13 Mart 2012 Salı

Gelin Ayakkabısı vol 1

Haftasonu dolaşırken gözüm hep ayakkabılardaydı demiştim. Hatta 1-2 tane denedim de. Öncelikle her zaman olduğu gibi tam olarak ne istediğimi bilmiyorum:) Baktıkça denedikçe karar veririm diye ümit ediyorum. Ancak burnunun kapalı olması, platform topuk olması tercih sebebim...Neden burnu kapalı diyorsanız peep toe'lar da bazen ayakkabının parmağımı kesmesi sorunu yaşıyorum:) Ayak parmaklarımdan 2. si 1.den uzun o da fırlıyor kötü görünebiliyor, ayrıca çorap giymeyi düşündüğümden, hem de uzun süre üzerinde olacağım ayağımın olası öne kaçışından korunmak için kapalı yani şöyle "pump"lar en mantıklısı gibi görünüyor benim için.
Gelinliğim aslında sade sayılabilir, göğüs ve bel kısmında taş-inci karışımı bir işlemesi var. Ayakkabı biraz daha hareketli olabilir diye düşünüyorum. Pırıltılı ayakkabılar yada "glitter shoes" diyelim (moda blogum değilim ama bunlarda böyle daha iyi ifade ediliyor sanki:)) benim gelinliğime uygun olabilir. Ben Steve Madden, Tergan, Bambi bir de  Arow' da ayakkabılar denedim. Bazıları fotoğraf çekmeme izin verdi ancak ben görsellerden arattım daha güzel görünüyor onları paylaşayım;

Bir Loubutin yada Miu Miu değil ama bence Steve Madden da gayet güzel yapmış:) Denedim 36 numarası rahat olacak gibi, fiyatı 199 TL 

Bu ayakkabının çok benzeri Arow' da vardı. Dore ve lame her iki renk de vardı. Oldukça yüksek sanırım çok rahat olmaz. Bana göre de fazla kokoş:)) Fiyatı 109 TL


Yine bunun hemen hemen aynısı Arow' da vardı. Aslında burun kısmı YSL' nin şu modeline daha çok benziyordu
Dediğim gibi bu ikili modele çok benzeyen Arow sedefli beyaz ayakkabının fiyatı 79 TL' ydi.

Tergan' da gördüğüm ayakkabıyı yada benzerini görsellerde bulamadım, fotoğraf çekmeme de izin vermediler. Açıklama yapan görevli kendisi de prensip olarak  tasvip etmiyormuş! Fiyatı 199 TL'ydi çok da beğenmemiştim zaten:)

Hotiç,İnci,Nine West' te gelinlikle kullanılabilecek bir ayakkabı göremedim henüz gelmemiş...Şimdilik bunlar var yani, aslında bir sürü blogda pırıltılı ayakkabı DIY' larını görünce ben de yaparım aslında demiyor değilim:) Renkli ayakkabılar da hoşuma gidiyor, çiçekle aynı renklerde pembe,mor,sarı ayakkabılar falan...İşte karar vermek zor yani:)

25 yorum:

  1. wuwwwwwwwww çok topuklu yahu bunlar :)) birazda rahatlık açısından bir model seçmelisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet haklısın oldukça yüksekler:( tabi daha az olanlara da bakarım bir de babet alıcam tabi ki yanıma:)

      Sil
  2. benmde aklım renklilerde canm ya pudrz falan çiçekle aynı renk olan snçta bi kere olcak bu düğün ay bilemedm şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Duygucum öyle çiçek-ayakkabı uyumunu ben de beğeniyorum:))

      Sil
  3. bende renkli düşünmüştüm bambinin kalıplarını çok severim. siyah rugan ayakakbımın aynısının pudra rengini yapacaklardı 15 günde olur dediler. bende ona göre ayarladım kendimi (şaşkınlık) gittiğimde aslas yetişmez dediler... öylesine dolanırken bi mağazaya girdim ayakkabıcıyı rehin aldım o mu bu mu şu mu diye :)) en sonunda kırık beyaz bir model aldım. sonradan satıcı söyledi rahmetli aysel gürelin ayakkabılarını gençliğinde kendisi yaparmış. heyt be didim :) şansa bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimden duysam ayakkabımı bir anda aldım, hiç tahmin ettiğim bir anda geçerken buldum falan diyor öyle mi olacak ki:)) ooo Aysel Güreli'in ayakkabıcısından demek şansa bak yaa:))

