20 Mart 2012 Salı

sewooo' dan düğün mimi

Ben bu mimi cevaplamak da biraz geç kaldım kabul ediyorum ama geçerli bir mazeretim var haftasonu mobilyalarımıza karar verdik:) Şu sıralar zaten sürekli düşündüğüm soruları içeren bu anlamlı mim için sewooo' ya teşekkürler:)
1.düğününüz için düşündüğünüz giriş,ilk dans ve pasta müziğiniz ne olmalı? 


Hiç birine tam olarak karar veremedim. Belki olabilcekler; 
Giriş için; Rumeli Hisarı'nın Yapılışı- Can Atilla 
İlk dans; Amado Mio- Pink Martini
Pasta; Senden Başka- Füsun Önal 


2.yurtdışında balayına gitmeyi düşünseydiniz tercihiniz neresi olurdu?niçin? 


Bir çok yer olabilirdi:) Santorini, Dubrovnik,Maldivler hepsi güzel:) hatta balayımızı malettiğimiz miktarla 3-4 günlük bir İtalya yada Fransa turu da yapabilirdik ancak 2 düğünün vereceği yorgunluktan dolayı hiiiç istemedim

 3.düğününüzde ne olmazsa keşke dersiniz?


Fotoğraflar benim için çok önemli umarım keşke demeyiz. Keşke diyeceğimiz birşey olacağını sanmıyorum planlı gidiyoruz umarım unuttuğumuz birileri yada yapmayı unuttuğumuz birşey olmaz. Ama olursa keşke diyeceğim birşey var ki ortalıkta koşuşan çocuklar! Keşke davetiyede çocuklara "tatlı rüyalar" yazsaydık böhüüü diye ağlamam umarım!


4.nikah şahidinizin kim olmasını isterdiniz? 


Nikah şahidim çok yakın arkadaşlarımdan biri olacak. çünkü 6,5 yıl önce tanışmamızda çok büyük payı olan ve geçirdiğimiz bu kadar zamanda hep birlikte olduğumuz biri yani hakediyor:) Aslında ikimizin ortak şahidi desem daha doğru. (tatlım sen de düşünsen iyi edersin!)

5.sizce nikah kıyacağınız en uçuk mekan neresi olurdu?

Sualtı nikahı diyenler çok olmuş, görümcemin böyle bir temsili nikahı var:) eşi prof. dalgıç. ama benim için uçuk olmaz konuşamıyorum ya su altında sıkılıyorum:D
valla benim için uçuk mekan deyince, Çırağan Sarayı falan geliyor aklıma, neden olmasın:)

6.hayalinizdeki gelin arabası hangisi?

Hayalimdeki gelin arabası müstakbel beyimin arabası, yıllardır nerelere götürdü bizi düğünümüze de o götürsün:)

7.nedime olarak seçeceğiniz 3 kişi kim olacak?

o 3 kişi yetmez bana ben herkese bir iş bulurum, biri sürekli fotoğraf çeksin, biri sürekli benimle ilgilensin saç-makyaj-gelinlik, biri nazımı çeksin falan falan...:)en yakın arkadaşlarım olacak tabii umarım hep yanımda olabilirler E-E-M :)

8.gelin buketiniz hangi çiçeklerden oluşmalı ve ne renk olmalı?

Gelin buketim somon rengi tomurcuk güller olabilir. Mor olursa hangi çiçekler olur bilmem ama gül olmaz onu biliyorum:) pessspembe birşeyler de olabilir, gelin teli şart!

9.gelinliğiniz nasıl olmalı?

O belli işte bak:) düğünden sonra göreceksiniz tabii ki...

10.düğün konseptiniz hangi renkten oluşmalı?

Bilemiyorum henüz organizasyon şirketiyle görüşmedik. Beyaz-mor uyumuna bayılıyorum bakalım...

Mimlediklerim inci çiçeğikobican

katılmak isteyeceğiniz güzel bir çekiliş



10 yorum:

  1. ayyy çok teşekkür ederim beni mimlediğin için canım,geçen gün de hatırlayamadım şimdi bir blog da okumuştum bu düğün mimini,sorular karşısında bir heyecanlanmıştım ben ne cevap verebilirim diye,şimdilik cevaplar için eksiklerim var daha oturtamadım bazı şeyleri ama söz yakın bir zamanda güzel bir şekilde cevaplayacağım bu güzel soruları...

    YanıtlaSil
  2. canmm mobilyalar hakkındada yazı bekliorum;)
    bide şu müzkleri ben bi dinliim dur..

    YanıtlaSil
  3. umarım hayalindekinden daha güzel bir düğün olur;)

    YanıtlaSil
  4. inciçiçeği; sen ne zaman istersen yap biz okuruz;)
    pembe mor alg; mobilyalar hakkında yazarım tabi, siparişimiz verilsin kesinleşsin de;) evimiz hazır olduğunda fotoğraf da paylaşırım.
    pinky fashion; umarımmm teşekkürler bu güzel dilek için:)

    YanıtlaSil
  5. aaaaa gelinliğinde mi hazır yaaa bizim çoğu şey mayıs ayına kalıyor şimdi panik yaptım yaaa:(inşallah yetişir.çok merak ettim gelinliğini:)

    YanıtlaSil
  6. Beautiful blog, great post!!!!!!i'm following you!!!if you like mine, do the same!!
    WWW.ZAGUFASHION.COM
    ZAGU FACEBOOK PAGE
    bloglovin follower

    YanıtlaSil
  7. hayallerinin gerçek olması dileğiyle...
    hepsi çok tatlı

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Cevaplarına bayıldım, tüm hayallerin, istediklerin gerçek olsun :)

    YanıtlaSil
  9. giriş ve dans müziklerini çok sevdim..
    Umarım herşey istediğin gibi olur..

    YanıtlaSil
  10. :)) Herşey hayal kurmakla başlar.. Ben hep 4 kişilik bir düğün istedim. Gözlerden uzak. İnanmazsın nasıl istediysem öyle oldu. Amerikada, avukatın ofisinde evlendik. Bence nasıl evlendiğin ıvır zıvırlara çok para harcama.. Gerisi daha önemli...

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))