3 Ekim 2012 Çarşamba

mini mini alışveriş

Ojede tercihim içinde simi pırıltısı olmayanlardan yanadır. Ama daha önce bir kaç blogda gördüğüm metalik ojeleri çok beğenmiştim. Haftasonu dolaşırken Flormar pretty ojeleri gördüm, ismi şişesine yaraşır:))


1,50 tl'ye satılan Flormar'ın bu ojesini metalik oje isteyenler kaçırmasın derim, tek kat sürüşte tırnakta duruşunu ben beğendim...

Bir de yeni keşfettiğim bir ruj var, daha önce pembe fiyonk bahsetmişti, ben de almayı düşünmüş ama unutmuştum, şanseseri aynı ruju almışım sevindim:))


Rujun yapısını gerçekten çok beğendim, nemlendirdiği kesin! Aynı standartlarda olduğunu düşündüğüm Flormar'ın long wear serisi bir süre sonra dudaklarımı kurutuyor, aradan 1-2 saat geçtikten sonra istediğim rengi veriyor gibi geliyordu. Karşılaştırınca Golden Rose Perfect Shine (207) benden tam not aldı:P 
Uzun zamandır turuncu yada pembeye bakmayan nude bir ton arıyordum, pembe fiyonk zor bir renk olduğundan bahsetmiş doğru, koyu renk göz makyajlarıyla bronz bir tende kullanmak daha doğru, yani tam da şimdi bronzluğumun son günlerinde bolca sürmeyi planlıyorum:D En kısa zamanda bir kaç rengini daha edinmeliyim, fiyatı sanırım 6,50 tl...

gelelim neona:)


Geçenlerde Eskişehir'e gittiğim de uzun zamandır gezemediğim meşhur "Çarşamba Pazarı"nı gezdim:) bu neonların hepsi ordan;)

yolunuz Eskişehir'e düşerse şiddetle tavsiye ediyorum uğramanızı! Belki İstanbul'un sosyete pazarlarıyla kıyaslanmaz ama bizim pazarımız da hiç fena değildir:) Zara, mango, bershka, stradivarius, mudo, c&a, gina tricot, h&m, vero moda, ltb gibi birçok markanın ihraç fazlası ve outlet ürününe rastlayabilirsiniz...
Yüzük 1 tl
küpe 1 tl
tişört 5 tl (C&A)

nasıl ama iyi demiştim dimi;)


Manavgat'ta dün akşam yağan yağmurdan sonra mayıs ayından beri bugün ilk kez kot giydim ama "cık" daha sıcakmış zamanı gelmemiş!

9 yorum:

  1. 1. Tırnaklarının şekli, en beğendiğim tırnak şeklidir, kısacık kessen de hep uzun durur çok hoş tü tü tü nazar değmeye:)
    2. Benim de favori rujlarımdan biridir kendisi pek hoş pek doğal durur ve yumuşacık yapar dediğin gibi.
    3. 4 sene Kütahya'da okudum, kaç kez trenle Eskişehir kaçamağı yaptım, ama nedense kimse bana Çarşamba Pazarından bahsetmemişti bak şimdi çok üzüldüm zamanı geriye döndürmek istiyorum:)
    4. Neon sarı da pek yakışmış;)

    YanıtlaSil
  2. tırnaklarımı ben de çok seiyorum, babamdan almışım:)) teşekkürler;)
    ruju sevdim neden daha önce keşfedememişim!
    Aaa nasıl duymazsın yaa, yıllardır fenomen:D başka yok çünkü:)
    çok teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  3. o ojelerden daha geçen gün ben de toplayıp gelmiştim ewe her renginden, şişeleri minnacık tam çantalık :)
    takibindeyim, bana da beklerim
    ozgecee.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hicbir ojeyi tam olarak bitiremedigim icin kucuk yada buyuk sise farketmiyor:)) hosgeldin buarada;)

      Sil
  4. allahıııııııım çarşamba pazarıııııı her hafta gittiğim yerdi nelerim var hala giydiğim takıp takıştırdığım yaaaa... ağlıcam ya nası birden o günlere döndüüüümmm... neyse şekerim neonların ve simlerinle şahanesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya eksikligini hissediyorum 'carpa'nin:)) yaa bi ara is icin yolumun uzeriydi bakmadan gecmezdim:)

      Sil
  5. 1 TL'ye aldığın yüzük ve küpeye inanamadım çok güzeller!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim, teşekkürler:))

      Sil
  6. oje yüzük küpe tişört uyumun coook tatlı olmuş :)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))