29 Mayıs 2012 Salı

1 gün 23 saat miiiiiii

Bunu da gördüm bu sayaçta:)

bitti sayılır artık geri sayım, mesajlarıyla, yorumlarıyla beni yanlız bırakmayanlara çok teşekkür ederim, tahmin ediyorsunuzdur nasıl yoğun olduğumu cevap veremedim, dönemedim size ama düğünlerden sonra tüm ayrıntılarla burda olacağım:))

heyecan durumumu soranlar vardı, şuan gerçekten çok abartılı bir heyecanım yok, hatta biraz burukluk var, gideceğim yerde ne yaparım nasıl yaşarımdan çok, bunca yıldır hiç ayrılmadığım ailemden nasıl ayrılırım, ayrı hayatlara nasıl alışırız, nasıl ayrılırız bilemiyorum bu düşünceler dönüyor hep kafamda. evlendikten sonra ailesinden başka bir şehirde yaşaması söz konusu olmayan biri eminim düğün heyecanını daha fazla yaşayacaktır, siz benim gibi olmayabilirsiniz yani:) buruk bir heyecan yani benimki, ne tam sevinebiliyorum ne tam üzülebiliyorum, hem ağlıyorum hem gidiyorum işte...

9 yorum:

  1. canım ya çok duygulandım:( başka bir şehre gidilmese bile gidiyorsun işte sonuç itibariyle.. inşallah seni çok güzel bir hayat bekliyordur, herşey çook ama çook güzel olur:)

    YanıtlaSil
  2. Hem agliyorsun hem gidiyorsun ..
    Rabbim bundan sonra hep mutluluk goz yaslari versin sana :))

    YanıtlaSil
  3. inşallah çok güzel bir düğün olur haberlerinizi bekliyoruz

    YanıtlaSil
  4. herşey çok güzel olacak hiiiç merak etme :)

    YanıtlaSil
  5. tatlım sana şimdiden mutluluklar inan ayrıntıları okadar merak ediormkiii
    emn ol çok gsel olçaksn herşey harika olacak ayakkabının altına duyguu yaz:)gerçi ben evlendmde
    olsnnn
    düğünm olmadı:)
    öpüormm canmm

    YanıtlaSil
  6. hiç ağlama sen mutlu ol ailende sağlıklı olsun da görüşülür onlar problem değil.sen gül ne güzel hayatının aşkıyla yeni bir hayata adım atıyorsun.sen saydıkça ben heyecanlanıyorum nasıl sende heyecan yok:)kendimi düğüne 3 gün kala falan düşünemiyorum.hele düğün gününde:)

    YanıtlaSil
  7. tatlı telaşlar, hadi bakalım:) mutluluklar diliyorum..

    YanıtlaSil
  8. Yeni hayat, yeni hayatın sana mutluluklar getirsin..
    ALLAH tamamına erdirsin..
    Evet gelin hem gider hem ağlar..
    İlk başlarda biraz zor olsa da zamanla alışacaksın merak etme..

    YanıtlaSil
  9. canm bugün düğünün var emnm şu an çok heycanlısn ve emnm prenses gbi olçaksn tatlım mutlulukar:)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))