17 Eylül 2012 Pazartesi

Kitap K(y)urdu!

İlkokul 2. sınıftayken Eskişehir'in yerel bir televizyon kanalında,  "Kitap Kurdu" diye çocuk programında tamamen şanseseri spikerlik yapma şansı yakalamıştım. Benden biraz daha büyük Burcu Abla'yla birlikte 1 yıla yakın çocuk haberleri sundum, yarışmalar düzenledik, kendimizce çocuk konuklar ağırladık falan herşey güzel de ben programın anlamını çok üzün bir süre idrak edememişim. "Kitab"ı özne "kurdu"yu da kurmak fiilinden yüklem yap al sana nasıl alakasız bir cümle:D Meğer o çok okuyan, kitapları adeta yiyip bitiren bildiğimiz kitap kurduymuş iyi mi:P

Tam anlamıyla bir kitap kurdu olamadım. Çok okuyup yiyip bitiremiyorum doğruyu söyleyeyim ama akmasa da damlıyor napalım:)

Azönce yeni kitaplarımız geldi...

 

 kitapyurdu.com' a özenli paketi, uygun fiyatları ve kampanyaları için teşekkürler!


 

 Ben şu sıralar sıkça rastladığım "Tanrı Daima Tebdil-i Kıyafet Gezer"i okuyacağım, eşim de "İsim-Şehir-Bitki"yi okuyacak sonra da değişiriz :)...


Haftasonu gezerken kitapçıdan almaktan son anda vazgeçtim, internetten sipariş veririm dedim iyi ki öyle yapmışım. Üstelik benim seçtiğim kitapta ücretsiz kargo kampanyası olduğundan bu 2 kitap için kargo ücreti ödemedim...

Yüksek lisans kayıt tarihimi unuttuğum için kendimi tebrik ediyorum ordan yaptığım azıcık tasarrufla geç kayıt cezamı öderim artık:D

görüşmek üzere;)

10 yorum:

  1. Aaaa,geçmiş olsun diyeyim size kayıt tarihini unuttuğunuz için,benim de ödüm kopar bu ders seçimleri,harç yatırma filan derken unutmayayım diye ama ben yandal yapabilirmişim puanım tutuyor,ben de onun tarihini geçirmişim,gerçi bu sene vaktimde pek yok çok üzülmedi ama yine de kaçırmasam iyiymiş,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. :):) ben hiç hatırlamıyorum ben yav öyle bi program alla alla kanal 26 da mıydı estv'de miydi :D:D maşallah marifete bak... kitap yurdu benim de favori sitemdir kütüphanemdeki kitapların %90ı oradan alınma :p

    YanıtlaSil
  3. bana göre de kitap yurdu online kitap alışverişi için tek adres:)aldığınız kitapların yorumlarını da merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. güzllerse haber ver bende okuyayım =)

    YanıtlaSil
  5. evet evet okuduktan sonra haber ver güzelse bizde alalım

    YanıtlaSil
  6. evet evet okuduktan sonra haber ver güzelse bizde okuyalım

    YanıtlaSil
  7. evet evet okuduktan sonra haber ver güzelse bizde alalım

    YanıtlaSil
  8. İki kitabı da okumadım ama merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  9. ne güzel bir çocukluk hatırası canım :)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))