2 Nisan 2012 Pazartesi

içime derya baykal kaçmış olabilir mi

Yine yoğun geçen haftasonundan sonra bu sefer de perdelerimizin siparişini vermiş olmanın mutluluğunu yaşıyorum :)) nisanın son haftası hepsine kavuşacağız!
Bu aralar annem ve ben "Derya Baykal" kesildik. Biz onun gibi silikon kek kalıbından abajur yapmıyoruz ama bonnyfood' dan gelen gül keklerin altındaki kalp straforu pek bi güzel değerlendirdik!



Yeni evimizin kapısında bizi ilk karşılayan o olacak...

Söz uçar yazı kalır demişler anı defterimiz de hazır:)



Bunlar benden kısa kısa haberler, daha uzun yazmak istiyorum ama zaman kalmıyor,fikir edinmek isteyen yada sormak istedikleriniz varsa ben burdayım:))

6 yorum:

  1. anı defterin inşallah dolar, zira benimkini bomboş geri getirmiştik :) kapı süsünüzü de pek sevdim çok ponpon :D

    YanıtlaSil
  2. ah be kuzuuu,uzun zamandır takipdeysen insan 2 kelime karalar yorumlada varlığını gösterir demii.bak karaladın hemen koştum geldim.iyikinede gelmişsin.içine derya baykal kaçanlar hep favorim olmuştur zatii:)ama benim gibi aysel gürelle karışık kaçmasında,siz en iyi evredesiniz.en azından hala tedavi edilebilir,ya ben:)))hahahha
    bu arada kalp olayına bayıldım şekercimmm,valla süpersiniz:)en güzel günlerde kullan inşallah:)

    YanıtlaSil
  3. :)) Çok fazla umutla işler yapmışsın umarım herşey istediğin gibi olur. Çok profosyonel değilim ama sorarsan bir konuda fikrimi söylerim tabii...

    YanıtlaSil
  4. hamide, ben de korkuyorum boş kalırsa diye zaten özellikle arkadaşlar için yapılan birşey umarım iki satır olsun yazarlar bize de güzel birer anı olur:)

    bakteriiiiii, artık yazarım bilemedim ben senin bu kadar sıcakkanlı olduğunu:D beğendiğine sevindim teşekkür ederim, çalışmalarımız devam ediyor takipte kalın:P

    mozeckorg, umarım isteyen herkesin gönlüne göre olur, çok hassas ve özel bir dönem bu hazırlık süreci bir daha gelmez tadını çıkaralım:) teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Annemle senin ellerinize sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  6. sizi izlemeye aldim banada beklerim:)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))