9 Ekim 2012 Salı

tupperware süper şef!

size çok komik yada gerip gelebilir ama benim hiç tupperware ürünüm yok:)) yani artık günümüzde çeyizde olmazsa olmazlar arasına girmiş olsa da benim etrafımda satışını yapan olmadığından ben de çok önemsemediğimden bir alışverişim olmadı. bir de hep garip geldi plastiğe bu kadar para verili mi diye:)) şaka bir yana plastik değil zaten, kalitesinden artık kimsenin şüphesi yok...

geçenlerde yakın bir arkadaşımda bence "hayat kurtaran" bir ürününü keşfettim.

soğanı atıyorsunuz içine, ipi çekiyorsunuz saniyeler içinde minicik doğranmış soğanlarınız hazır. Soğanların gözümü yakmasından dolayı zaten yeni yeni alıştığım yemek yapmaktan soğudum ya, bıçakla keserken korkuyorum parmağımı doğrayacakmışım gibi geliyor, o kadar acıymış ki bildiğin ağlıyorum, rondoyu tek bir soğan için çalıştırmak da zor geliyor,  bir de istediğim gibi küçücük doğrayamıyorum bence bu üründen hemen almalıyım :))


çok sevdim ben seni süper şef biraz pahalı geldin ama napalım her defasında ağlamaktansa bir kere ağlarım kurtulurum şu soğan doğrama  derdinden:)



Siyah kapaklısını almak istemiş ama bulamamış Tubik zamanında kırmızısını almış, ama şimdi görünce de kırmızısı bence daha sevimli:) Yeni renk mormuş, bir de tini mini hanım hediyeliymiş,...sizin fikirleriniz neler kullanan var mı?

41 yorum:

  1. canım ben de annem de kullanıyoruz çok memnunuz hayırlı olsun gülegüle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim Tugbayla annesi de kullanıyor, sizin gibi aynı;)

      Sil
  2. Tupper bir efsane;)
    Takipteyim bloguma beklerim


    http://www.nutswardrobefashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten öyle...
      geliyorum hemen:)

      Sil
  3. canım bi de aynı bu tasarımda kapak kısmı çevirmeli olanlar var içine soğanı atıyosun kapağı çevirdikçe içerde küçük parçalara ayrılıyor ne kadar çok çevirirsen o kadar küçük oluyor.dediğim ürün tupper değil ama ben bir çeyiz mağazasından almıştım hem de 13 tl.ye bir iki kere denedim çok memnun kaldım hemen çeyizime sakladım :) tupper'ın "tek parmak" ürününü tini mini hanım saklama kapları ve peynir kabını aldım sadece.yeşil sebzeleri ve zeytin salça gibi gıdaları uzun süre saklayabilmek için. bu kadarı yeterli diye düşünüyorum çünkü gerçekten çok pahalı ürünler o yüzden sadece işlevine göre en çok işime yarayabilecek olanları aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak sayende aydınlandım ne güzel yazmışsın uzun uzun teşekkürler:) fiyat olarak arada çok fark var, dediğin gibi bir ürün göremedim ama zaten artık çeyiz mağazası dolaşmıyorum işim bitti ya:D aklımda bulunsun bu da;)

      Sil
  4. Benim hep elimin altında çok başarılı bence, bıçakları da hala kolay kolay bozulmuyor gayet keskin, ben sadece soğan değil bir çok şey için kullanıyorum Tavsiye ederim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne çok kullanan varmış:) evet fındık,ceviz,domates vs.. pek çok şey için kullanılabiliyormuş:)

      Sil
  5. Benim çeyizimde de çok tupper vardı :)
    Bu ürün yok ama :) Ben çok memnunum ürünlerinden, özellikle saklama kaplarını çok kullanıyorum.. Uzun süre taze tutuyor herşeyi.. Mesela biz de iki kişi olduğumuz için bir demet maydonozu falan hemen tüketemiyoruz tabi normalde 4-5 günde çöp olan maydonuzu haftalarca tazecik tutuyor. Bende silikon kek kalıbı bile var ondan da çok memnunum..
    Neyse çok uzattım :) Başlarda bende çok pahalı olduğunu düşünüyordum ama kullandıkça iyi ki almışım diyorum hep..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru bir tercihle başladım o zaman ben de tupper sevdasına:)) taze tutma özellikleri zaten dillere destan iyi yapmışsın almakla;)

