24 Nisan 2012 Salı

süslü havlular

Her ne kadar "kız beşikte,çeyiz sandıkta" diye bir atasözümüz olsa da biz onları dinlemedik:)) Erken yaşta, benden büyük kuzenlerimi gördükçe başlamıştım ben çeyiz istemem, ben dantel örtmem demeye. Annemle bu konuda kafalarımız hep uyuştu, kendisi de dantel kullanmadığı için beni de bu konuda zorlamadı, örmüş tabi zamanında hiç yapmadı değil ama o kadar olsun, masa örtüsü takımını kullanırım dedim gerisi dolap bekleyecek gibi görünüyor...Ayrıca herşey değişiyor, ben evlenene kadar değişir dedik, zamanı gelince beğendiğimizi alırız yaparız dedik. İnternet de olmasa ne yapacakmışız bilmiyorum yani! Bloglarda dolaşıyorum harika şeyler görüyorum, anneme gösteriyorum, o da yapıyor:))
El-yüz ve ayak havlusu takımımı ben çok beğendim bakalım siz beğenecek misiniz:)

ilk önce kırık beyaz takım...




çok beğendik bir de beyaz yapalım dedik, ikinci takım...




Bugün yine bir sürü kumaşlar,boncuklar,inciler vs. alındı masa örtüsü takımı olmayı bekleyen 3 kumaşımız ve bu havluların yanına süsleyeceğimiz sabunlarımız için bol malzememiz var, vakit azalıyor anneciğim tek tek hepsiyle uğraşıyor (anneemmm iyi ki varsın,bi tek sen ol bana bi'şey olmaz;) )
yeni çeyiz hazırlıklarında buluşmak üzere:))

10 yorum:

  1. hiç kolay iş değil bu ceyiz işi, Allah kolaylık versin:))

    YanıtlaSil
  2. Emek emek yapılıyor ama bence kullanılmıyor bunlar ya, yada kullanmaya kıyamıyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. bunlara kıyılıpta kullanılmaz valla cnm :)

    YanıtlaSil
  4. ay çok güzel olmuş güzel günlerde kullanmak nasip olsun inşallah =)

    YanıtlaSil
  5. aa süpermiş annenin ellerine sağlık canım,güle güle kullaaan:)

    YanıtlaSil
  6. canim sana katiliyorum :)) o sözlerrr bana hic yabanci gelmiyor :)) bende zamaninda öyle diyordum fakat benim annem cokk sever böyle dantelli seyleri.Begenmedigim icin bana yapmasini istemedim ama anne iste yinede yapti :)) Ama sizinkiler cok güzel görünüyor canim.Nasil yaptiniz acaba hic bir post yapmismiydin??

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  7. kizlar begendiginize sevindim tesekkur ederim/ kiyip da kullanirim en azindan misafirlerim geldiginde:))
    guzelgul, uzerindeki dantel, saten kurdele ve inciler hepsi hazir alindi marifet dikiste yani dikis bilen biri varsa kolaylikla yapar diye dusunuyorum///

    YanıtlaSil
  8. maşallah diorum marifetli anneciğini öperim ben :)
    ne cici işler çıkarmışsınız çok şık zarif insan kullanmaya kıyamaz

    YanıtlaSil
  9. çok zarifler canım.. ben de dantel filan sevmem annem de senin annen gibi kullanmaz ama bu danteller başka bunlar çok zarif o örmeleri sevmiyorum ben..

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))