21 Haziran 2012 Perşembe

bizden kareler...

2 Haziran'da evlendik ne çabuk 19 gün geçmiş üzerinden...
Düğünden sonra koşturmaca bitecek, dinleneceksiniz sözleri yalaaan inanmayın gerçekten,balayımızda bile gezmekten,eğlenmekten dinlenemedik:))
Tatil dönüşü yıkanacaklar,ütülenecekler,dolapların yerleştirilmesi,temizlik vs size gerçek hayata "hoşgeldin" diyor kısacası. Onların da tadı başka tabi evimi benimsemiş oluyorum:P

Gelinliğimi,bizi merak edenler olmuştur eminim, işte biz...

















 Çekimler için mekanımız Side ve Titreyen Göl civarıydı...Fotoğraf çekimleri gerçekten çok eğlenceli geçti, internetten mutlaka araştırıp istediğiniz pozları kaydedin işe yarıyor;)

Gelinliğim Aysira'dan (Eskişehir) sanırım şuan isimleri Aysposa oldu. 2 düğünde kullandığım duvaklar farklıydı, burdaki duvağım Pierre Cardin'in duvağı Aysira mağazalarında satılıyor... Ben gelinliğimle ilgili hiç bir tereddüt yaşamadım, hiç bir sorun yaşamadım, hiç keşke demedim kısacası ben gelinliğime aşık oldum:)) Aysira'yı kesinlikle tavsiye ediyorum!
Eskişehir'deki düğünümüzden kareler yakında, beni takip etmeye devam edin:))))

30 yorum:

  1. 41 kere maşallah tek kelimeyle mükemmel ;) Bir ömür boyu mutlu olun canım. Birbirinize saygınız sevginiz hiç bitmesin ;)

    YanıtlaSil
  2. Allah ömür boyu mesut etsin ,
    resimler bir harikaaaa e nedeyim bayıldım:))
    sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  3. Duvağın harikaymış canım,ilk defa gördüm böyle :) Kuğu gibisin maşallah,ömür boyu mutluluklar..
    Balayından sonraki kısma katılıyorum,çamaşır temizlik ütü sonra pert :)

    YanıtlaSil
  4. ayy çok güzelmişsiniz o gün :) Allah size hep böyle beraber gülmeyi nasip etsin inşallah :) Darısı da bize . yorgunluk dedin de gözüm korktu . az kaldı o_O

    YanıtlaSil
  5. Allah, mutlu, mesut etsin, çekimler harika!!

    YanıtlaSil
  6. Gerçekten harika olmuş.çok güzel olmuşsun.ben de korkuyorum özellikle çekimlerden umarım çok eğleniriz.Allah mutlu mesut etsin bir ömür boyu inş.

    YanıtlaSil
  7. Hey harika,çok beğendim,bayıldım.....:)Gelinliğini de seni de çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  8. harika olmuşsunuz. pozlarınıza bayıldım.. diğer fotoğraflarınızı da sabırsızlıkla bekliyorum ;))

    YanıtlaSil
  9. tekrar mutluluklar dilerim canim gelinliginde karelerde muhtesem :)) darisi basimiza ins :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  10. mutluluğunuz daim olsun tatlım :) çok güzel görünüyorsunuz.
    Ayrıca intetnernetten bende bir kaç poz indirmiştim şimdi sen söyleiynce bir kaç tane daha indiricem :)

    gülüşünüz hiç eksilmesin maşallah :)

    YanıtlaSil
  11. süperrrr olmuş çok güzelsinizzz maşallahhh:)ilk poz harika:))

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuşsun canım maşallah size.. gelinliğin çok zarif ben de aysiracıyım biliyorsun :) mutluluklar tekrardan..

    YanıtlaSil
  13. bu nerdeki düğündü? sen de benim gibi eskişehirde yaptın birini ne kaa güzel onun fotolarını ayrıca bekliyorum hemşehrim :)) fotoların heeepsi çok güzel allah bir yastıkta kocatsın bundan kelliii :DDDD

    YanıtlaSil
  14. ayyyy şimdi seni böyle görünce daha bir heyecanlandım ben yaa.son 7 günümüz bizimde ama sen mükemmel görünüyorsun yaaa.çok tatlı,çok güzel çıkmışsınız:)allah bize de hayırlısıyla nasip eder inşallah.çok çok mutlu ol canım inşallah.ağzınızın tadı bozulmasın:)sevgiler

