2 Ağustos 2012 Perşembe

2 ay önceydi kına gecemiz...

Bugün tam 2 aylık evliyiz:) Kına gecem ve Eskişehirdeki düğün fotoğraflarımızdan hiç paylaşmadığımı farkederek bugün onları paylaşayım dedim üzerinden geçen 2 aydan sonra...

Bizim 2 ayrı ve uzak şehirde 2 düğünümüz oldu bu yüzden Eskişehir'de yani kendi şehrimde hem gelinliğimi giydim düğün yaptık hem kına yakıp kına gecesi yaptık:))


 Aslında en çok istediğim şeylerden biriydi sadece kız arkadaşlarımın,kuzenlerimin olduğu ayrı bir kına gecesi...Ancak mümkün olmadı,düğünde de çok sayıda misafir olacağından çok fazla ayrıntıya giremedim.Mesela mum ve taçlardan 40 tane yapmıştık bir baktımki en yakın arkadaşlarıma ve Antalya'dan gelen misafir ve arkadaşlarıma kalmamış:( tek üzüldüğüm ve içimde kalan bu oldu...keşke çok daha fazla yapsaydık.

Bir geceye 2 program sığdırmaya çalışınca oldukça koşturmacalı geçiyor, bize sorarsanız çok eğlenceliydi ordan oraya koştuk:)) organizatör çok iyi çalıştı,eşimin terini bile sildi alnından:D



Ufak tefek ve bence komik aksaklıklar oldu yani o an keyfimi bozamamalıydı hiçbirşey, kıyafetimle ilgili önemli bir detayı yanıma almayı unutmuştum ama bence farkedilmemiş:D bir de kına kıyafetim kiralıktı, anlaşırken kadın kısaltıp daraltacağını söylemişti, 1 gün önce teslim aldığımızda hiçbir işlem yapılmadığını farkettik, annem gece elinde neredeyse 1 karış elinde kıvırmaya çalıştı...O an farketsem belki kadına yaptırırdım daha düzgün görünürdü ama pek aklımıa gelmez kontrol etmek güvenirim insanlara!




 

Kına yakılırken ağlamadım herhalde onu görmek için çekmişler:)) O an çok da duygusallaşmadım aslında kalabalık olduğundan heralde zaten gördüğünüz gibi sürekli gülüyorum ağzım kulaklarımdaymış aaa :O


Çok istemese de serçe parmağına kına yaktılar kocacığın:) benim de avuçlarıma azıcık olsun hemen yıkarım zaten dememe rağmen peçete koymayı unutmuşlar ve sonuç avcum parmaklarım falan heryerde kına vardı:))


Gelin telimi çiçeğimde ve bu kına duvağında kullandım. Ben 5-6 yaşlarındayken dayımın düğününde yengeme almışlardı ordan hatırlıyorum gelin tellerini. Bir arkadaşımın annesi kopardı tellerden kızı için, ne kadar kısa olursa o kadar çabuk evlenirmiş;)Kırmızı tül duvağı da kendimiz yaptık. fes kullanmak istemiyordum, Hürrem taçlarını da eşim beğenmiyor, en iyisi tüylü,çiçekli,telli bir duvak yapalım dedik:)


oynamaya doyamadık:))


Biz bi elimizi yıkayalım dedikçe organizatör adam yok şimdi ailelerle oynanacak, bir dans ondan sonra, misafirler gitmeden bir pasa keselim derken evet biz pastayı elimiz kınalı,kına eldivenleriyle kestik:D sorun ettik mi hayır bakınız nasıl gülüyoruz, kestikten sonra kaçtım adamın elinden hemen temizleyip geldim...


Kızların kınaları benimkilerden daha çok tutmuş galiba:)) 
Bu da gecenin sonu,yorulmadık, mutluyuz 1. etabı atlattık:))
 yada ben yorulmadım ama damat pek öyle değil gibi ne dersiniz :D



21 yorum:

  1. ay çok tatlısınız.. fotoğraflar harika.
    bir ay sonra benim de kınam olacak. fotoğraflarınıza bakarken koptum gittim vallahi.
    ömür boyu böyle mutlu olun inş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkürler.eminim sizin de çok eğlenceli ve güzel bir kına geceniz olur biz de sizin fotoğraflara bakarız olur mu;)

      Sil
  2. ne güzel fotoğraflar .... mutluluğunuz ömüür boyu daim olsun inşallah ,sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiiin inşallah canım teşekkürler...

