12 Nisan 2012 Perşembe

mim

'So Sweet' Blogaward 

Sanırım hem mimlenmiş hem de ilk blog ödülümü almış bulunuyorum, blog açma hevesim onu okudukça çoğalmıştı, bu güzel mim için çok teşekkür ederim 2012'nin güzel gelinlerinden tubitos'a:))
1. Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
Mesleğimi severek yapıyorum, zaten sevilmese yapılacak iş değil bu meslekte kadın olmak zor:)) Jeoloji mühendisiyim ben...



2. Dilediğin meslek miydi?
Delicesine istediğim meslek yoktu aslında ama babamın iş çevresinde çok fazla jeo. müh. tanıdığım olduğu için hoşuma giderdi hep, sürekli seyahat imkanı yani "arazi" çalışması beni cezbeden yanlarından biriydi:D



3. Yalnız mi ilişkide mi yaşamayi seviyorsun?
Yalnızlığı da severim ama ilişkiyle karşılaştırmam bile ayrı şeyler benim için. yani ilişki yaşarken de yalnız kalmak istediğiniz anlar olabilir ama ben zaten çok ayrı kaldım ya istemem yalnızlık falan, bilenler bilir ayrı şehirlerdeyiz biz:) 

4. Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söylermisin? Doğru söyle?
Yalan demeyelim ona doğru söylemeyebilirim diyelim :))


5. Yabancı dil konuşuyor musun?
Şakır şakır su gibi konuşmuyorum ama İngilizce biliyorum ...

6. Rüyandaki evde oturuyormusun yoksa tekrar taşınmak mı istiyorsun veya yurtdışına gitmeyi?
Taşınmama az kaldı inşallah:) Ailemle yaşıyorum ancak yaklaşık 1,5 ay sonra evlenip kendi evimizde yaşamaya başlayacağız, bence rüyamdaki ev olacak çünkü içinde "biz" olacağız;)


7. Mobilya değiştirmeyi sever misin?
Dur daha yeni aldık mobilyalarımızı bi kullanalım da bakalım :) Çok masraflı bir zevk olsa gerek:D


8.Çevre /Hayvan vs koruma hiç katkın var mı?
Asla yere, dışarıya çöp atmam attırmam,ceplerim, çantam kağıt çöplerle dolar:) Okul hayatım boyunca olmuştur. Mesela çevre klubü üyesiydim, kendi çapımda hayvanları da korumaya çalışırım, kar yağdığında kuşlar için mamamız eksik olmaz balkondan.


9.Televizyon veya filmleri sever misin?
Televizyona karşı pek ilgim yok olsa da olur olmasa da yarım saatten fazla da kesintisiz izleyemiyorum:) film izlemeyi severim de genelde ortalarında uyurum :D


10.Bırakmak istediğin kötü huyların var mı?
Bırakmak istediğim huyum, hakettikleri halde sesimi çıkarmamam olabilir!


11.Loto veya benzeri şans oyunlarına inanırmısın?
İnanmam, oynamam da,  yılbaşlarında 1 kere piyango bileti alırım o kadar:)


Ben de bu ödülü ve mimi kırmızı evin cadısı ile ssdesignbutik' e gönderiyorum...

6 yorum:

  1. biz kardeşmiyiz:P
    ben de filmn ortasnda uyurum:)

    YanıtlaSil
  2. Canım mimimi aldım,bana yazdığın yorumu da okudum ama şaşkolaz ben tüm yorumları yayımlayayım derken SİLDİM:(Çok mutsuzum çok:(Neyse ben mimimi alayım gidip bir an önce cevaplayayayım:)

    YanıtlaSil
  3. SAĞOL KUZUM beni mimlediğin için :)
    mim cevaplamıyorum ama güzel ödülünü yayınlıycam teşekkür ederim :)
    milli piyango bileti alırım diyorsun bir kere o da bana çıkmaz :D

    YanıtlaSil
  4. canım çok keyifli cevaplar, mesleğini bilmiyordum öğrenmiş oldum, aynı sektörlerdeyiz ;) tşk ederm cevapladığın için. Ayrıca girişte yazdıgın güzel sözler de beni mest etti :)

    YanıtlaSil
  5. heheh 4.şıkkın cevabına bayıldım :)çok keyifliyldi:)

    YanıtlaSil
  6. heheh 4.şıkkın cevabına bayıldım :)çok keyifliyldi:)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))