4 Temmuz 2012 Çarşamba

!!! 200 !!!

bugün güne güzel başlamak için bir sebep 200 izleyicim olduğunu görmek:))

beni yanlız bırakmayan,yazdıklarımı okuyan,yorum yapan,heyecanımı,geri sayımımı benimle paylaşan herkese çok teşekkür ederim. Bir posta gelen her yorum diğer postu yazmak için bir sebep gerçekten...yanlız olmadığımı görmek, beni takip edenlerin var olduğunu bilmek....

200. izleyicim Lala Celilzade (Sanırım kendisinin blogu yok) eğer okuyorsan ve bir blogun varsa linki de paylaşmak isterim:))

Şubat ayından bu yana benimle olan herkese TEŞEKKÜRLER.,büyüyorum sizinle;))

4 yorum:

  1. Maşallah maşallah :)
    benimde 200'e az kaldı :)
    Darıs başıma :)

    YanıtlaSil
  2. :)) bende 210. oldum sevgiler.. bana da beklerim.. http://sevimyildiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))