8 Şubat 2012 Çarşamba

Herşeyiyle "DIY"

Eve zaten mutlu gelmiştim, bir de ne göreyim, annemin dıy çalışmaları :)) Bu ikisinin kime ait olduğunu söylememe gerek yok heralde:)


Peçeteyi daha önce masa örtüsüyle birlikte 8 kişilik bir takım oluştaracak şekilde kendisi yapmıştı. Bu akşam da eli önlüklere değmişken selo bantların içinden çıkan halkaları kalan kurdelayla kaplayarak bu 2 peçete halkasını yapmış. İkisinin uyum sağlamadığının farkındayım örnek olsun diye taktım:)


 Biri bana biri balıma <3


Evrene mesajımı gönderiyorum ev bulmamız lazım pliiizzz!

13 yorum:

  1. ahhh inşallah ev bulursunuz tatlım zor süreç... bu arada dıylar harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım ya o olmadan mobilya da bakamıyoruz. teşekkürler;)

      Sil
  2. önlükler harika,kırmızılı puanlı bende anneme diktirmeyi düşünüyordum,model göstericem seninkileri :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızı pullu çilek eski bir tişörtümde vardı ondan kesip buna diktik canım aklında olsun varsa elinde öyle birşeyler, daha ayrıntılı da anlatırım istersen ama annen eminim bir görüşte yapar basit birşey zaten;)

      Sil
  3. önlüklerdee peçete halkalarıda muhteşem görünüyor canım güle güle kullanman dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler tatlım daha güzelleri senin olsun;)

      Sil
  4. maşallah ne güzeller hepsi ellerine sağlık anneciğin döktürmüş :)

    YanıtlaSil
  5. önlüklere bayıldım bayıldım:)

    YanıtlaSil
  6. önlükler çok hoşmuş,annenizin emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. canım tanıştığıma memnun oldum
    :)
    bunlar tam benlik
    aldım canım arama
    :)
    bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan;) hemen geliyorum

      Sil
  8. önlükler cok güzel olmus aynisini bende yaptim canim is arkadasim icin.Okuldaki cocuklarin el izleriyle yaptim :)bu arada hosuma gittin blogun hemen takibe aliyorum

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  9. herkesin emeği var yani senin önlüklerde:) hoşgeldin bloguma, ben de sana geleyim hemen:)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))