    YanıtlaSil
  15. çok güzel hepsi çok hoş pozlar gelinliğinde güzel olmuş çok beğendim,ben hata yaptım internetten baktığım pozları toplamadım aklımda kalır dedim,hayal ettiğim pozları hep unuttum,fotoğrafçımız da tanıdıktı tüm fotolarımızı çektiğinden kına yorgunluğu vardı,çekim de geçe kalınca aceleyle oldu pek istediğim gibi olmadı ama yine güzeldi

    YanıtlaSil
  16. Resimler harika mutlulugunuz heycaniniz cok belli yanii hissediliyor :)
    omur boyu mutluluklar dilerim insallah :)

    YanıtlaSil
  17. Kızlaaar hepinize cok teşekkür ederim çok mutlu etti beni yorumlarınız:) herkese tek tek cevap vermek isterim ama inanın nasıl yoğun geçiyor gunler anlatamam mesela bu aksam eşimin ailesine ilk yemek davetimizi verdik:)) öpüyorum hepinizi ;)

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel fotoğraflar bu güzel fotoğraflardaki gibi sevgi dolu uzun bir ömür dilerim,mutluluklar.

    YanıtlaSil
  19. evet mesela ben 2.resmi kapıorum:)
    harikasn tatlm

    YanıtlaSil
  20. Rabbim mutlulugunuzu daim etsin canım, çok çok güzel görünüyorsunuz, pozlar harika.. Bende topluyorum begendiğim pozları.. ve duvağını çok çok beğpendim.. Dilerim tatlı yogunlukların bir an evvel diner :)

    YanıtlaSil
  21. çok çok güzel resimler ben bayıldım pozlar harika.mekan çok güzel.Yıkanacaklar ütülenecekler yeni taptaze evde çok tatlı bir yorgunluktur :)

    YanıtlaSil
  22. Canım yaaaa her şey sonunda hayırla oldu bitti.Öncelikle tüm tecrübelerini bizlerle paylaştığın için teşekürler.Veee çok güzel bir gelin olmuşsun.Gelinliğin ayrı duvağın ayrı güzel.Allah sizi bir yastıkta kocatsın.Evlilik zaten başlı başına bir değişim bir de sen şehir değiştirdin.Ben aynı şehirde semtimi değiştirip değiştirmemeyi düşünmekten ev tutamadım daha düşün:):):) Ama dediğim gibi her şey olup bitiveriyor işte.Çokçokçoooook mutlu huzurlu sağlıklı bir ömür birlikte yaşayın inşallaah:):)

    www.ayseguldonmez.blogspot.com

    www.ayseguldonmezesgin.blogspot.com

    Bloglovin/Aysegul's Daily Fashion Tips

    Bloglovin/Aysegul's Daily Cooking Tips

    www.lookbook.nu/aysegul

    YanıtlaSil
  23. gerçekten mükemmel olmuşsun canım:) mutluluğunuz gözlerinizden okunuyor, bayıldım fotoğraflara:) çook mutlu olun inşallah:)

    YanıtlaSil
  24. tebrik ederim!!!! Çok güzel ve asil bir gelin olmuşsun..
    aynı günde evlenmemiz sebebiyle, o anlarda aynı heyecanı paylaşmışız demek ki:)
    ne de çabuk 1 ay oldu değil mi..
    her ayın bu ay kadar mutlu, heyecan dolu, hevesli, sağlıklı ve en önemlisi aşk dolu olsun....

    sevgiler,
    Saadet

    YanıtlaSil
  25. mutluluklar... çok güzel bir gelin olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  26. çok tatlısn çok da güzel olmuşsun. mutluluklar. gelinliğin aysira galiba benimkide öyle oradan tanıdım.

    YanıtlaSil
  27. çok güzel bir gelin olmuşsun, ömür boyu mutluluklar dilerim:)
    blogunu tesadüfen keşfettim:) ben de beklerim:)

    YanıtlaSil
  28. çok güzel bir gelin olmuşsunuz bende eskişehirde oturuyorum böyle eskişehirli blogcu görmek ne kadar güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Merve hoşgeldin;) Evet Esk.liyim ama evlendikten sonra Manavgat'ta yaşamaya başladım:))

      Sil
  29. Merhaba ,harika bir gelin olmuşsun,maşallah:)
    bloğun çok renkli,balerin topuzda çok yakışmış diğer düğünde..
    sevgiler:)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))