7 Mart 2012 Çarşamba

ordan burdan

Bakıyorum da 85 gün kalmış yoğun olmam normal tabi:)) Gelinliğimi Aysira' dan çok beğenerek aldık. Çalışanları çok güleryüzlü ve samimi, şimdilik çok memnunum umarım böyle devam eder...  Dün gelinliğimin ilk provası vardı, herşeyini beğendim, ayakkabımı aldıktan sonra tekrar gideceğim, o zaman da boyuna ve etek kabarıklığına karar vereceğiz dedik, istendiği takdirde daha da kabartabiliyoruz dediler memnun oldum ne kadar kabarık o kadar iyi:D tek aklıma takılan yanında gönderdikleri çiçeği oldu. Bizim 2 düğünümüz olacağı için burda kendi çiçeğini kullanırım diğer düğünde canlı yaptırırım diye düşündüm. Ancak bu çiçek pek hoş görünmedi gözüme



 Daha önce karar aşamasındayken bir çiçek göstermişlerdi, yeşil yaprakları falan vardı beyaz tomurcuk güllerle yapılmış, dairesel formda o daha çok hoşuma gitti onunla değiştirmeyi düşünebilirim. Sizce nasıl?

Bugün markafonide Bernardo indirimde...Ben henüz çay-şeker-kahve kavanozlarıma karar veremedim, herşey için bu kadar düşünmek zorunda mıyım bilmiyorum :S renk konusunda bile kararsızım kırmızı mı siyah mı çelik mi nasıl seçsem:)

Bu arada bu alttakiler baharat için olanlar yanıltmayayım ben, ama çay-şeker için olanları da var mağazada... Tezgahın üzerinde duracaklarından herşeyle uyum sağlamalı malum bir de amerikan mutfak...Yakında karar veririm heralde:)

Mobilya konusuna hiç girmiyorum zaten başına gelen biliyordur:)) 2 şehir dolaştık istediğimiz gibi olanını bulamadık diyebilirim. Aslında bi yerde country yatak odası takımı beğendik ama 13bin Tl olunca arayışlarımız devam ediyor:) Country olmazsa 1,5 yıldır aklımda şu model var onun için de İnegöl yolları görünüyor gibi:)


Bu takım Muzaffer Mobilya' ya ait. Bizim olduğumuz şehirde bayileri olmadığı için İnegöl' e gitmemiz gerekebilir tabi eğer başka bir takım bulamazsak.

Bu yazı da böyle her telden oldu ama fikirlerinizi alayım dedim çiçek ve yatak odası takımları için, nasıllar:)



24 yorum:

  1. canım benim yani bence baharatlık vs alabilirsin ne kadar şeyi kolaylarsan o kadar iyi senin için. çiçek işini de benim de iki düğünüm oldu ikisinde de aynı çiçeği kullandım ama atmak için de canlı bir çiçek yaptırmıştık... mobilya işine hiç girmiyorum allah kolaylık versin diyorum

    (bu arada ne zamndır sölicem, bence yorumlarda kelime doğrulamayı kaldırmalısın, çok zul birşey yahu :DDD)

    YanıtlaSil
  2. ayyy hamidecim inanmıyorum o doğrulama bende de mi var yaa:S bilmiyordum hemen bulayım da kaldırayım ben de hiç sevmiyorum onu bi de ikili falan çok gıcık!

    YanıtlaSil
  3. Tatlım bu çiçek benimde içime sinmedi :( Ama ben yapay olupta yeşillik olanları da sevmiyorum. İçine sinmezse iki düğündede gerçek çiçek yaptır. Ömürde bir defa yaşayacaksın :) Her şey istediğin gibi olur inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın canım ama renkli yapay çiçekleri gerçek gibi görünüyordu beğenmiştim ben onları. bakalım zamanla ona da karar veririm:)

      Sil
  4. okudukça stere bağladım kendimi sorma gitsin :)

    gelin çiçeğinin diğer modelinide çekseydin karar verirdik.
    kavanozlarınıda bence çelik al geçen aldım ben bloğumdan bakabilirsin herşeye uyum sağlar.

    mobilya işide çok stresli geçen hastalandım bile sırf bu yüzden sterss !! :)

    ama güzel telaşlarr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada stresin tavan yaptığı zamanlar oluyor, bazen de amaaann olur yaa diyorum:D güzel telaşlar tabi iğne bile alsa mutlu oluyor insan:)

      Sil
  5. malesef country yatak odalarının fiyatları hep çok yüksek:( ama benim gözümde onlardan başkasını görmüyor,uyguna yapıcak bir marangoz bulunur belki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapabilecek bir usta var ona da soracağım yarın hiç değilse bir fikrim olsun ama çok güzeller haklısın:)

      Sil
  6. canlı çiçek bence çok daha güzel olur 1kez evleniyorsun iki düğüne de yaptırabilirsin;)
    eşya işi çok zor kuzenm evlenirken bir kaç kez alışverişinde bulunmuştum sabahtan akşama kadar gezip hiç bir şey almadığımızı bilirim. Allah yardımcın olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de 2-3 gün gezdik hiç karar veremedik mobilya konusunda:)zaten hemen karar verilecek şeyler değil arayıp buluruz diye teselli ediyoruz kendimizi...

