2 Ekim 2012 Salı

renk renk

İster ev dekorasyonu, ister kıyafet kombinasyonları, ister nişan-kına-düğün organizasyonları yapalım doğal olarak renkler uyumlu olsun isteriz. Renkleri karıştırmaktan korksak da zıt renkler her zaman bana daha cazip gelmiştir, yada her zaman kullanılması riskli renkleri öyle bir toplarsınız ki "işte bu" dedirtir...

Konu düğün organizasyonu olunca temaya göre renk seçimi kolay olsa da ilk akla gelen renklerin biraz dışına çıkmak bakın nasıl fark yaratıyor...

Siyah&dore


Ben olsam ben de düğünde siyah seçerken tereddüt ederim, böyle mutlu günde siyah olur mu derim, ama baksanıza nasıl da şıklık ve ihtişam katmış!
Yine koyulardan gidelim;

Lacivert-Gri-bej

Koyu yada donuk renkler demeyelim, tercihe kalmış! Vera Wang sayesinde gelinliklerde renkli hatta siyah kemerler Türkiye' de de kullanılıyor. Ayakkabıda siyahı hiç düşündünüz mü?

Laciverti Kırmızıyla renklendirmeye ne dersiniz?

Nasıl sıcaklık katmış, denizcilik sizin için tutkuysa bunu düğününüze de yansıtmak size kalmış, damat ve arkadaşlarının yakasına kırmızı keçeden kalp yapmak 10 dakikalık bir iş, niye daha önce göremedim ki ben bunuuu!

mor&yeşil

bence birbirlerine en çok yakışan zıt renkler!


gelin çiçeğinde mor renk favorim, beyaz gelinliğine bir kat daha asalet katıyor, araya yeşillikler katabilirsiniz!

morun yakıştığı şeker gibi bir renk daha;

mor&pembe

bana "barbie" ve "cindy" bebeklerimizle evcilik oynadığımız zamanları anımsattı...



düğün pastası yerine bu böğürtlenli kuplara ne dersiniz?

turkuaz-mavi

deniz kenarında yada  deniz temalı düğünler için çok güzel bir fikir, masa kartı yerine deniz kabuklarına misafirlerin ismini yazmak! nikah şekeri yerine de kullanabilirsiniz isteğinize kalmış;)

 

maviye biraz tedirgin yaklaşıyoruz biz "yeni doğan erkek bebek" rengi yada sünnet organizasyonuna benzemesin diye ama tonunu doğru yakaladığınızda farkı da yakalayabilirsiniz...

bu yıl düğün sezonu kapanıyor olsa da 2013 gelinleri çoktaaan düşünmeye başladı biliyorum:))
theknot.com

3 yorum:

değerli yorumunuz için teşekkürler:))