11 Şubat 2012 Cumartesi

Takma kirpiğin nasıl olsun istersin?

Henüz hiç takma kirpik kullanmadım. Güzel ve doğru kullanıldığında yarattığı etkiye hayranım. Düğünde kullanacağım kesin yani. Kullanımı ve çıkarılması konusunda araştırmalarım devam ediyor. Siz takma kirpiğiniz nasıl olsun istersiniz? Benimki pin-up ya da big spender lash olabilir:))


Eva Longoria ve Kim Kardashian, bence en çok onlara yakışıyor takma kirpikler...












Bu makyaja bayıldım!



Erkekler siz siz olun hatta ne olursanız olun takma kirpik takmayın :D




Kaynak göstermem zor, çok çok farklı yerlerden kaydettim:( Bunlar benim diyen olursa eklerim.Bazıları şöyle; 
 a pleasury ofpassion for the planetdweam

7 yorum:

  1. iade-i ziyarete geldim:) teşekkür ederim güzel yorumların içinn:D:D eva longaria'yı tek geçiyorummm kaşını gözünü yerim ben onunnn:D:D INGLOT'ta görmüştüm ben takma kirpik konusunda seçenekler... Takipteyim sevgilerrr:)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin tatlım teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  3. takma kirpik bence de en çok eva ile kim'e yakışıyor. eğer kirpiklerin çarpıcı olsun istiyorsan muhakkak yaptır kınanda veya düğününde... denemiş olursun hem :)
    benim kirpiklerim çok gür ve kendinden kıvrık olduğu için çocukluğumdan beri takma kirpik taktığım düşüncesiyle okulda hocalardan ceza alırdım :( halbuki annemle babamın da aynı bu şekilde :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. bloğum hayırlı olsun..bende izlemedeyim:))

    YanıtlaSil
  5. bencede erkekler takmasın o ne be öyle :)

    ama bayanlarda kullananlara bayılıyorumm

    YanıtlaSil
  6. bunların sanırım kaynak flan cunku takması bence cok zor hep yanlardan kayıyor:/

    YanıtlaSil
  7. cok güzel takiyorlar bende cok imreniyorum arasira takiyorum özel günlerde ama sanki bende güzel durmuyor :) ama bu karnevalde takacagim hemdee megaaaaaa abartili olanlari aldim özel karneval icin :) bende cok merak ediyorum

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))