      Sil
  6. tupperware dolu benim mutfak annem sağolsun saklama kapları çok ihtiyaç görüyor,bu dediğin üründen bende de var ama tupperware değil markasını bilmiyorum 14e mi ne almıştı annem içine atıyorum hoop doğruyor kullanışlı bir şey.tupperda ne kadarmış bu ürün?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tupperda 85 sanırım canım, bu ay indirimli 73 diyor ama bilemedim, anneme söyledim eskişehir'den bir arkadaşına sordu satan birini bulacak bakalım:) maceraya bak taaa nerelerden nereye:D 14 de çok iyiymiş yaa sanırım ona benzer birşey şuan markafonide satışta...

      Sil
    2. 85 mii daha neler gözlerim yaşarır o parayı ona verirken bea :D Annemde katalogdan bakıp sipariş vermişti ama markası üzerinde yazmıyor yarın sorar sana da sölerim canım verme o kadar para :)

      Sil
  7. bende de var hayatim gercekten buyuk kolaylik,ceviz ve findikta da kullaniyorum,bendeki buyuk byu ama kucugu de cok sevimli,iyi gunlerde kullan sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük istiyorum ben küçücük pratik:) hemen kullanıp yıkayıp kaldırayım, o yüzden sevdim zaten;)

      Sil
    2. Merhaba,
      Bloğunuz çok güzel, tebrikler :) Üye olmadım ama yorum yazabildim.
      Ben yeni satmaya başladım Tupper ürünlerini elimde istediğiniz ürünün kırmızısı var, moru da haftaya gelicek. Denildiği gibi bu hafta 73 tl, ama fiyatta biraz daha bişeyler yapmaya çalışırım başka ilgilenenler olursa :) Yanlız nasıl haberleşeceğiz, buraya telefon yada mail yazamam...İsterseniz gönderirim 1 günde elinizde olur, ben Bursa'dayım...

      Sil
    3. Merhaba,
      Bloğunuz çok güzel, tebrikler :) Üye olmadım ama yorum yazabildim.
      Ben yeni satmaya başladım Tupper ürünlerini elimde istediğiniz ürünün kırmızısı var, moru da haftaya gelicek. Denildiği gibi bu hafta 73 tl, ama fiyatta biraz daha bişeyler yapmaya çalışırım başka ilgilenenler olursa :) Yanlız nasıl haberleşeceğiz, buraya telefon yada mail yazamam...İsterseniz gönderirim 1 günde elinizde olur, ben Bursa'dayım...

      Sil
    4. merhaba pembe tüy;) ilgin için çok teşekkür ederim, annem ve teyzem bir arkadaşları aracılığıyla sipariş verdiler geçen hafta, ilgilenen olursa haberleşebiliriz, sayfada benim mail adresim var (yukarıda sağda) sen bana mail atarsan mal adresini öğrenmiş olurum;)

      Sil
  8. Benim de yok tupperware'im desem:)Nedense benm de hiç ilgili çekmedi tupperwareler.Soğan benim de korkulu rüyam malesef.Küçük rondom var onda hallediyorum bende.Bu ürünün çevirmeli olanını almıştım ama bende tantitoniden.Hiç memnun kalmadım sakın oradan alma canım,benim ki çoktan saklama kabı oldu çünküm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük olması önemli canım, benim rondo da büyük (robot gibi setler var ya). bak ben hiç görmemiştim böyle bir ürün herkes başka markalar, fikirler söylüyor:D

      Sil
  9. Benim'de hiç tupperware'im yok. Cam ürünler tercih ediyorum genelde ama bu ürün bana da mantıklı geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelsin de çok memnun kalırsam size de baskı yapayım alın alın diye:D

      Sil
  10. ilk defa görüyorum ve ne kaa mucizevi bişe olduğunu ibretle fark ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mucizevi yaa özellikle biz çalışan, yemeğe çok vakit ayıramayan kadınlara göre Hamidecim:D

      Sil
  11. Çok güzel, çok işlevsel bi ürün, bence de bir kere ağlamaya değer:)

