17 Mart 2012 Cumartesi

online müşteri hizmetleri

Çok sık yolculuk yapıyorum ve daha çok şehirlerarası otobüsleri kullanıyorum. Özellikle Manavgat seyahatlerimde en çok Kamil Koç' u tercih ediyorum. Bugüne kadar herhangi bir problem yaşamadım. Kamil Koç sürekli kendini yenileyen bir firma olarak "online, canlı destek" hizmetini başlattı. Telefondan müşteri temsilcilerine ulaşmak bazen çok vakit alabiliyor, telefondayken başka bir şeyle de ilgilenemiyorsunuz yada telefon numarası aklınızda değil, bilmiyorsunuz... Ben bu hizmeti çok beğendim, zaten tüm günüm bilgisayar karşısında geçiyor, biletlerimi de internetten alıp, diğer işlemlerimi de canlı destek servisini kullanarak yapıyorum. Siz de benim gibi şehirlerarası otobüsleri kullanıyorsanız aklınızda bulunsun ...


2 yorum:

  1. bende çok sık yolculuk yapıyorum canım, ve tabiki bu uygulamayı da kullandım hemen:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle , ben de online canlı destekten çok memnunum .

      Sil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))