12 Mart 2012 Pazartesi

çeyiz alışverişine devam

Tüm pazarımı kollarım dolu alışverişin verdiği mutlulukla ordan oraya gezmekle geçirince sonuç yorgun bir pazartesi:P   Burada bahsettiğim Bernardo'nun çay-kahve-şeker kavanozları artık benim, mutfağım belli olsun diye beklemiştim bence en güzeli bunlardı...
2. %50 indirimi olunca 4lü silikon kek kalıbı, silikon pişirme takımı, silikon tutacak da aldım...Silikon kalıpları pilav falan koyarken şekillendirmek amacıyla aldım. Esse' de de etiket yarısı var. Çelik kaplı yağlık-sirkelik olmak üzere 2 büyük şişeyi 9 tl' ye aldım, sonuncuyu kaptım :). Porselen yağlık-sirkelikleri daha çok beğeniyorum aslında ama hem bunların yanına uymayacak, hem de dün hepsini inceledim mantar tıpalarını tamamen çıkarmak gerekiyor dolayısıyla kullanımları çok zor ve boyutları küçük aklınızda bulunsun..Tezgahım büyük dekoratif olsun hepsine yerim var diyorsanız orası ayrı tabi:)



Dolaşırken gözüm hep ayakkabılardaydı. Gelinlik için ayakkabıyı önümüzdeki günlerde belirlemeyi istiyorum.Bunun için ayrı bir post gelecek ! 

13 yorum:

  1. ohh sizin esse niz englh homunuz var bizim japon pazarı:))
    bebek güzel gnlerde kullann.)

    YanıtlaSil
  2. sen de umarım biranönce tayinin olur da kavuşursun istediğin mağazalara:)) japon pazarı da iyidir ya, aslında ben bazen pazarda falan görüyorum aynı ürünleri, esse,mudo,bernardo' da gördüklerimin aynısı bozuluyorum yani:)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canımcım valla çok beğendim hepsini... ben 6 aylık evliyim hiiç böl şeylerim yok mesela :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bu da bir heves merak demek ki:))

      Sil
  4. güle güle kullan hepsi çok güzel:)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım,ben en çok ayakkabı postunu merak ediyorum ve sabırsızlanıyorum,benim de aklımda hiç fikir yok daha,önerilerini bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok da çeşit göremedim canım 1-2 model ve fiyat söylerim fikir olur belki. Daha pek çok mağaza getirmemiş modellerini...

      Sil
  6. seni okurken bende heyacan yapıyorum :) aldıklarını iyi günlerde kullanın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de Antalya gelinisin ya ondandır belki sağol canım:))

      Sil
  7. ayakkabı işi benide çok geriyor ne yapacağım bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bilemiyorum tatlım buluruz umarım içimize sinen bi model:)

      Sil
  8. Çay kahve şeker setini çok beğendim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))