7 Şubat 2012 Salı

Çeyiz bu, damlaya damlaya göl olur


Dün akşam çeyizime ait bazı mutfak eşyalarını kolileyip kaldırdık. Kırılacak şeyler var elbet o yüzden dün akşam tüm vaktimi bu işe harcadım. Kutunun içine neyi sarıp sarmalayıp koyduysam listeye yazdım, listeyi de şeffaf dosyanın içine koyup kutunun üstüne yapıştırdım ki açarken bilelim ne nerde:)) Bu hazırlıkları yapmaya başladım çünkü son zamanlara bırakmak istemiyorum, o zaman uğraşacağımız birçok iş olacaktır zaten... Birkaç   ufak parça göstereyim size, fotoğraflar telefondan olduğu için çok net değil kusuruma bakmayın:)

Kendileri görüldüğü üzere çamaşır deterjanı kutum ve pek bir alakası olmasa da bulaşık deterjanı kutum:)


Bu porselen kaşıkları değişik amaçlarla kullanabilirim


Esse'den aldığım ilk nihalem:)

 Bu süzgeci aldım ama işlevselliği hakkında bazı tereddütlerim var, kullanan yada bir fikri olan var mı?


Esse'den 4'lü amerikan servisim ve Bernardo 3'lü silikon setim, sanki kırmızı ağır basıyor mutfak eşyalarım da normalde hiç sevmediğim bir renkti ama nolduysa oldu :))


Birşeyler almazsam canım sıkılıyor iyi mi, hep alasım var :D

10 yorum:

  1. HEPSİDE ÇOKK GÜZELLER...ÇAMASIR MAKINELI DETERJAN KUTUSUNDAN BENDE ALMAYI DUSUNUYORDUM ÇOK SEKER DURUYOR DEĞİLMİ..:)
    PORSELEN KAŞIKLARINSA ÇOK TATLILAR..GÜLE GÜLE KULLAN CANIM..BENIMDE HEP ALASIM VAR:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alalım tabi ekonomiye can verelim:P ben de çok severek aldım ama dikkat et canım 20 tl'den 7tl'ye kadar geniş bir aralıkta satılıyor:) ben 7 tl'ye aldım bilgin olsun;)teşekkür ederim...

      Sil
  2. Benimde hep alasım var :)
    Güle güle kullan canım, hepsi de çok güzeller. Özellikle çamaşır detarjanı kutuna bayıldım :) Kırmızı iştah açar o yüzden kırmızıyı çok kullanıyorlar mutfak eşyalarında bizde farkında olmadan alıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol bol al, güle güle kullan canım;) Evet kırmızı iştah açıyormuş yaa öyle bir etki yapmaz inşallah:D çok teşekkür ettim;)

      Sil
  3. ayyy en çok çamaşır deterjan kutunu sevdim canım :D nerden almıştın ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bilirsin kesin Çolakkardeşler;)

      Sil
  4. seçimlerin çok zevkli çok ciciler hepsi bende evlenmeden yavaş yavaş beğendiğim şeyleri toparlayarak hazırlamıştım çeyizimi çokta iyi yapmışım düğün zamanında telaştan insan istemediği şeyleri almak zorunda kalabiliyor çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım, düğünle nişan arası o yüzden biraz uzun olsun istedim canım yavaş yavaş ve araştırarak almak için:) almış olmak için almamak lazım...

      Sil
    2. benim de hep kırmızı ve mor ağırlıklı mutfak eşyalarım. enerji veriyor. iştahımın açılmasına sebep yoksa kırmızı mı?_ :p

      Sil
  5. merhabalar, bu telaşlara yeni girmiş biri olarak bu blogun faydasını çok göreceğim sanırım :) cıvıl cıvıl görünüyor her şey, artık takipteyim... bana da beklerim :)

    http://commantarins3.blogspot.com

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))