      Sil
  4. Wow beautiful shoes!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  5. Canım bende ocak ayında ayakkabı almak zorunda kalmıştım prova için ve daha hiç model çıkmamıştı. Hiç rahat etmedim ve düğüne bir gün kala yeni ayakkabı aldım :) İlk tavsiyem kesinlikle yumuşak deri olsun, topuğu giyebileceğin kadar al, en mutlu günün ve rahat olmaslısın, eğlenmelisin! Bu yüzden dikkatli seçim yap. Simli hoş durabilir, taşlılar gelinliğin tülüne takılıyor. Ben sade giymiştim zaten hiç gözükmedi :) Ama bi dk bile ağrımadı ayağım. Kadıköy Bahariye'de gezerken tesadüfen bulduğum bir ayakkabıcıydı(adı Oscar). Adam çok iddialıydı ve dediği gibi çok memnun kaldım. Nisan'da daha çok model çıkıyor aklında bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak sen de tesadüf bulmuşsun, çok kişiden duydum bunu:)) Haklısın en önemlisi rahat olması, çok yüksek almam heralde rahat edebileceğim yükseklikte alırım, görünmez diyorum ama fotoğraflarda falan görünecek sonuçta ayakkabımı sevmek istiyorum yani:D

      Sil
  6. çok güzeller gerçekten canım,ben her ne kadar bu aralar gelinlik altına renkli ayakkabı modası başlasa da yine de beyaz veya sedef renginde pırıltılı bir ayakkabı çok şık olur diye düşünüyorum,bende önü kapalı düşünüyorum parmaklarım uzun ince de:)),bi de çorap giymeden rahat edemem,ayağımı acıtır risk almıyım diyorum.ya benim en zorlandığım şeydir şu ayakkabı seçimi inş.bende istediğim gibi bişey bulabilirim.sana da çok kolay gelsin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim ayaklar da problemli canım zaten problemli olmasa bile 2 gün boyunca üstünde tepineceğim ayakkabının en önemli özelliğinin rahat olması:) ara ara bakarım ama sanırım nisan gibi daha çok model olur mağazalarda biraz daha bekleyelim:)) sana da kolay gelsin;)

      Sil
  7. canım bence ilki hem rahat hem de şık duruyor o olmasa bile o tarzdakiler doğrultusunda aramaya devam edebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim de en çok o hoşuma gitmişti:)

      Sil
  8. ayakkabılar çok güzel ama bana biraz fazla topuklu geldi canım..benim için o gün sadece rahatlık önemliydi ve rahat ve tabiki içime sineni aldım, ve hiç girmediğim bir ayakkabı mağzasında bulmuştum aradığımı:) o gün çok rahat ettim papilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle en önemlisi rahatlık haklısın Güzincim, ben zaten arayışlarıma devam ediyorum hem rahat hem şık bulurum umarım:)

      Sil
  9. TATLIM AYAKKABILARA LAF YOK HEPSİ ŞAHANE :) TOPUK KONUSUNA GİRMİYCEM HERKES BİŞEYLER SÖYLEYİP FİKİR BEYAN ETMİŞ,SEN KENDİN KARARINI VERİCEKSİN,İÇİNE HANGİSİ HER YÖNLÜ SİNECEKSE ONU AL.ŞİMDİ YENİ SEZON AYAKKABILARI YENİ YENİ ÇIKIYOR ÇOK BEĞENDİĞİN YOKSA İÇLERİNDE BİRAZCIK DAHA BEKLE DÜĞÜN MEVSİMİYLE BEYAZ AYAKKABILAR DAHADA FAZLALAŞACAKTIR;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen rengini buldun süsünü püsünü yaptın ne güzel belki ben de öyle birşeyler yaparım bakalım aramaya devam, nisanı bekleyeceğim :)

      Sil
    2. heheh teşekkür ederim tatlım inşallah aradığını ve düşündüklerini yapabilirsin :)

      Sil
  10. gelinliğimi halletmenin rahatlığıyla ben de şuanda ayakkabılara takmış durumdayım. Yazın çok faydalı olacak benim için teşekkür ederim. Hatta izin verirsen kendi blogumda da paylaşmak isterim..

    http://recine-s.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben bu aralar sürekli iz peşindeyim:) her ayakkabı mağazasına girip çıkıyorum. Tabi paylaşabilirsin ne demek,işe yaradığına sevindim bakk:D

      Sil
  11. hakikaten ayakkabı seçimi çok zor ben henüz bakmadım hem rahat hem şık olması lazım, kolay gelsin canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ara ara bakıyorum da nisan ayına bıraktım daha fazla model olur dedi nereye sorsam:)

      Sil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))