6 Şubat 2012 Pazartesi

Yatak Örtüsü Arayışımda Mutlu Son!

Dün pazar gününü fırsat bilip annemle alışverişe çıktık. Malum bu dönem alınacaklar bitmiyor, liste çiz çiz bitmiyor ben anlamadım bu işi:P Ben de uzun zamandır yatak örtüsü bakıyordum ve kararsızdım. Linens' te aradığımı buldum, eğer ihtiyacı olan varsa kaçırmasın bence hem de indirimde! Mağazaya ulaşamıyosanız bir tık kadar yakın! http://emagaza.linens.com.tr/Default2.aspx



Ben bu ikisini çok beğendim biri günlük biri de illaki olması gerekiyormuş çeyizlik yani :) Alttaki fransız dantel (boykota fransız danteli dahil miydi:P) çok abartılı olmadığı için çok beğendim, bir de içerisine buna uygun bir nevresim takımı aldık hepsi çok içime sindi. Bir de çok güzel 50*90'lık el-yüz havluları vardı renkli ve desenli havlu sevenlere sadece 7.90 Tl' ye onlardan da 4 tane aldım fotoğraflarsam gösteririm şuan işteyim çünkü =>

15 yorum:

  1. güle güle kullan bende istiyorum yatak örtüsü ama hala almadım.çok abartılı bazı modeller ama bunlar çok sade ve güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim daha güzelleri senin olsun, sen de istediğin gibi birşeyler bulabilirsin umarım;)

      Sil
  2. Canim yerlestirdin eger yerlestirirken sigacagi sekilde kutucugun isaretlersen tam ortalanir yada genislik ayarlarini biraz daha genislet öylede ortalanir

    YanıtlaSil
  3. GEÇEKTEN BAYILDIM GÜLE GÜLE KULLAN

    YanıtlaSil
  4. erdemcim birlikte güle güle kullanalım balım:D
    nesliname, ortalayamadım ya hemen deniyorum

    YanıtlaSil
  5. yaben kullanmaıyorum malesef böyle olmuyor benimki japon yatak hani yere yakın kenarları tahta alırken hiç akıl edemedim ama çok hoş bir seçim güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. ya ben yatak odası takımı almadan örtü aldım, üstelik yatak yüksekliğini de düşünmedim ama nişanlımın aklına direk o geldi:D yüksek yatak olur diye tahmin ediyorum bazaya çok ihtiyaç olacak gibi çünkü,aslında aynen seninkilerden istiyordum ama kimden duysam pek memnun değiller nevresim uydurmak zor,örtü kullanımı zor falan diye...teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. Canim blog yazisini yani yeni hayat yazisini sen eger photshop programin varsa yada picassa programin varsa yada herhangi bir programin varsa onda yap yerlestir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimden geldiğince yaptım canım çok çok çok teşekkürler ve bence çok şirin oldu :))

      Sil
  8. pembe yatak örtün çok güzelmiş iyi günlerde kullan inş. :)

    YanıtlaSil
  9. pempe örtüye bayıldım beennn:) alıncaklar listeme eklendi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bayıldım valla stoklarında olmadığı için 20'sinde getirecekler eve ben de açıp açıp resmine bakıyorum:D

      Sil
  10. çok güzel ikiside pembe örtü benimde alınıcaklar listemdeydi ama şu anda hali hazırda 2 adet günlük yatak örtüm oldu çok masalsı bu iki örtüde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, umarım çok yakışacakları bir yatak odası takımı bulurum:D

      Sil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))