      Sil
  7. zor işler ama bir o kadarda heyecanlı,elaşlı işler bunlar allah yardımcın olsun
    mutluluklar dilerim öncelik bu zaten gerisi oluyo bi şekilde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler iki gönül bir olsun diyorsun yani:))

      Sil
  8. canım ben geldim
    güzel çiçek sade seç güzelliğin ortaya çıksın
    abartılı çiçekleri seçiyorlar.
    çiçek öne çıkıyor
    muhabbetle kal canım
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu da farklı bir düşünce hiç öyle düşünmemiştim:)

      Sil
  9. Canım bencede birinde bunu diğerinde gerçek çiçek kullan. Eğer maddiyat sorun değilse ikisinde de gerçek kullan :) Biri beyaz olsun diğeri renkli :) Benim çiçeklerim mordu, çok güzel durmuştu. Eğer çiçek içine sinmediyse mutlaka değiştir, o gün ona kafanı takarsın gereksiz yere. Benimde mutfak ürünlerim bernardo, çatal-bıçak hariç öneririm. Tavsiyem çok renkli yada karışık desenli alma uymuyor sonra :( Ben şimdi cama geçiş yaptım hem sağlıklı hem şık. Yada tek renk porselen de olabilir. Nacizane fikrim :) Şimdiden mutluluklar diliyorum ve gelinliğini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin fotoğraflarına baktım canım teşekkürler, çok güzel bir gelin olmuşsun çiçeklerin çok canlı ve güzel görünüyor. haklısın birinde yine canlı beyaz diğerinde yine canlı renkli de olabilir. ben de çatal bıçaklarımı Hisar' dan aldım o konuda güvenemedim Bernardo'ya.teşekkürler;)

      Sil
  10. Bernardo gibisi yok:)oh hayirli olsun gelinliğin Uğur getirsin akınıza....canım bana sorarsan asla bu tarz cicek kullanma...sok sen bunu kına sepetini süsle...iki düğünün olacaksa daha önemli olan dugunde çiçeğini havalı sık yaptir.gelin adı girdimi çiçekleri bile tuzlu yapıyorlar.bunun icin diğer dugunde gelin cicegi isteme istediğin cicegi seç avucunun boyunda saplarını kestir iyice kurumasını sağla .saplarının suyu kalmasın lastikler sabitleyin üstünde kurdelA bağla birazda sarksın ...al sana ikinci cicek:)yok asla kullanma cok kötü bu yapay çiçekler ya . .optum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet canlı çiçeği tam da dediğin gibi düşünüyorum saplarını kurdela ve gelin teliyle bağlamak:)) gelin çiçeği olduğunu söylemeden beceremeyiz biz o işi:D bakalım istediğim gibi olsun da önemli olan o...

      Sil
  11. Canim benimde 2 cicegim vardi.Biri yapma digeri canliydi.Yanliz benim yapay cicegimde pembe gülllerdendi.Öylesi saga canlı duruyor bana kalirsa.Bulabilirsen renklisiyle değistir bence de.Hatta fikir olsun diye benimkini de paylasirim.Bu arada yatak odasida çok hoş cidden.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. provaya gittiğimde tekrar bakacağım canım renklilere. Bu yatak odasından vazgeçtik gibi canım country olacak sanırım:)

      Sil
  12. gelin olmuuuuuuuş gidiyorsun
    bana vedaaaaaaaa ediyorsunn
    sakın ağlama diyorsuuuuuuuuuun ağlamamak elde değiiiil

    allam bak cengize bağladım olayı:))
    ay ben heyecan yaptım şimdi.benim şimdi evlenmem lazımmış gerçi otuzumda kim alırdı beni bilmem ama olsun bea.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha gitmiyorum balböcükleriii 79 gün var daha:P nikah tazeleyin yavrularınız da görmüş olur:))

      Sil
  13. tatlım geldim bloguna :) aynı şeyleri yaşıyoruz şu sıralar ne güzel.. bu yatak odası benimde hayalim görünce şaşırdım zevklerimiz aynıymış :) ben gittim yakından da gördüm çok güzel canım bnimde aklımda hem çok modern.. başka da hiç beğenmiyorum..bursada oturuyorum bende..

    YanıtlaSil
  14. ah canım o kararsızlığı sen gel birde bana sor :(

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))