11 Ekim 2012 Perşembe

Balerin topuzu



Düğünümde balerin topuzundan başka bir alternatif hiç düşünmedim. Hem çok severim, hem de duvağım için en uygun modeldi...Saç provasına bile ihtiyaç duymadım. Yüzüme gidecek bir model olduğunu bildiğimden rahattım, esas korkum makyajdı benim, düğünümde çirkin olursam naparım diye az korkmadım:D


Aslında tam balerin topuzu değildi yaptığı, duvağı tutacak sımsıkı bir topuzdu, damarlarımı dile pörtletti gerginlikten! Saçla ilgili tek kararsızlığım önleri ortadan mı ayırsak yoksa yandan mı kısmıydı:) üstte de görüyorsunuz 1-2 denemeyle ortadan ayırmaya karar verdik...


Saçımı açtığımda içinden bir "balerin topuzu süngeri" çıktı. Ben bunu belki kullanırım diye attım dolaba. Sonra baktım ki blog arkadaşlarım bunu kullanıyor yani illaki profesyonel olmaya gerek yok hemen denemeliyim dedim. ama o zaman saçım fazla olduğundan sanırım devasa bir topuz oldu  kafamda karpuz taşıyormuşum gibi yok öle gezemezdim:) araya zaman girdi unuttum takiii blog da yaparım kariyer de de görene kadar:) takıldı aklıma bu sabah bir deneyeyim dedim 1 dakikamı almadı hayretler içindeyim!






saçı önce atkuyruğu şeklinde tepeden topluyoruz. Balerin topuzu için kullanılan kocaman siyah tokayı saçınızın ucuna geçirip kendi etrafında takla attırarak saçınızın ucundan dibine doğru yanaştırıyorsunuz. saçların tamamen tokayı kapatmasını sağlayacak şekilde düzeltmesini yapıyorsunuz, tel tokalarla gerekli yerlerden tutturup spreyle sabitliyorsunuz! tabi şanslı gününüzdeyseniz bu iş 5 dk. sürmez ancak o "evde olsam harika şekil veriyorum dışarı çıkacaksam mümkün değil olmaz" gününüzdeyseniz canınızı sıkmayın;)

15 yorum:

  1. Çirkin olmana imkan varmı ki birde düşünüp zaman harcamışşsın:)Saçında makyajında çokkk güzel olmuş.Bende de var aynı süngerden tam atmaya karar vermiştim ki postunu gördüm:)Haftasonu deneyeceğim,tabi şanslı günümdeysem beceririm:)

    YanıtlaSil
  2. İyi ki ortadan ayırmışsın süper olmuş çünkü:)O tokadan da istiyorum çorapla denedim olmadı :(

    YanıtlaSil
  3. çokk güzel olmuş yaa bayıldım şu balerin topuzu süngerinden alıyım bende bakalım olucak mı:)) ama ya gerçekten bazen dışarı çıkarken normal bir atkuyruğu bile olmuyo o saç nasıl deliriyorum:))

    YanıtlaSil
  4. çok güzel bir gelin olmuşsun makyajın saçın harika :) günlük topuzunu da çok beğendim pratik ve şık benim de edinmem lazım o süngerden :))

    YanıtlaSil
  5. meleğim benm ya ne gsel olmş

    YanıtlaSil
  6. ben de çok beğendim canım ya saçını ve makyajını;) bence sana topuz çok yakışıyor;)))

    YanıtlaSil
  7. valla bebeğim harika olmuş saçım uzar uzamaz ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. aradan geçen 1buçuk yıla rağmen düğün saçım çok kötü olmuştu diye üzülen birisi olarak saçlarını çok beğendim:) duvağın,tacın,saçın süper:) kıskandım seni ;)

    YanıtlaSil
  9. benim de kurtarıcım bu sungerler, cok hos olmus senin de topuzun canım:))

    YanıtlaSil
  10. düğün günü saçın ve makyajın ne kadar hoş olmuş :) şu balerin topuzu süngerini de ilk defa senden öğrendim, pratik bir şeye benziyor, aklımda olsun..

    YanıtlaSil
  11. kızlar beğendiğinize sevindim teşekkürler güzel sözler,iltifatlarınız için:D
    çorapla ben de denemiştim onunla ben de yapamadım...
    bu süngerin daha küçük boyutta olanları da var...
    gerçekten şekil vermek çok kolay deneyin derim;)

    YanıtlaSil
  12. Çoooook güzel, güpgüzel olmuş !
    Çooook sevdim !

    YanıtlaSil
  13. canım merhaba ,haberın vamı bılmıyorum..hırsızın bırı gecen gun benım bılgım olmadan yazılarımı kopyalamıstı,bugun baktım senınn yazınıda çalmış.bilgin olsun ıstedım.http://www.ozderihali.com/balerin-topuzu.html

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuşş çok =) canım çirkin olamazsın ki zaten

    YanıtlaSil
  15. ne güzel bi gelin olmuşsun :) yüzüne gidiyormuş gerçekten bu topuz

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))