16 Şubat 2012 Perşembe

oje süren erkek ist-em-iyoruz!

Kadınlar bakımlı erkeklerden hoşlanır doğru ama oje sürmek erkekler için bakım sayılmamalı, yok artık yani bu kadar da olmamalı, sadece erkeklerin kullanımı için oje üretilmiş daha ne olsun!


Rock yıldızları siyah falan kullanır hadi ona tamam diyelim ama pembeli Prens Harry, sarılı Seal hatta kırmızılı M.Ali Erbil olmuş mu hiç! euu şey David Beckham o siyah sürmüş ya zaten ne yapsa olur yakışıyor kerataya:P





Evet biz öyle kendine renkli ojeler süren erkek değil işte böyle oje süren erkek istiyoruz!


Gülü seven dikenine katlanır cicim, herşeye yetişmek de bir yere kadar biz birşeylerle uğraşırken onlar pekala bu işi yapabilir;)

39 yorum:

  1. BEN GELDİM
    :)
    EVET CANIM ÇOK HAKLISIN
    :)))

    YanıtlaSil
  2. woww woowww wooowwww son resim harikaaa :)) evet yani istediğimiz şey sadeeeceee bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son kare benim favorim:D bir elimde cımbız bir elimde ayna ;)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. hangisini istemiyoruz ama yanlış olmasın:))

      Sil
  4. Bence de son resim harika :) Oje süren erkek istemiyoruz! Onlar sadece renksiz bakımlar yapsınlar yeter :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar sadece bize oje sürsünler yada en azından kuruyana kadar bir zahmet yardım etsinler:)

      Sil
  5. ıyyyy iğrenç yaaa,yakında takma kirpiğede başlar bunlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa bak onun için de bakınız 2 önceki post:)) onu da takmaya başlamışlar malesef!

      Sil
  6. diğer renkleri bende istemem o ne öyle :)) ama dediğin gibi rock star olan biri siyah oje sürdümü bayılıyorum hem onların düzgün sürülmüş olmuyor yenmiş oluyor tırnakları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe nedir yaa bir de pembe boxer giymiş takım yapmış sevgili prens:D

      Sil
  7. yok artık yaa erkekde oje mı sururmıs napayım ole adamı ben yahuu:)
    karsılıklı ağdada yapalım yada benım yerıme doğuma o gıtsın daha guzel olurdu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya bence de kadınların yerine doğuma gidebilirler süper fikir:P

      Sil
  8. Bir kreşte sevgililer günü dolayısıyla minik çocuklara "AşK Nedir?" diye soruyorlarmış. Çocukların hepsi aklı erdiğince bir cevap veriyormuş. İçlerinden bir tanesi demişki...
    "Benim babaannemin beli çok ağrıdığı için eğilip ayak parmaklarına oje süremiyordu. Büyükbabam da o üzülmesin diye babaannemin ayaklarına oje sürdü. Bence aşk böyle bişeydir!!!"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizim görmeye pek alışık olmadığımız bir manzara ama çok sevimliymiş bu:))cuk oturtmuşsun!;)

      Sil
  9. Oje sürme modasını ilk Zeki Müren çıkardı galiba.Çocukluğumda hep düşünürüdm, bu adam neden oje sürüyor ,diye :)))
    Çok kötü görünüyor ,erkekler de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğruuu iyi hatırlattın bak Zeki Müren de sedefli beyaz oje sürerdi sanki öyle hatırlıyorum:)nur içinde yatsın..

      Sil
  10. anam ne güzel son fotoğrafa bitttim bunu göstermem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkesin istediği buymuş meğer haydi erkekler iş başına:P

      Sil
  11. ay iğrenc ve cok itici bir trend bence :) erkek erkek gbi olmalı. ben manikur ve pedikur yaptran ve sac boyatan erkege de karsıyım.

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya temiz mis pak olsunlar buram buram parfüm koksunlar kafiii:)

      Sil
  12. Son fotoya bittim ama ben oje sürmeyide sürdürmeyide sevmem o pozisyonda krem sürdüreyim bari :D:D

    YanıtlaSil
  13. hahah öyle bi trend mi varmış,bak sen şu işe erkeklerde napacaklarını şaşırdılar,gelin bari yer değişelim :D özenti şeyler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu özentilik fena ama yolları yol değil:P

      Sil
  14. Merhaba ben de blogundayim:)
    Ben de bekelrim bloguma
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin duygucum, ben de senin blogundayım;)

      Sil
  15. son günlerde okudugum en keyifli post sanırım. bayıldım izlemeye aldım bile =)
    son fotodakinden kaldıysa ben de alabilir miyim lütfen=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ciddi misin çok sevindim yeniyim ya daha şaşırdım bak çok sevindim:D bulursak hemen göndeririz hiç şüphen omasın;)

      Sil
  16. O son fotoğrafta ki çocuk taşlığın sembolü mü acaba? Salyamı silip devam ediyorum.
    Erkekler oje sürmesin, Hele ki Mehmet Ali Erbil! Kusarım bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. taşlığın sembolümü bilmem ama talibi çok:D

      Sil
  17. çok eğlenceli bir post olmuş sana katılıyorum.hele yarım yamalak ojelere ne demeli:)

    http://mihracestil.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ancak o kadar oluyor demek ki yarım yamalak:)

      Sil
  18. gerçektende erkeklerde berbat bişey. Blogunuda cok begendm bu arada bende beklyorum begenrsın umarımm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim çok tan geldim ben zaten senin bloguna;)

      Sil
  19. hahahaha güzel bağlamışsın, bence de renkli oje ıyyy yanii. son resim favorim :)

    YanıtlaSil
  20. Love it <3!!! Great blog, very cute!! Visit my blog and if you like it to follow me on google friends and I will be happy to follow you back <3
    Xoxo
    LA MODE OUI C'EST MOI
    FACEBOOK

    YanıtlaSil
  21. selam,
    bloğunu yeni keşfettimmmm,takipdeyimmm canım...
    paylaşımların çok güzel....
    bu arada bu habere inanmıyorummmm demek istiyorum...
    cidden erkek de oje görmeye dayanamammmm ...
    sevgiler

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))