15 Ekim 2012 Pazartesi

Migros indirimi

Boşnak kızı'nda yazıyı okuyunca migros'tan da mesaj gelince pazar sabahı geç kahvaltımızdan sonra hemen beni migrosa götür dedim Erdem'e :)

puantiyeli fırın kaplarından alıp almamakta kararsız kaldım evde borcam koleksiyonu olduğu için:) Onun aldığı kalpli seramik kavanozlar çok şeker ama onlardan burda yoktu. Ben de bu seramik kavanozu aldım kocaman hem de poşet çaylarımı koyarım:)20 tl civarındayken 10 tl'ye düşmüş. Bir de benim daha önce çok beğendiğim metal bir yağlık vardı, o indirime girmişken almamak olmazdı. 11 tl gibi bir fiyata düşmüşve tek kalmıştı zaten bulduğuma nasıl sevindim iyiki 2. migrosa gelmişiz dedim (evet sırf birşeyler almak için 2 migros dolaştık:))

 


mutfak camımın önüne koydum evyenin üstüne denk gelecek şekilde, kıyıp da yağ koyamam heralde:)



Bardak altlıklarımı daha öncede migrostan almıştım çok çeşit var ben hepsine bayılıyorum. Bu sefer de 4'lü bardak altlığı  ve  bir de nihale aldım 2'li. %40 indirimde onlarda  2-3 tl'ye falan gelmiş oldu:)

Nihalenin birini  tablo niyetine ocağın üst tarafına koyuverdim:)



Acele acele çekilmiş fotoğraflar bunlar ben de çok beğenmedim ama idare edin çok yoğunum misafirler,işler güçler, yaklaşan bayram... görüşmek üzere;)

17 yorum:

  1. yağdanlıktan bende de var çok kullanışlı bir ürün valla

    YanıtlaSil
  2. canım hepsi çok güzel:) ben de bunları görememiştim :)) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan şekerim hepsini

    YanıtlaSil
  4. ahh o metal yağdanlık nasıl güzel bişey öyleeee=) mutlulukla kullanın canım hepsini:)

    YanıtlaSil
  5. Harikalar !!
    Ayrıca blogunu cok sevdim .
    Hemen takibe alıyoruuuuuuum ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok şeker olmuşlar, güle güle kullan canım, aaa sen bana gelmemişsin hala ;)

    YanıtlaSil
  7. CANIM HABER VERDIGIN ICIN COK TESEKKUR EDERIM..HANGI POSTUMU ÇALMIŞ KENDİLERİ ACABA..?

    YanıtlaSil
  8. merhaba,yorumunuzu dikkate alarak,verdiğiniz linki kontrol ettim evet yazılar birebir kopyalanmış,ama bloğun sahibiyle iletişime geçebileceğimiz bir edres yok sanırım,ne diyeyim Allahından bulsun :)

    YanıtlaSil
  9. ne güzel şeyler almışsın canım..iyi günlerde kullan hepsini özellikle yağdanlığına bayıldım..

    YanıtlaSil
  10. Hep bir arada, sevgi dolu ve huzurlu nice bayramlar geçirmek dileğiyle, Kurban Bayramınız kutlu olsun!

    YanıtlaSil
  11. puantiyeli fırın kabını kaçırdığıma o kadar üzülmüştümki. ilk gördüğümde almadım ama aklıma yazdım ertesi gün gittim kalmamış.bir de puantiyeli tepsi kaçırdım öyle. bence migrosta gördüğünü hemen almak lazım :) züccaciye reyonuna bayılıyorum. güzel günlerde kullan sende cicilerini

    YanıtlaSil
  12. Güle güle kullan çok güzeller...Yağdanlık benim de hep gözüme çarpıyordu ama kullanışlı mıdır diye almadım bir türlü, çok şık duruyor...

    YanıtlaSil
  13. Aldıkların çok güzelmiş canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  14. hepsi şahane ama en çokta bardak altlığı şahanee :) güle güle kullann :))

    YanıtlaSil
  15. Hepsi çok güzeller, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))