24 Mart 2012 Cumartesi

bitmeyen arayışlar

Birkaç gündür yazamadım, bu süre içinde mobilya siparişlerimizi verdik. 2 şehir dolaşarak bir de interneti sonuna kadar kullanarak aslında en başından beri beğendiklerimizde kararımızı sabitledik:) Amerikan mutfağımızla birlikte olan salonumuz için masa+8 sandalye, konsol, tv ünitesi, 3+2'li koltuk ve 2 berjer, bir de orta sehpa aldık. Yatak odamıza ise takıma ek olarak çamaşırlık diye geçen uzun ve yüksek bir şifonyer ekledik. Gardrobumuz 3.03 m'lik genişliğiyle yatağımız da bazasıyla bizi uzun süre idare eder diye tahmin ediyoruz, evde ayrıca portmanto ve yüklük denilebilecek türden geniş dolaplar da mevcut. Hani derler ya dolap ne kadar çok olursa olsun yetmez diye:) biz şuan bol miktarda depo alanına sahibiz herşey derli toplu düzenli olacak umarım...Mobilyalarımız nisanın son haftası gelecek, muhtemelen mayıs ayının başında eşyalarımız yerleşmiş ev hazır hale gelmiş olur ben de yavaş yavaş fotoğraflarını paylaşırım, şimdilik renk ve model tercihlerimiz bize kalsın,size sürpriz olsun:)

Mobilyalara karar verdiğimize göre sıra tül-perde, halı ve aydınlatmalara geldi. Salonda 4 adet sarkıt şeklinde aydınlatma kullanmalıyız. Ayrıca 2 tane lambader istiyoruz ancak bunları karmaşık bir görüntü vermeden nasıl çözeriz bilmiyorum. Bunlar içinde google'un başına geçtim bile:)












İşte bu sondakine bayıldım!
Bu sarkıt aydınlatmalar cassoni' den. Biz bunlar için Koçtaş,İkea,Tekzen gibi büyük yapı marketleri gezeriz diye düşündük ancak bunların içinde internetten tek beğendiğimiz bu oldu

Bunlar da bir süre vaktimizi alacak anlaşılan, yerel mağazaları da dolaşmak gerek...
Sizlere dekorasyon için 2 site öneriyorum, bilenleriniz vardır belki bilmeyenlerin çok hoşuna gidecek:)
1- Houzz
Katılmak isteyeceğiniz çekilişler
tombul tarifler

mavi umut

gırla fikir

8 yorum:

  1. dügün tarihleri yaklasiyor evler dösenmeye baslaniyor :)))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. ayyy ev bulması ayrı doldurması ayrı :))allah kolaylık versin canım valla ya

    YanıtlaSil
  3. allah kolaylık versin size çok zordur bir o kadarda keyiflidir ama:)
    keyifli pazarlar...

    YanıtlaSil
  4. canım hayırlı olsun çoğu gitti azı kaldı çok mrk ettim aldıklarınızı:)

    YanıtlaSil
  5. ben öğrenci evimi hazırlarken bile zorlanmıştım, kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle keyifli ve zor isler bunlar.. Ama dugunun sonrasinda rahat bir nefes aliyorsun.. Kolaylarr gelsin..

    YanıtlaSil
  7. ahh be kuzuu,ne kadar dolabın olursa o kadar genişleyerek büyüyen eşyaların oluyor sakın unutma,bende evlenirken bundan teeeeee 19 ay önce:)mutfağımda ne çok yer kalacak bürsürü dolabım var dedim,halt ettim kesinlikle 4 tabağım varsa 5.sini almayarak(yerim yok diye)içimde bırakıyorum:)
    alışverişlerdede şimdi (umarım geç kalmamışımdır)EVİM ŞAHANEYİ izleyerek yön verebilirsin.adam harikalar yaratıyor,umarım vaktin vardır.gündüz olmasa gece,gece olmazsa netten izlemeni şiddetle tavsiye ediyorum:)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))