21 Mayıs 2012 Pazartesi

bir de müzik seçmek lazım

10 gün kala...
Davetiyeleri kendim yazayım düzgün olsun diye tutturunca 4 gündür başımı kaldıramadım. Kesik uçlu, gri yaldızlı kalemle bir hattat edasıyla yazdım da yazdım ama uğraştığıma değdi:)) Dağıtılmaya başlandı...

Evimiz hala tam olarak hazır sayılmaz. Annem ve en yakın arkadaşı 3 gün uğraşarak tüm evi hazır hale getirmişlerdi aslında ama dün takılan klimalar ve üst katın tesisatından kaynaklandığı düşünülen "su sızması" temiz evimizi kirletti:( Düşünceli ve titiz nişanlım her ne kadar halıları kaldırıp yatağın üzerine başka bir örtü örtse de tekrar bir temizlik gerekecek. Böyle aksilikler illa ki çıkıyor işte aklınızda bulunsun çok da kafama takmıyorum halledilemeyecek işler değil "ağzımızın tadı kaçmasın aman Ali Rıza Bey" :)))

Balayı için gerekli olacak müze kartımızı çıkarmayı unutmuşuz dün aklımıza geldi, bu haftaiçi halledeceğiz, sizin de aklınızda bulunsun;)

Her ne kadar nikahımız düğünde kıyılacak olsa da sanırım resmi işlemlerin 1 hafta öncesinde belediyede yapılmış olması gerekiyor, belediyedeki memur 1 hafta önce gelin demişti bu haftaiçi gideceğiz...

Tüm bu koşuşturmanın arasında malesef müzik seçmek sona kaldı, sanırım ilk dans için kararımızı verdik ama sizlerden de fikir istiyorum...

Leonard Cohen-Dance me to the end of love, bu kadar anlamlı sözler başka hangi şarkıda olabilir???


Bence O Ses Türkiye' de  Neylan ve Serhat da çok başarılı seslendirmişler....



Giriş,dans,pasta tüm müzik önerilerinizi bekliyoruz:D

6 yorum:

  1. blogunu yenı keşfettim içeriğini çok beğendim. Takipçinizim banada beklerim :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Bazen aksilikler olabiliyor takma kafanı.Dans müziği bence Leonard Cohen 'den olsun .Onun sesinden daha romantik.Diğerleri ne yazık ki şarkıyı acaip bozmuşlar :)

    YanıtlaSil
  3. Şarkını çok beğendim,bence kesinlikle bu olsun! Nikahta bende hangi müziği çaldırsam bilemedim,mariah carey-my all olabilir belki bilemiyorumm :S Az kaldı aaaaaazzzzzz :)

    YanıtlaSil
  4. 10 gün mü aman allahım 41 günümüz kaldı:)inşallah herşey dilediğin gibi olur canımmm

    YanıtlaSil
  5. harika heyecanlar bunlar ..bir kez yaşanır kesinlikle ..tadını çıkarman dileği ile ....sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar az kalmış, mutluluklar. Ağız tadı ile olsun herşey. Şarkı çok güzel :)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))