      Sil
  3. cokkk zariffff bir gelin olmussun canim masallah :)) demek iki ay gectii allah ömür boyu ayirmasin ebedi mutlu olursunuz ins canim :)) senin esinde kinada takim giymis.Hep farkina variyorum genellikle erkekler kinada takim giyiniyorlar oysa ben bindali giyorsam oda bindali giymeliii hihihi :))

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler darısı başına senin de önümüzdeki yıl sanırım dimi:) herkes mutlu canım inşallah. bizim hem kına hem düğündü kıyafeti değiştirmek aklımıza bile gelmedi,biraz resmi kalmış dimi doğru:)) ama erkekler süslenmesin yaaa kınada dikkatler ve ilgiler hep gelinde olmalı!:D

      Sil
  4. hayırlısı olsunn hem kınada hem de düğünde çok güzel olmuşsun kına detaylarını çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. sen benim kınamı yani eskişehir düğünümü okumuş muydun :D seninkinin %1509389282 aynısı da kendiminkini yaşıyormuş gibi oldum ben yavv :D

    YanıtlaSil
  6. her şey muhteşem görünüyor,kına gecelerinin çok daha güzel bi tadı var zaten,sizinki de çok eğlenceli olmuş,tekrardan mutuluklar canım...

    YanıtlaSil
  7. Postun sonuna geldiğimde gülümsediğimi farkettim :) Çok güzel anlatmışsın ve çook güzel olmuşsun prenses :)

    YanıtlaSil
  8. maşallah canım...
    mutluluklar...

    YanıtlaSil
  9. allah mesut etsinn ,inşallah bir ömür yüzünüz güler

    YanıtlaSil
  10. ahhh tatlım zaman nasıl çabuk geçiyor insan anlayamıyor.bizim de 1 ayımız dolmuş hiç farketmeden.inanılmaz güzel görünüyorsunuz.geriye kalan sadece fotolar o geceyi yansıtan tek şey bu.allah mutluluğunuzu bozmasın.aminnnn:)

    YanıtlaSil
  11. Harika geçmiş belli ki, postların hepsi pek faydalı geldi bana, ellerine sağlık. inşallah bende güzelce atlatırım şu telaşları :)
    bende msafir etmek isterim, sevgiler

    YanıtlaSil
  12. umarm senn gbi güzel olurum kuzm

    YanıtlaSil
  13. Ablam çok güzel bir gelin olmuşsun tıpkı prensesler gibi Allah bir yastıkta kocatsın .. Ayrıca gelinliğine bayıldım harika birşey bu :)) Bu arada kayınvalidene söylediğin söz çok hoşuma gitti ahahah hala qülüyorum :D :D

    Bende beklerim sevgiler :)

    http://mervenindnyasndankareler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Ablam çok güzel bir gelin olmuşsun tıpkı prensesler gibi Allah bir yastıkta kocatsın mutluluklar dilerim :))Ayrıca gelinliğine bayıldım harika birşey bu üstünde de çok güzek durmuş ..Bu arada kayınvalidene söylediğin söz çok hoşuma gitti hala gülüyorum ahahaha :D :D

    Bende beklerim sevgiler
    http://mervenindnyasndankareler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Ablam çok güzel bir gelin olmuşsun tıpkı prensesler gibi Allah bir yastıkta kocatsın .. Ayrıca gelinliğine bayıldım harika birşey bu :)) Bu arada kayınvalidene söylediğin söz çok hoşuma gitti ahahah hala qülüyorum :D :D

    Bende beklerim sevgiler :)

    http://mervenindnyasndankareler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  16. maşallahhhhhh. çok iyi cevap vermişsin kayınvalidene hehehehe :)))) Allah mesut etsin, bayıldım resimlere. ufak detayı anladım sanırım hehehe :DD

    YanıtlaSil
  17. allah mutlu mesut etsin öncelikle:) bende 1 ay sonra eskişehire gelin gelicem. ankarada düğün salonunda kınam var fakat organizasyon nasıl olacak hiç bilemiyorum yardımcı olursan sevinirim:) giriş nasıl olsun ne giysem iyi olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba "adsiz" gelin:)) oncelikle esk.i anlatmama gerek yok mukemmel bir sehir bence cok sanslisin zaten ank.ya da yakin;)
      Ben hem kina hem dugun icin yetisir mi diye tereddutluydum ama salondaki organizator beni rahatlatti. Bir de yaninizda cok guvendiginiz, elinden her is gelen, planli programli birileri olsun yakinlarinizdan. Aileler misafirlerle ilgileniyor sonucta...giriste gelinlikleydim ben, biraz dans biraz ciftetelli derken taki takildi, takidan sonra ayrilan cok kisi oluyor bizim burda rahatliyor ortam:)) sonra kina kiyafetimi giydim, kina yakildi biraz oynandi pasta kesildi yine bol bol oynandi:)) kosturmaca coktu ama hersey cok guzeldi hic yoruldugumu anlamadim;) baska sorun olursa mail atabilirsin.
      Sevgiler...

      Sil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))