2 Mart 2012 Cuma

hem mimim hem evim!

Ev arayışlarımızdan, tereddütlerimden bahsetmiştim bir önceki yayınımda. İyi ki paylaşmışım dedim, fikirlerini ve yorumlarını esirgemeyen arkadaşlarıma teşekkürler.  Evet artık o ev bizim:)

Biricik biricit beni mimlemiş, ev arayışımızın da sonucunu merak edenler vardı, bu mimin tam sırası!
5N 1K mimimiz şöyle;

NE?
Tabii ki evimiz<3


NEREDE?
Güney' de, sıcak bir yerlerde:)


NE ZAMAN?
2 gün önce bizim oldu


2 haziran'dan itibaren burdayız!


NEDEN?
Kavuşalım, mutlu da bir aile olalım ohh mis!

NASIL?
Önce ikimiz sonra da küçücük birşeyle!


KİM?
Prensini bulan prenses ve prens;)


Görseller alıntıdır.
tık
tık tık
tık tık tık

30 yorum:

  1. Canım ilk evinizde huzurla yaşamanız dileğimle :)

    YanıtlaSil
  2. ay canm benm ya nasıl mutlu oldm sanki kardeşime v tutmuş gbi merak ediodm bende güzel günlerde oturun inş.:)mim için seni mi kıracam tabiki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah tatlım hepimiz mutlu günlerde oturalım;) sana da kolaylıklar diliyorum ben de seni gibi uzağım ve çok zor olduğunu biliyorum

      Sil
  3. maşallah diyim öncelikle:) ev işlerinin ne kadar zor olduğunu biliyorum:) çok güzelmiş, hayırlısıyla ağız tadıyla oturun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ev işleri zormuş yahuuu evet 1 aydır bakıyorduk şimdi de mobilyalarda sıra:) çok teşekkürler;)

      Sil
  4. bitanem çok güzel eviniz güle güle otturursunuz inşallah :)
    hep mutlu olun siz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizinki daha güzel olsun senemcim,teşekkürler;)

      Sil
  5. hayırlı uğurlu olsun canım :)

    YanıtlaSil
  6. Antalya mı? :)) Kısmetse bende oraya gelin gidicem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveett Antalya hatta Manavgat:) güzel yerlere gidiyoruz;)

      Sil
  7. hayirli ugurlu olsun canim güle güle ooturun :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun mutlu gunlerınız aylarınız senelerınız ömrünüz mutluluk ve huzurla gecsın ınsallah tesekkur ederım mimi cevapladığın ıcınde ayrıca sevgıler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk kez mimlenirim de yapmam mı, çok mutlu oldum canım, güzel dileklerin için de ayrıca teşekkürler;)

      Sil
  9. Canım mimi evinle birleştirmen çok hoş olmuş. Keyifle okudum :) Bir süredir yazamıyorum ama takip ediyorum hepinizi 2012 gelinleri hazırlıkları hızlandırdı. Evler, gelinlikler hepsi belirleniyor. Biz geç kalıyoruz :( Evin hayırlı olsun canım ben çok beğendim. Döşendiğinde harika olacak bence. Güle güle oturursunuz inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım iyi denk geldi bu mim:) evet senin sesin çıkmıyor bu aralar. Canım benim senin düğünün ne zamandı ben bilmiyorum ama geç kalmıyorsundur yaa benim 89 gün kaldı normal yani benimkiler hatta geç bile olabilir birçok kişiye göre...Çok teşekkürler;)

      Sil
    2. canım ne güzel bir eve güle güle ,mutlulukla ,huzurla oturun:)Çok sevindim gerçekten ev telaşını da atlatmana:)

      Sil
  10. kırmızı evin cadısı, ben de sevindim valla daha o kadar çok telaş var ki bu çıktı aradan:)) teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil
  11. canım hayırlı olsun güle güle oturun..

    YanıtlaSil
  12. hayirli ugurlu olsun yeni eviniz tatlim : )

    YanıtlaSil
  13. canııım hayırlı uğurlu olsun güle güle huzurla oturun inşallah...

    YanıtlaSil
  14. hayırlı olsun
    mutlu olun inşallah
    :))

    YanıtlaSil
  15. ev almak çok güzel,ev ondan da güzel,güneyde bir yerler hep iyidir,e Haziran'a da ne kaldı,hayırlı olsun :)
    Huzurla,güzel anlar biriktirin :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  16. Güle güle mutlulukla oturun o zaman :) Hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  17. Ay inanmıyorum Nasil bildin maybe oldugumu;)

    YanıtlaSil
  18. mmm çok güzel
    güle güle otur hayatım
    yakışır
    :))

    YanıtlaSil
  19. selam,
    çok güzel paylaşımlar var bu blogda..
    keşfettiğime sevindim :)
    takipdeyim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Nice Blog you have and I am your new follower :) <3
    http://makeupandbeautytips-home.blogspot.com/

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))