24 Nisan 2012 Salı

Demet Akalın'ın gelinliği

Hala görmeyenler varsa Demet Akalın'ın üçüncü gelinliği Pierre Cardin'miş...


Önce diktirdiği gelinliği 'çok açık' bulan nişanlısı Okan Kurt'un isteği üzerine bu gelinlik tercih edilmiş.


Çırağan Sarayı'nda yapılan 50 kişilik davet için tercih ettikleri davetiyeleri böyleymiş;


Ayakkabı tercihi Sanemiko (daha ayrıntılı incelemek isterseniz fotoğraflarını blogunda görebilirsiniz);


Arabalarının süslemesinde bebek tercih etmişler;


nikah şahidi Seda Sayan'mış...


ve düğünden görüntüler;









Darısı isteyenlere:)))
görseller evlilikstyle

28 yorum:

  1. Kırmızı kurdele taktıktan sonra, arabayı bebekle süslemesine pekte şaşırmadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben yine de şaşırdım o saçlar nee:))

      Sil
  2. kapalılııgnı ve geleneksel seyleri konusmıcam ama o kolyelerinin kırolugunu napcaz :s cok acyorum demete yaa ins bu sfer mutlu olurda,seda sayandan sahit olurmu yaa,:D kelin merhemi olsa basına sürer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam üstüne bastın,bozacının şahidi şıracı tam bunlar işte:D

      Sil
  3. demet artık gelinlik olayını otomatiğe bağlamış galiba:) bütün modelleri denemeye kararlı gibi:)
    en çok ayakkabıları sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayakkabılara diyecek yok;) kaç tane giydi 4 oldu galiba kınasını sayarsak:D

      Sil
  4. haber sitelerinin birinde bi yorum okumuştum bu haberle ilgili çok güldüm, "demet gelinliği bi beden büyük alsaymış seneye de giyer" diye, başka da yorum yapmaya gerek yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaa başka söze gerek yok :D

      Sil
  5. hatunun demediği gelinlik markası kalmadı sanırım sıra pierre cardin'e gelmiş:)ben bu gelinliği denemiş ama beğenmemiştim hatta 2bin tl gibi fiyatı vardı. Demet artık sürekli düğün yaptığı için heralde çok masraf oluyor diye daha hesaplı şeyler seçiyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de şaşırdım vakit kalmadı sanırım ondan alıp çıkıvermiş:D

      Sil
  6. gelinliği sahiden çok güzelmiş,allah mesut etsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben beğenemedim gelinliğini, mesut olsunlar umarızz:)

      Sil
  7. Valla Demet'in şahidi Seda Sayan olunca aklıma şıracının şahidi bozacı lafı geldi nedense:)) Ben hissediyorum ki bu adamdan bir çocuk yapacak ve sonrasında bunu da boşayacak Demet. Umarım mutlu olurlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bozacının şahidi şıracı demiştim, anladınız siz onu zaten:D ooo çocuk diyorsun hadi bakalım...

      Sil
  8. bu son olur inşallah... :)

    YanıtlaSil
  9. bu kaçıncı bende bundanda ayrılır yediye tamamlar artık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tam onu demişim bak aklın yolu bir,7 iyidir iyi:D

      Sil
  10. no comment diorm umarım bu sefer mutlu olur da laf sokmalı şarkıları sonunda son bulur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şarkıları değişecek mi bakalım, mutlu olsunlar tabii ki:)

      Sil
  11. Canım kusura bakma,yorumların içinde gözümden kaçmış sorun..
    Şerbeti normal oda sıcaklığındaki suya şeer ve kahve koyup karıştırılıcak şeker eriyene kadar..
    Bu kadar..:))Kaynatılmayacak..
    Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler seviyorum ben senin tariflerini:))

      Sil
  12. bakalım ne zaman boşanacaklar...gelinliği açık bulmuş ha...güleyim bari...zaten bu tip insanlar giyinik mi dolaşıyorlar ki...benim en hoşuma giden yani gelinliğinin, özellikle duvağının zarifliği oldu...kim giyse yakışır cinsten...gıcık oluyorum şu ünlülere yaaa...içimi boşalttım canım, sağol :D

    YanıtlaSil
  13. ben kına gecesinde giydiği gelinliği beğendim....

    bloğuma beklerim tatlım...
    sevgiler
    chfashiontrend@blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. Bloğunu yeni buldum. Çok güzelmiş. Ben de seni bloğuma beklerim. Sevgiler..

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. Ben bazen demeti seviyorum bazende hic sevmiyorum umarim bu son evliligi olur mutlu olurlar Sevgiler ce saygar BEN DENIZ melos

    YanıtlaSil
  16. demet akalın ayakkabı modelleri
    my net haber araştırması .tam demet akalın bloggere olmuş tebrikler

    YanıtlaSil
  17. ben arabasına çok gülmüştüm :)
    dam üstünde saksağan derler ya aynen öyle ;)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))