25 Haziran 2012 Pazartesi

Mutfakta neler oluyor

     Daha önce yemekleri sadece yemekten sorumlu olan ben imzayı attıktan sonra yemekleri yapma kısmından da sorumlu hale geldim, mutfakla hiç aram olmamasına rağmen iyi gittiğim söyleniyor:))
Planımı yapıp anneme başvuruyorum:)

 
kocacıgım da afiyetle yiyiyor:)

 
 

Tabii ki misafir ağırlamaya da başladık en zorunu atlattım sanırım, evet bildiniz eşimin ailesi cuma akşamı bizde yemekteydi:D fotograf çekmek o telaşla aklıma bile gelmedi ama herkes çok beğendi;)



16 yorum:

  1. bebeğim benm yemek tarflerinide paylaş ama çok lazm çokkk;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bebeğim daha acemiyim ben de bloglardan tarifler bulmaya çalışıyorum:D

      Sil
  2. Süpersin tatlım,bende kuzeniyle eşini cumartesi kahvaltıya aldım,ilk misafirlerim diye fazla abarttım sanırım,çoğu yenmedi,ayarı tutturmam lazım :D Bende eşimin ailesini almayı planlıyorum ama kısmetse ramazana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ramazana kadar davet edilecek misafir çok vakit yok napıcz bakalım:) yapa yapa ayar tutturuz merak etme;)

      Sil
  3. çok güzel bir sofra.Sevgiyle pişirilen bir yemek bence en zahmetli yemekten bile güzeldir.Eminim çok güzel tatları vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler:) ben de iddaalı değilim ama severek yapınca lezzetli oluyormuş gerçekten:)

      Sil
  4. Sofranın güzelliğine bak.Sana demiştim sofralarını görüp bende senden ilham alıcam diye:)Ne çabuk geçti zaman:)Sofran hep mutluluk dolu olsun canımm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim canım ;) dur biraz gelistireyim kendimi daha güzel şeyler paylaşırım:))

      Sil
  5. daha da yap pratik yemekler bekliyoruz senden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa burdaki çok pratik ama. Alıyorsun 1 kutu piliç kroket kızartıyorsun:P

      Sil
  6. sana kolay gelsin diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyacım vardı bu dileğe sağol:D

      Sil
  7. canım öncellikle hayırlı olsun

    çok güzel bir masa bayıldım tarifleride bekliyoruz bizlerede şart bilgiler

    yemek takımı kütahya porselen açelya olablrmi evet evet sanki o eğer oysa almam için bir sebep puntiyeli kırmızı masa örtüsüylede güzel olur pembe ilede herşeyle gider inşallah bende alırım açelyadan düz beyaz yemek takımı herşeyle şık bir birliktelik yaşıyor kalın porselen diyenler var açelya için ama çok şık bu fotoyuda görünce netleşti kafamda:)))))))))

    şu günlerde çeyiz aldığım nereden belli hangi marka ne ne zaman üretti üretimi nerede yapıyor biliyorum iyimi kötümü sonradan çözücem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim daha güzel sofraların olur umarım;)
      Canım dediğin gibi bu takım kütahya porselenin açelya modeli. Ben günlük yemek takımı olarak bunu sectim. Kahvaltı takımı olarak da kullanabilecegimi düşündüm. Seçerken de kesinlikle herşeyle her renkle güzel olacağını düşündüm. Kalın porselen olduğu doğru, zaten ara bir üretim ben fabrikasından buldum piyasada şuan olmayabilir de bilmiyorum. Misafir yemek takimim da kütahya porselenden bone serisi o da çok zarif bir takım çok beğenerek aldım. 12 kişilik olduğundan şuan bana fazlasıyla yetiyor tavsiye ederim yani;)
      Darısı başına diyerek bitiriyorum:))

      Sil
  8. nası güzel bir sofra hazırlamışsın canım ya:)

    YanıtlaSil
  9. işte benim de en korktuğum aynı zamanda en keyif alacağımı düşündüğüm kısım bu kısım yemek yapma, sofra hazırlama kısmı, tabiki tarif defteri ve anne en büyük joker :) sofra harika görünüyor ;)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))