14 Kasım 2012 Çarşamba

Çekilişlere buyrun

    
    Çok sık katılamıyorum çekilişlere itiraf edeyim zor geliyor, çekilişlere katılmak konusunda bir üşengeçliğim tutuyor ki sormayın yorum bırak, duyur, bir de şurda duyur bir de buyur falan amaaan diyorum:) Çekilişleri de tek taraflı hediye kazanmak olarak düşünmüyorum, bu sayede çok blog tanıdım ben, bir link verip başkalarının da o blogu okumasını sağlamak en az hediyeyi kazanmak kadar güzel bence...



Severek okuduğum bloglardan Kırmızı evin cadısı' nın çekilişi için buraya





Büyük Yılbaşı hediyeleri için Özlem Tuana' nın bloguna;





Kimdi ki Bu Deli' nin 85 kişiye ulaşmanın şerefine verdiği hediyeler için buraya




Bakımlıblog'un cilt bakım seti için buraya




Şantiyenin Gülü' nün düzenlediği çekiliş için buraya



Samira's Life and Style' dan çok şık bir çanta kazanmak isterseniz buraya



Sevdanın Dünyası'nın düzenlediği çekiliş için de buraya tıklayın bakalım:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumunuz için teşekkürler:))