8 Ağustos 2012 Çarşamba

Aranan kapı önü paspası bulundu!


Yoğun geçen günleri seviyorum. Akşamları arkadaşlarımızla buluşmayı, birlikte yenilen yemekleri,izlenen filmleri,çay-kahve keyiflerimizi, gezmeyi dolaşmayı...

Dün avm turuna noktayı koymak üzereydik ki son anda merdivene binmekten vazgeçip English Home' a attım kendimi. Bence avm içindeki lokasyon seçimleri çok başarılı! İlla ki gözünüz takılıyor avm.ye girerken,otoparka giderken, mutlaka uğranıyor:))

 

"Evin eksiği bitmiyo"r sözü çok doğru! Çok uzun zamandır (düğünden de önce:) ) kapı önü paspası arıyordum, bir paspasa bu kadar takılıp kalmamalı tabi ama aradığımı da bulamayınca almış olmak için almak bana göre değil. Bu gördüğünüz güzelliği bekliyormuşum demek ki ben, English Home' da buldum kendisini, oldukça fazla çeşidi de mevcut...

 

Nazar boncuğumuz hem evimizin hem büromuzun eşiğine ilk günden yapıştırıldı, aman nazar değmesin;)

24 yorum:

  1. Bu kadar güzel paspas görmedim.İnsan basmaya kıyamaz vallahi

    YanıtlaSil
  2. harika bende dün gördüm bu paspaslardan bayıldım ,iyiki şimdiye kadar beklemişsiniz gördüğüm en güzel paspaslar :)...sevgiler

    YanıtlaSil
  3. CNM COK GUZEL GULE GULE KULLAN..EEE SENIN EVINI NE ZAMAN GÖRUCEZ KOBICANIN DÜNYASI BİZİ MISAFIR ETTI SEN NE ZAMAN DAVET EDIYOSUN KOCAMAN ÖPÜCÜKLER:) ÖZLEMM

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem acil istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten harika ya bayıldım. Tam da benim tarzım ama şu English Home uzak yol üstü diil işimin düşeceği bi semt diil offf :)

    Bunların online satış sitesi de açıldı ama kredi kartımda yok ki hemen tıklim alım :D

    Ay güle güle kullan demeyi unuttum :)

    YanıtlaSil
  6. Yahu anlamadım ki! kapı önü paspası derken evin giriş kapısının önünemi koydun bu canımmm sanat eserini :) Buna basmaya kıyamaz ayol insan :) Bence sen bunu içeri koy. Oraya da "hoşgeldiniz" yazan paspaslardan bir tane al :)

    YanıtlaSil
  7. (az önceki yorumum geldi mi geldiyse bunu yayınlama :)) çok sevdim ben bunu ama Sayın Karacaya katılıyorum dışarıya dandik bi tane al bunu içeriye ser :D

    YanıtlaSil
  8. çok güzelmiş gerçekten,güle güle kullan,bayıldım.bi english home'a doğru gitsem mi acaba:))bende hep bakıyorum paspas ama genelde sevimli şeylere kaçıyorum,kedili köpekli filan çok hoşuma gidiyo ama eşim bu ne ya çok çocuksu diyip vazgeçiriyoo beni sürekli,koç taş ta mesela çok güzel şeyler var,gerçekten seninki çok şıkmış,sevimliden vazgeçsem mi ki:)))

    YanıtlaSil
  9. İyi günlerde üzerine basa basa geç canım, gerçektende amann nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
  10. çok güzelmiş ama bu :) bencede sakın dışarı koyma:)

    YanıtlaSil
  11. Ben de bunlardan geçen ay aldım canım bu hafta kapının önündeki yerini alacak inşallah:) benimki daha canlı renkli ortancalı olandan. Güle güle kullanalım o zaman;)

    YanıtlaSil
  12. Harikaa çok kıskandım hemen English Home'a gitmeliyimmmmm :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  13. harikaa :) bi ebglish home a uğrama vakti geldi de geçiyor vallahii :)

    YanıtlaSil
  14. İyi günlerde kullanın çok şık görünüyor ama dışarıya koymayada kıyamazki insan :))

    YanıtlaSil
  15. çok güzelmiş çok beğendim..bende çok severim englishhome'u ama nevresimlere bakmaktan, hiç paspaslara bakmadığımı farkettim:) paspasım eskimişti değiştirme zamanı geldi sanırım :))iyi günlerde kullanın :)
    buarada bloğunuzun ismide çok hoşuma gitti..prensini bulan prenses..:)
    bende prensimle evli olduğum için sanırım..
    yeni evlenmişsiniz..resimleriniz çok güzel..Allah ömür boyu mutluluğunuzu heyecanınızı daim etsin..
    bluğunuzu izlemeye alıyorum..

    banada beklerim ..
    http://sevilindenizi.blogspot.com/
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. Çok güzelmiş, güle güle kullan :) Tablo gibi :)

    YanıtlaSil
  17. seyyah gül; ben de görmemiştim aldım hemen karar vermem 1 dk sürdü:))

    büşra katı; teşekkür ederim,english home işte neler yapıyor:)

    adsız; Özlemcim doğru canım ben daha paylaşmadım bekleniyor demek ki, üşengeçlik heralde, yakında paylaşırım;)

    fazi; koş koş koş kaç çeşit var daha görsen

    fulyanna; sen de kavuşursun umarım en kısa zamanda, teşekkür ederim tatlım

    sayın KARACA; çok güldürdün beni yaaa gerçekten:D biz şimdilik basmıyoruz üzerine:)) gelenlere de "basılmaz" imajı veriyor değil mi:D

    hamide; az daha ısrar edilirse çerçeveletip duvara asasım var:D

    inciçiçeği; ben de hep Koçtaş'ta, Mudo' da falan baktım ama hep vazgeçtim buna bayıldım:) sen de bir düşün bakalım;)

    pembeesinti; basamıyoruz şuan kıyamıyoruz:D teşekkürler!

    pembe fiyonk; koydum gitti ama yaa, balkona alayım bir tane de diye düşündüm çok beğenildi:))

    begüm eryıldız; demek bu hafta yerleştireceksiniz evi hadi bakalım kolay gelsin,hayırlı olsun canım;) pembeli tonlarda olanlar da çok güzeldi ben de balkona da almadığıma pişman oldum:)

    Kobicanın dünyası; al hemen sen de o zamaaann, teşekkür ederim;)

    *ssdesignbutik; yeni evine sen de al canım;)

    yeni gelin; beğendiğinize sevindim teşekkürler, koydum ama dışarıya:))

    Sevil Aslan; hoşgeldiniz bloguma, güzel sözleriniz ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim:)) ben de nevresimlerinden hiç alamadım çok sayıda nevresimim olduğundan ama bayılıyorum!ben de geldim hemen;)

    sevda s.; evet tablo gibi:) çok teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  18. bloğuma hoşgeldin çok memnun oldum paspasa bayıldım çok güzel güzel günlerde kullan sevdiklerin kapından eksilmesin sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de hoşgeldin;) ne güzel dilek bu teşekkürler!

      Sil
  19. çok güzelmiş bu, bana da fikir verdin canım, güle güle kullan:)

    bu arada bekleyen bir mim var:
    http://pembeeevren.blogspot.com/2012/08/ilk-mim-15-yl-sonra.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, sen de alırsın o zaman;) o mim benim gözümü korkuttu biraz düşüneyim:D

      Sil
  20. Takipçinizim... Güle güle kullanın çok hoş...
    Neşeli haftalar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz, ben de sizin takipçinizdim;)

      Sil
  21. ben de görmüştüm bu paspasları çok ciciler :)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))