16 Temmuz 2012 Pazartesi

Ben geçtiğimiz haftasonu 1...

Ben cumartesi günü geç saatlere kadar büroda olsam da çıkınca arkadaşlarımla buluştum. Elmalı sodalarımızı tokuşturmaktan hiç çekinmedik:))

Ben pazar öğlene doğru uyandım. Kocacık bıkmadan sanırım 1kg portakal sıktı ben de kahvaltı hazırladım, keyifli bir pazar kahvaltısı yaptık;)

Ben kahvaltıdan sonra nasıl birbirine eklediğimi anlamadığım bir şekilde dip köşe temizlik yapıp bir yandan çamaşır yıkayıp asarken buldum kendimi!

Pazar günü tek başına büroda çalışan kocacığa yiyecek bir şeyler götürsem fena olmazdı. Günlerdir dolapta bekleyen biberlere de sıra gelmeliydi artık ve ilk dolmamı yaptım:))

Ben bugün yarını bekliyorum!!! Yarın olsa da Eskişehir'e gitsek aileme kavuşsam...




8 yorum:

  1. memleketime selam söyle şekerim :) bu arada ben de bugün için dünden yaptım biber dolması; candır vallaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söylemem miii okulumuza da söylerim :)) biz de akşamdan kalanı öğlen de yedik:D

      Sil
  2. ikinizinde ellerine sağlık!! portakal suyuda dolmalarda harika görünüyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz birlikte yapınca daha tatlı oluyor:))

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  3. Ohh kahvaltıya bak nefis:)Biber dolmaları da karnımı acıktırmaya yetti.Becerikli yeni gelin:)Bodrum postlarında yarım kaldı zaten,haftaya bende bodrum yolcusuyum senden kopya çekiyordum gidelebilecek yerleri ama yarım kaldı:(

    YanıtlaSil
  4. Yapmaya çalışıyoruz birşeyler işte:) aaa yarım mı kaldı dersin kaleyi falan da paylaşayım o zaman hemen:)) iyi tatiller sana bol bol eğlen;)

    YanıtlaSil
  5. çOK GÜZEL RESİMLER.BİBER DOLMALARIDA İLK YEMEK OLARAK ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))