26 Mayıs 2012 Cumartesi

5 gün kala...

Hayatımda hiç yorulmadığım kadar yorgun uyandım bugün...
Gelin olacak blogger arkadaşlarım inanın nasıl ve neden olduğunu anlayamadığım bir yorgunluk var ki dinlenmem lazım dedim ve bugün 2de uyandım, gece yolculuk yapmıştım sabah 6da otobüsten inip evime geldim o ayrı:)) son 1 ayınız inanılmaz bir koşturmacayla geçecek bunu bilin!

Hazırlıklar artık bitti sayılır, unutulmayacaklar listesi hazırlanıyor.müzik seçimlerimize hala tam olarak karar vermedik. şimdi sizlerden fikir istiyorum, 2 düğün olacak ama farklı müzikler seçmek istemiyorum. seçtiğimiz müzikleri her 2 düğünde de kullanalım dedik...

giriş için Can Atilla-Rumeli Hisarı'nın Yapılışı


yada Bond-Victory (pasta için de olabilir aslında)


Nikahtan sonra ilk dans (Türkçe mi olsa yabancı mı kararsızım:S) Türkçe olsa sözlerini herkes anlar daha farklı romantik bir hava yakalanabilir diye düşünüyorum...Eğer yabancı olursa zaten burda paylaşmıştım. Hızlı mı olur beceremez miyiz diye de korkuyorum:))

o olmazsa bunlar olabilir, Enrique Iglesias-Hero

Mariah Carey- My All



İlk dansımızın ardından 2 parça daha seçin dansa devam edilir dedi organizatör,

Emre Altuğ-Neyleyim, bence sözleri çok anlamlıymış:))


Rafet El Roman-Yanımda Kal


Çok alakasız olacak ama belki seçerim Berkant-Samanyolu:))


pasta müziği açık havada olacak düğünümüz için özellikle önemli çünkü havai fişek gösterisi olacak coşkulu bir müzik olmalı

Burak Yeter-Erol Evgin -Söyle Canım
yukarıda paylaştım Bond-Victory yada yada yada bilemiyorum işte pufff yardım ediiinnn :((




5 yorum:

  1. Nasılda heyacanlısındır kimbilir , geldi çattı demek vakit :)Hadi canım herşey güpgüzel olsun, mutlu ol emi...

    YanıtlaSil
  2. bütün şarkıların çok hoş bondun diğer dinletileride çok hoş

    benim beğendiğim ve yapmayı düşündüğüm birkaç şey paylaşmak istiyorum birinci linkteki parça 42.saniyede hareketleniyor ordan dinlemeye başlarsan çok daha hareketliii

    ama ama yinede victory her zaman bir numara

    http://www.youtube.com/watch?v=72UHlQ4TyHA&feature=relmfu

    http://www.youtube.com/watch?v=nQ798THmR5Y&feature=related

    YanıtlaSil
  3. bizimde neredeyse 1 ayımız kaldı ve kınayı falan düşündükçe heyecan kaplıyor içimi.düğünle ve kınayla ilgili bütün detaylar tamam gibi ancak evimiz hala yapılmadı.eşyalar depolarda bekliyor.son 1 ayı düğünden çok ev yapımını beklmeek ve eşyaları yerleştirmekle geçiricez gibi duruyor.her ayrıntıyı bizle paylaş.umarım çok çok mutlu olursun:)

    YanıtlaSil
  4. ben enrique diyorum bayılırım hero'ya... Ayrıca yardımı dokunacaksa benim düğünüm için playlist vs postlarıma da bakabilirsin. Oraya bloggerlar o kadar çok öneri yazmışlardı ki yorum olarak belki faydası dokunur :)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))