    YanıtlaSil
  12. evlenmeden önce bende kataloğunda görüp hayran kalmıştım bu ürüne ama fiyatı çok fazla gelmişti neredeyse elektirikli güzel bir marka doğrayıcı alırsın:)) annemin tepkisi üstüne almaktan vazgeçmiştim:)) bende soğanı elde doğramayı hiç sevmiyorum ve gözlerim acayip yanıyor,o yüzden denemek amaçla bende küçük bi alet aldım yeni,bende paylaşmayı düşünüyordum,seninle kalbimiz bir bence;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de paylaşsana canım çok merak ettim, bak kobican da söylüyor daha ucuzu varmış seninki de ondan galiba, lütfeeenn paylaşıyoruz ama böyle pratik şeyleri saklamıyoruz ama aaaa:D

      Sil
    2. tabi ki de paylaşırım yakın zamanda;)),bende uyguna aldım,kobicanınkinden biraz farklı galiba,pratik olsun bizim olsun dimi ama:))

      Sil
  13. ürün güzel blok güzel kolay gelsin.Bende beklerim.Hoşçakalın

    YanıtlaSil
  14. yaaaa sitenize üye olamıyorum.Bağlanmıyor.Bir Sorun mu var?

    YanıtlaSil

  15. Tupperware ve daha birçok yabancı kuruluş Türkiye ye satış pazarlamasında olduğu gibi özen göstermek şöyle dursun basbayağ kandırıyorlar.

    Çeşitli kimyagerlerle anlaşıp inceletin göreceksiniz tüm
    Tupperware ürünleri adi plastikten 1 veya 2 numara olması lazım diğerleri gıda için güvenli değil bunlarıda denetlediğimiz kimya labaruvarları olmadıkça insanlar nasıl güvenir hayret ediyoruz.

    Kimisinde plastik numarası yazmadığı gibi çoğunun numarasıda düşük kalitede.

    Denetim yoksa sağlık açısından güvenliğide yoktur. Türkiye ye gönderilen ürünler kalitesiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kimyager, yukarida da bahsettigim gibi evimdeki tek tupperware urunu super sef. Hakli olabilirsin kullanmadigim ve yapilari hakkinda bir bilgim olmadigi icin saglikli yada sagliksiz oldugu hakkinda yorum yapamam. Ama saklama kaplarimda, karistirma kaplarim da hep cam tercih ederim bu yuzden cok talebim olmadi tupperware'e.

      Umarim soyledigin kadar adi degildir yoksa bu dupeduz soygunculuk olur:))

      Sil
  16. Yeni Tupperware danışmanı oldum.Fakat komşularım pahalı dıye almak ıstemıyorlar.ödeme yapmam lazım.Aksarayda oturuyorum.Pek duymamıslar ısmını falanNe yapacagım acil yardım istiyorum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tugbacim yardimci olabilmeyi isterdim ama ben danisman degilim, tupperware satis politikalari ve isleyis ile ilgili hic bir bilgim yok, diger danismanlardan yardim istesen? Bir de bu satis isleri cevreyle ilgili calisiyorsan eger isyerindekilerle irtibat kurabilirsin...

      Sil
  17. Merhaba Prenses :)
    Bende sipariş verdim bu süper şeften.. Yorumlar benide çok etkiledi. İnşallah aradığım şeyi bulmuşumdur :)
    Banada beklerim , Sevgiyle kal :)
    http://presesinpamugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. Ya bende aldım seften fakat bıçağını kaybettim nasil temin edebilirim bilgisi olan varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.facebook.com/pages/Tupperware-Zeynep-Be%C5%9Fikta%C5%9F/450451304976799?ref=hl yedek parçaları satılır

      Sil
  19. https://www.facebook.com/pages/Tupperware-Zeynep-Be%C5%9Fikta%C5%9F/450451304976799?ref=hl sayfamda her çeşit yarı fiyatlarına nerdeyse ürün var beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba tupperware kullanmaya annem süper şef ve sera seti ile başaladı , çok memnunuz başta kızmıştım pahalı diye şimdi ben de yeni üye oldum. Su setinden ve eko şişelerden de çok memnunuz. Ulaşmak isterseniz zeynov90@hotmail.com. 250 tl ve üzerine kargo ücretsiz, ayrıca süpriz hediyeler :D

      Sil
    2. Merhaba annem de süper şef 2 ve sera seti ile başladı, ilk önce kızmıştım anneme pahalı diye ama 3 haftaya kadar dayanan sebzeler ve su setinde uzun süre dayanan yiyecekler annemi haklı çıkardı :) ben de yeni temsilci oldum zeynov90@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz 250 tl ve üzeri kargo benden ve tabiki süpriz hediyerle :)

      Sil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))