12 Haziran 2012 Salı

yeni hayat'a merhaba

Balayı bitti, ben yeni hayatıma başladım:)

Bodrum'u zaten herkes biliyor ama gitmeden anlaşılmıyor, kesinlikle harika bir yer! Balayı için kesinlikle tavsiye ediyorum. Biz merkezde olan Voyage Bodrum'u tercih etmekle çok doğru bir karar verdiğimizi düşünüyoruz. Otel zaten harika, personel çok samimi ve güleryüzlü, temizlik, yemekler herşey mükemmeldi. Sadece otele de bağlı kalmadık hergün gezdik dolaştık. Giderken müze kart çıkarmıştık çok da işimize yaradı.

 Kale manzaralı odamızın numarası 427'ydi, 27 aralık bizim tanışma yıldönümümüz olduğundan ilk duyduğumuzda kendi çapımızda bir sevinç yaşadık:D


Bodrum Kalesi, Bodrum Sualtı Müzesi, Zeki Müren Müzesi, Myndos Kapısı dolaştığımız yerlerden bazıları hepsi için ayrı yayın yapmayı düşünüyorum. Tekne turuna da katıldık Akvaryum Koyu en beğendiğim koy oldu nefis bir yer, deniz buzzz gibi olsa da:) Bodrum'un barlar sokağını da kaç kez turladık bilmiyorum:) Vittoria, Mandalin ve Catamaran' da bol bol eğlendik:) Club Catamaran yüzen bir disko, binmeden önce duyduklarımdan dolayı bizi ne bekliyor diye korkmadım değil:D  ama en çok o gece eğlendik sabah 5buçukta otele döndük. Azıcık uyuduk 9da uyandık çünkü 12 gibi check-out yapıp yola çıkmamız gerekiyordu:((

Dönüş yolumuz sahil şeridiydi, Patara'da yemek molası verdik. Ne yazdığı okunsun istemiştim ama kocacım biraz uzak çekmiş:) ' Bu kumsaldan gündüzleri sizler, geceleri caretta caretta'lar faydalanmaktadır. Kumsalımızı koruyalım'!...Plaj gerçekten el değmemiş gibi, sessiz,sakin huzur dolu...

Muhteşem manzaralar eşliğinde 12:30 gibi başlayan dönüş yolculuğumuz gece 22:30 gibi bitti, evimize kavuştuk, buruk bir mutluluk vardı tabiiki :)




Ben artık Manavgattayım, bu sabah eşim ve ben kimliklerimizi değiştirdik, artık nüfusa kayıtlı olduğum il Eskişehir değil Antalya...Elime aldığımda gerçekten yabancılık çektim nerdeyse herşey değişti kimliğimde...Merak edenler için Nüfus Müdürlüğüne gittiiğinizde kimlik ve evlilik cüzdanı fotokopinizle birlikte her bir kimlik için 5,75 tl ödeyerek 15-20 dk.da yeni kimliğinizi teslim alabiliyorsunuz.İşe de başlamak lazım, üye olduğum meslek odama büromu tescil ettirmek için işlemlere başladım, artık daha sık yazarım görüşmek üzere;)

10 yorum:

  1. Çok güzel bir balayı geçirmişsin belli.tebrik ederim her zaman böyle mutlu olmanı dilerim.Bende bodrumda zeki müren müzesine gittim kaleyi gezdim çok güzel bodrum gerçekten.düğün resimleri yokmu:)

    bende bloğuma beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler canım,bizde yarın manavgata balayına gidiyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. bizde Sevalle seni merak ediodk canm ya tebrikler;)

    YanıtlaSil
  4. yeni hayatın inşaallah başladığı gibi güzel devam eder cnm:)

    YanıtlaSil
  5. ayy eskişehirden iki kız eksildi desene bir ben bi sen adam köylü olduk tüüü :)) neyse canım allah bi ömür mesut etsin inşallah :)

    YanıtlaSil
  6. canım hayırlı olsun herşeyin güzel geçmesine çok sevindim detayları bekliyor olacağım :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. yeni kimliğin hayırlı uğurlu olsun canım;) Bodrumdan kareler insanın tatil isteğini artıracak cinsten:)

    Bloğumda çekiliş var, beklerim;)
    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/06/kozmoda-flormar-urunleri.html

    YanıtlaSil
  8. tebrik ederimm :) Allah bize de yaşamayı nasip etsin bu güzellikleri ve mutluluğu. Darısı, dediğin gibi, tüm gün sayanların başına! :))

    YanıtlaSil
  9. tebrikler ne hoş bir post :)

    YanıtlaSil
  10. Okurken aramızda pek çok ortak özellik olduğunu farkettim bir kaç fark var tabi :)) ben Eskişehirliyim Antalya da bir evim var ama yaşamıyorum nerede yaşıyorum dersen Bodrum dayım :))) Eşimin işi nedeniyle 3 yıldır buradayız.. Çocuğunuz olduğunda Voyage Torbaya bekleriz ... biz hep oradayız :)) Çünkü Bodrum Voyage çocuk almıyor :)) Voyage Torbada Çok güzeldir .. Sevgiler..

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))