5 Şubat 2012 Pazar

Nişanımız



Nerden başlasam diye düşünüyorum heralde bi yarım saattir:) Bu blogu birçok izlediğim blog gibi evlilik hazırlıkları aşamasında paylaşımlarda bulunmak amacıyla açtığıma göre nişan hazırlıklarımdan birşeyler paylaşarak başlayabilirim dedim:)

Biz ayrı şehirlerde yaşadığımız için isteme-söz-nişan herşeyi en kısa sürede halletmeye çalıştık. Anlayacağınız adetlerden çok kafamıza göre, nasıl işimize gelirse öyle yaptık. Cuma akşamı beni istemeye gelen nişanlım ve ailesine babacığımın beni vereceğini tabiki biliyorduk:) Arada mesafe çok olunca bir haftasonunda herşeyi yapalımdan kastım buydu çünkü cumartesi de nişanımız oldu:) 25 aralık 2010 cumartesi günü bizi birbirimize daha da sıkı bağlayan yüzüklerimiz takıldı ve biz nişanlandık. 




Süslü nişan tepsimiz ve makasımız anneciğimin marifeti ;)




Adetlere çok takılmadık dedik ama söz mendilimizi de vermeden olmazdı ve yine anne yapımı :) 




Bir de havlu verilirmiş damada, buyrunuz efendim :)



Nişan bohçası yapmadık biz, sembolik küçük birer hediye diyelim, tasarımı, dikimi, üzerindeki çiçeklerle yine tek tek annem uğraştı:)



Nişanda bir de tüllerle sarılmış küçük takı kutusu olarak kullanılabilecek porselen kutularımız oldu hediye olarak verdiğimiz onların fotoğrafını bulamadım en kısa zamanda paylaşırım onu da:)) 
herkese mutlu bir hafta diliyorum şimdiden malum yarın pazartesi:(

15 yorum:

  1. hoşgeldin canım:)keşke benim annemde senin annen kadar becerikli olsaydı.herşeyimi hazır almak zorundaydım.korkarım ki aynı şey düğünde de olacak:(

    YanıtlaSil
  2. sen de bloguma hoşgeldin sewooo:)) istediğini bulabildeysen en önemlisi o canım aklında kalmasın da hiçbiri;)

    YanıtlaSil
  3. Doğrusu annenin ellerine sağlık canım, herşeyle her detayla bir bir uğraşmış :) Çok da güzel olmuş herşey :) Dilerim hep mutlu olursunuz, ben de bloguma beklerim :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ya detaylar herşeyi bir kat daha güzel yapıyor :DD

    YanıtlaSil
  5. lunapark queen, hemen gittim bloguna şık hatun;)
    hamidecim güzel yapıyor da uğraşmak lazım iş,güç derken ancak bu kadar zaten onu da annem sağolsun:P

    YanıtlaSil
  6. ohh ne güzel ya annelerimiz aynıymış benim annecim de tek tek kendi elleriyle uğraştı =) çok beğendim canım devamı gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet seninkiler çok harika zaten, devamı gelecek tabi;)

      Sil
  7. Hayirli ugurlu olsun canim Allah tamamina erdirsin.

    Canim ellerine saglik cok sevimli bir blog yapmissin , seni izliyorum :)))) Bende beklerim :)

    www.nesliname.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. nesliname hoşgeldin bloguma ben de hemen geliyorum;) İnşallah tamamına ereceğiz yakında:)

    YanıtlaSil
  9. hayırlı olsun canım,ALLAH tamamına erdirsin,mutlu mesut etsin.istediğiniz kadarda bebişleriniz olsun:)) sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. ayy çok heyecanlı bu ay sonu bende de var bu telaşlar sana mail atabilirim ne giyicem ben istemede vs. off off nişan yastığı düşünüyorum ben bu arada elbisenin rengine bayıldım. Söz mendili vermek şart mı,?
    ben bilmiyorum ama tam :)

    bana mail atar mısın :D :D :D
    senemsefa@gmail.com

    kocaman öperimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana hamen maille dönüyorum fıstık

      Sil
  11. Hayırlı uğurlu olsun ve bloggere hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))