18 Nisan 2012 Çarşamba

bir "dıy" daha

Geçirdiğimiz 6,5 yıla bakıyoruz da ne zaman geçti bu kadar zaman evleniyoruz biz diyoruz, az kaldı az kaldı derken bu sefer gerçekten az kaldı galiba:)) 
Her geçen gün yapılacaklar listesinden birşeyler daha eksiliyor, mesela;

Anı defteri, kalemini bekliyordu -tamamlandı-





Nikah içinde aynı kalemi kullanmayı düşündüğümden yedeklesem mi diye düşünüyorum....

İnternette gördüğüm süslü kadehler hoşuma gidiyordu, - tamamlandı-







Hava artık ısınsın istiyorum böyle soğuk, rüzgar, hatta fırtına, yağmur falan yapacak çok şey var, gezip bakmam lazım hava böyle olunca olmuyor:) yaz gel artık!

12 yorum:

  1. ay ben o kadehlere bittim:) ve yaz gelsin gerçekten:)

    YanıtlaSil
  2. tatlım ellerine sağlık çok güzel olmuşlar benmde anı defteri ve kalemi yapmm lazım;)

    YanıtlaSil
  3. Oyy oy maşallah ne kadar güzel olmuşlar. Ellerine sağlık. Üstlerine adını yazsaydın da başka siteler kopyalayıp 'ben yaptım' demesinler. Kaç gündür bir sürü arkadaşım el emeklerinin hırsızlarıyla mücadele ediyor. Allah ağız tadıyla kutlu,mutlu kullanmayı nasip etsin inşallah. Darısı bize :))

    YanıtlaSil
  4. hepsi harika!! inşallah şu havalarda düzelirde kolaylıkla bitirirsin inşallah :) ,güzel gü<zel post yaparsın bizde

    YanıtlaSil
  5. hepsi de çok güzel olmuş. Çok güzel birer anı olacaktır..

    YanıtlaSil
  6. çok çok güzel olmuşlar,mutlulukla kullanırsın inş:)

    YanıtlaSil
  7. canım ben de nişianda anı defterimi ve kadehlerimi kendim yapmıştım, düğün için ne yaparım bilmiyorum daha karar vermedim, seninkiler de çok güzel. öperim

    YanıtlaSil
  8. pembe fiyonk; kadehlerimi beğendiğine sevindim;)
    pembe mor alg;teşekkürler canım darısı başına boş bir anında yap derim sonlara kalmasın;)
    rüzgara doğru;çok teşekkür ederim evet darısı size;) bu fotoğrafa yazı işine alışmadım yapsam iyi olacak dediğin gibi, dikkat edeyim tatlım haklısın...
    ssdesignbutik,sağol canım, evet havalar düzelse iyi olacak ruhum sıkıldı artık soğuk,yağmur,rüzgar falan:D
    By S; çok teşekkür ederim, güzel anılarla dolar inşallah...
    kırmızı evin cadısı; çok çok teşekkür ederim,amin;)
    tubitos; ben nişanda yapmamıştım canım, yazılmıyor deniyor ama en yakınlarım bile yazsa yeter severim ben açıp okumayı, ilkokuldan hatıra defterimi hala okuyorum:)) seninkileri de bekliyorum bakalım neler yapacaksın;)

    YanıtlaSil
  9. hepside çok güzel olmuş:) keyifle kullanman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık hepsi çok güzel olmuş..boncukları tek tek silikonlamı yapıştırdınız acaba,benimde 19 mayısta düğünüm var,benimde yapasım geldi kısacık anlatabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,anlatırım tabii ki;
      boncukları silikonla yapıştırmak zor ve temiz görünmez. tutkalla yapıştırdım, tutkal ilk sürüldüğünde beyaz, tamamen kuruduğunda ise şeffaflaşıyor. mutlaka bir ismi vardır ama ben bilmiyorum:( bardağın üzerine tutkalı istediğin şekilde yayarak yapışkan bir yüzey hazırlıyorsun, boncukları da tutam tutam döküyorsun üzerinden,bazıları yapışacak bazıları düşecek tabi onları da toplayıp tekrar boş kalan yerlere gelecek şekilde yapıştırıp elinle düzeltebilirsin:)) anlatamadıysam sorabilirsin yine:D
      mutluluklar;)

      Sil
  11. çok teşekkür ederim ,belli bir markası varmı tutkalın onu söyleyip alıyım:)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))