22 Şubat 2012 Çarşamba

Mor fikirler

Çok sevdiğim bir renktir kendisi. Zenginliği, asalet, lüks ve ihtişamı çağrıştırmanın yanı sıra depresyon rengi falan derler ama ben baktıkça mutlu oluyorum, şuanki odamda hakim renk ve beyazla uyumu tek kelimeyle harika! Moru kendi evimde nerelerde nasıl kullanırım yada kullanır mıyım bilemiyorum ama çiçeğimde, ayakkabımda, organizasyonda kullanacağımı hissediyorum...





 





















Hepsi ve daha fazlası için tık

Mor sevenler burdayım desin:)

17 yorum:

  1. MOR RENGİ BENDE SEVERİM.pAYLAŞIMINDA ÇOK GÜZEL :)

    YanıtlaSil
  2. duygularıma tercüman olmuşsun canım;)aynen bende senin gibiyim.odam mor,gelin çiçeğimide mor istiyorum hatta bununla ilgili postta yapmıştım...umarım gönlümüze göre olur;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa mor gelin çiçekli 2012 gelinleri oluyoruz desene:)) inşallah istediğimiz gibi olur canım

      Sil
  3. moru ben de çok severim bunlar da çok güzel olmuş düğün aksesuarları olarak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninle ortak noktamız çok zaten hemşerim:))

      Sil
  4. seviyorum seviyorum bende seviyorumda o çiçeklerin kokusunu içime çekesim geldi mor çiçekler ayrı bir güzel kokar leylak sümbül lavanta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir morsever daha, bol mor çiçek dolu günler o zaman;)

      Sil
  5. Sayfanı keşfettiğime çok sevindim.
    Kesinlikle takibindeyim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. bende mor sevenlerdenim :) gerçekten de asaleti simgeliyor..

    YanıtlaSil
  7. ben cok severım mor rengı bak mesela kavanozlara bayıldım evımde mutlaka mor renklerde olusan bır dekorasyon olmalı ,sevgıler zeymurancafe

    YanıtlaSil
  8. Kurabiyeleri beğenmene çok sevindim canım..
    Çok mutlu ettin beni..:)))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. harika mora bayılırım. hatta en sevdiğim renk. gelin çiçeğim benim de mor olsun istemiştim ama beyaz oldu :) çok hoş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar guzelki hersey
      ruya gibi:)
      hersey cok zefklen paylasilmis
      sevgiler size

      Sil
  10. detaylara bayıldım masa düzeni konsept süper gözüküyor pasta da öyle :)

    YanıtlaSil
  11. Mor renk çok farklı hava katıyor herşeye. Bence evinde de kullanmalısın. Özellikle ev tekstilinde çok seviyorum ben mor rengi. Küçük yastıklarda ya da nevresim takımlarında.

    YanıtlaSil
  12. :) en son postuna yorum yazdıktan sonra burayı gördüm. Benim düğün çiçeğim, makyajım, organizasyonda kullanılan detaylar hep mordu. Nikah şekerlerimi de arkadaşımla yaptık, yine mor ön plandaydı :) Ayakkabımı da çok istedim de anneler pek istemedi :) İnan acayip güzel duruyor. FOtoğraflarını da açık mekanda yeşillikler içinde çektir oh nefis :) Evimde de yastıklarımda yada küçük detaylarda hep mor var :)

    Nikah şekerlerime burdan bakabilirsin :) http://bikurabiye.blogspot.com/2012/02/guldemre-evlendi.html

    Sevgiler

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))