5 Temmuz 2012 Perşembe

--yemekteyiz--

Ben bu davet işlerine erken ısındım gibi bir his var içimde:)) Daha önce tek başıma bir kez bile mutfağa girmemişken üstüste yemek davetleri ya deli cesareti yada cahil bilemiyorum:P Beceremiyorum sanmayın sakın annemin yanındayken  bilinçaltım hiç boş durmamış, biraz da genetik heralde bu işler:)  Dün akşam arkadaşlarımızı yemeğe davet ettik. Menümüzde neler vardı???
-mercimek çorbası (herkese aynı çorbayı yapıyorum iyi ki öğrendim!)
-köfte
-pilav
-fırında soslu patates
-yeşillikli salata
-garnitürlü makarna salatası
-yoğurtlu kabak salatası
Dolapta 2 çeşit tatlı ve kutu kutu dondurma öyyyleee beklerken bir de arkadaşlarımızın getirmesi süper oldu! yenilse de illa ki artıyor, artanlar birikiyor ne olacak bakalım:))


Eksiğim çoktur kusurum boldur görmeyiniz efendim artık. Benim henüz 1 aylık evli yeni gelim sofram böyleydi işte;)
Yemek takımım Kütahya porselen Bone serisi, Çatal-bıçak takımım Hisar Mercury (parlak), pembe su bardaklarım mudo, kadehler mudo (kadehler aslında su için, meşrubat için olanlar kazan gibi bu seferlik peçete ve örtüyle uyumlu diye kadeh yerine su bardağı kullandım), peçeteler Bim' den, peçete halkalarım ve masa örtüm anne emeği:))
 
 

bu akşam da ütü var ama onu paylaşmak istemem, gün sayan blogger arkadaşlarıma bunu yapamam puahahaa:D


Aysstyle'ın çekilişine mutlaka göz atın;)

10 yorum:

  1. Şimdi ne güzel okuyordum postu kendi maslarımın hayalini kurarak da ütü nerden çıktı ya offf hiç de sevmem kendisini:) Neyse benim daha evlenmeme var di mi:)))
    Valla süper olmuş ben kusur musur görmedim daha ne olsun tatlım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen yine güzel olanların hayalini kur tatlım ama öbürü de aklının köşesinde dursun da betona çakılmış etkisi yapmasın sonra:D günler çabuk çabuk geçsin senin daha güzel masalarını görelim inşallah,teşekkürler;)

      Sil
  2. Heheh :D bence de gözünü korkutma,sen çalışmaya devam ediyor musun? Haftaiçi misafir ağırlamak berbatmış,bende salı akşamı ailelerimizi aldım biliyorsun ki,ama ne yorgunluktu! İşten 6:30da geldim ve 7:00 de bendelerdi,elim ayağım dolaştı ama başardım! :d fotoğraf çekmeye vaktim kalmadı,onlar masadayken çeksem mi dedim ama neyse dedim ayıp mayıp olur :D Ellerine sağlık becerikli gelin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çalışıyorum canım ama eşimle birlikte çalışıyoruz biz büromuz var yani biraz daha rahatım...bizim hep misafirler haftaiçine denk geldi genelde 1 gece önce başlıyorum hazırlığa:)) temizlikte de çok iyi bir yardımcım var "eşim":D fotoğrafları da o çekti bak! senin de ellerine sağlık tatlım okudum yaptıklarını valla bravo! seninki daha zormuş az zamanda çok iş tebrikler:)

      Sil
  3. :)manyak saol çok düşüncelisin ne güldüm ya:)
    patlıcanlı böreğin tarifini bi ara alayım cüneyt bayılır;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. e yani paylaşmaya gerek yok göreceksiniz zaten ne kaldı şunun şurasında:))
      aaa sever mi hemen mail atıyorum sana;)

      Sil
  4. Harika sofra ellerine sağlık..Ütümü dedin bak yine tüylerim diken diken oldu:)

    YanıtlaSil
  5. Masa harika bence, eksiği yok burdan bakınca. Yemeklerin tadını bilmem, görsel güzel :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. daha ne olsun çok güzel her şey :)

    YanıtlaSil
  7. ben bu bloğu çok keyifli ,eğlenceli,neşeli, buldum hemen izleyici oluyorum ,sıkı sıkı takip ediyorum ,sofranın özenle hazırlandığı da belli oluyor çok güzel olmuş herşey ellerinize sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))