28 Ağustos 2012 Salı

Ben buralarda degilken...

ben buralarda değilken çalıştım;


mağaza dolaşıp birşeyler denedim, koton'un 34 bedenlerinde bir sorun olduğuna emin oldum!

meyve tabağı hazırladım yemesi daha keyifli olsun;)
mavi mavi birşeyler aldım

LCW'da gördüğüm bu şorta (19,90 tl) bayıldım beyazına da (12,90 tl) bayıldım  alsam mı almasam mı karar veremedim? karar veremeyince ikisini de almadım:)) ama almaya karar verdim:P


bir de arkadaşlarımızın düğününe katıldık bakın ne şirin pastaları var;)


arayı açmayalım;)

6 yorum:

  1. o mavi şeyler ve şort harika özellikle!

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. pembe evrene sesleniyorum canım blogunu mu kapattın?? ben sana yorum yazarken bir hata oluştu ve bloga ulaşamadım tekrar.

    yeni hayat, canım koton bedenlerinde sorun var kesinlikle hepsinde. kesimleri çok kötü. lcw şortları çok güzel ben de aldım bikaç tane sen de kaçırma öptm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım aşırı bol yani pot pot duruyor,etek boyları da dengesiz:) renk renk alalım çeşit çeşit giyelim dimi ama:)

      Sil
  3. Aklında kalacağına yanında kalsın derim ben:)Gerçekten çok ciciymiş şortlar..Meyve tabağına da bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzelmiş bak o söz;) teşekkürler canım

      Sil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))