29 Nisan 2012 Pazar

1 ay kala

Neredeyse 1 ay kaldı...
İşimi bırakmama ise sadece 1 gün...
Pazartesi günü çok sevdiğim işime, iş arkadaşlarıma ve patronuma veda edip yeni hayatımda yeni işime doğru adım atmış olacağım. Düğün ve evlilik gibi güzel telaşlarımın yanında böyle de buruk bir yanım var. Düşünceli patronumuz benim için bir "veda yemeği-ön kına gecesi:))" düzenledi bu gece, güldük,eğlendik,sohbet ettik,şarkılar söyledik,umarım hep böyle güzel insanlarla karşılaşırım...


Patronumun eşinden gelen alevli meyve tabağımız:))

19 yorum:

  1. Yeni bir hayat seni bekliyor.. Basarilar ve mutluluklar...

    YanıtlaSil
  2. bayılırım başlangıçlara ne güzel 1 ayın kaldı bizde gelse artık şu gün deyip duruyoruz artık sabrımız kalmadı çünkü.inşallah iyi insanlarla dolu etrafın her zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin de çok az kaldı 1 yada 2 ne farkeder ki;) İyi insanlarla karşılaşırız umarım hep:))

      Sil
  3. yeni işin şimdiden hayırlı olsun canım umarım eskisi kadar güzel iyi niyetli komplekssiz insanlarla karşılaşırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamidecim çok teşekkür ederim, bundan sonra bir de bol müşteri istiyorum çünkü kendi işyerim olacak eşim de ortağım:D

      Sil
  4. Canım yeni işinde ve hayatında bol mutluluk,bol kazanç hep yanında olsun inş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dileklerin için teşekkürler cadım:))

      Sil
  5. 1 ay dinlenebileceksin ne güzel:)yeni işin şimdiden hayırlı bol müşterili olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o yanı güzel ama dinlenebilecek miyim bilmiyorum:D teşekkürler;)

      Sil
  6. canım ne mutlu sana ki yeni bir hayat kuruyorsun gerçekten...benim de öyle ihtiyacım var ki yeniliklere :( yolun, şansın açık olsun..

    YanıtlaSil
  7. Canım benim ne güzel bir gece yaşamışsın, dilerim yeni işinde de istediğin gibi olur.. Rabbim her daim iyilerler karşılaştırsın..

    YanıtlaSil
  8. amann bir ay kalmışşş waoww :) ben gerildim okurken sen şimdi ne haldesindir bu arada ne düşünceli patronun var öyle :)

    YanıtlaSil
  9. ayy çok az kalmışş ben bile heyecanlandım herşey hayırlısı olsun canım, herşey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  10. zaman azaldıkça heyecan artıyor sanırım =)) umarım herşey istediğin gibi olur=)

    YanıtlaSil
  11. Hello dear,
    maybe you would like to follow each other's blogs with blogger or via bloglovin? or even both?

    wolffashion.blogspot.com

    have a nice day!
    gV

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel:) yeni işindede böyle dostluklar kurarsın inşallah!

    YanıtlaSil
  13. yenı ısınde sımdıden hayırı olsn :)

    bu arada blogumda 3 kısıye ıstedıklerı ayakkabıyı hedıye edıyorum :) cekılısıme beklerım :) sevgıler :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))