1 Kasım 2012 Perşembe

New In / Forever New

Uzun bir aradan sonra hiç değilse biraz tak takıştır postu yapayım da gözümüz gönlümüz açılsın:)) Bayram bizim için yoğun geçti diyebilirim. 2. gün Esk.'e ailemin yanına gittik, özlediklerimle hasret gidermeye çalıştık pazartesi günü geri dönüşe geçtik. Kısa zamana sığdırmaya çalıştım herşeyi, Esk.te bilinen Addax'a uğramadan dönmek istemiyordum ki gitmek için resmen vakit yarattım:) Eğer yolunuz düşerse alışveriş için kesinlikle uğrayın!

Antalya'da da uğramadan geçmeyeceğim yerlerden biri Deepo Outlet avm'deki Forever New! Özellikle takılarına bayılıyorum ve boş geçmiyorum:)


geçen hafta gittiğimde bu 2 yüzüğü aldım, turkuaz taşlı olanı alma sebebim devasa boyutta olmasıydı çok büyük bu demeyin:)


Outlet olduğu için fiyatlar çok uygun, bu fiyatlara böyle güzellikler kaçmamalı! Dün akşam da eşimin kuzenini almak için havaalanına gittiğimizde dolaşmak için sadece yarım saatim vardı ama bana yetti:)

 Forever New mağazalarındaki kokuyu içinize çekmek için bile girmek yeterli bir sebep olabilir. Küpeyi almış kasaya ilerlerken satış danışmanı 7,95'e  9,95' e çok güzel şallar var bakmak ister misiniz diye sordu çok da iyi etti. Mis kokunun sindiği bu 2 şalı çok sevdim.



 Şallardan biri dantel, biri snake print ve fiyatlar yine çok uygun 7,95 ve 9,95 tl ;) Bu sabah şalımı taktım yüzüğümü takıştırdım işime geldim...


 görüşmek üzere herkese 'aşklı kasım'lar ;))




12 yorum:

  1. Şallara bayıldım bayıldım nasıl güzeller:)Güzel günlerde kullan cnm:)

    YanıtlaSil
  2. addax Bursa ve İzmittede var bende üniversite zamanımda çok uğruyordum :) Güle güle tak takıştır :)

    YanıtlaSil
  3. addax candır yaaa süper bi yerdir orası bir sürü şeyim vardır oradan alınma :D aldığın herşey de harika böyle ucuz bulunca kaçırılmazdı zaten

    YanıtlaSil
  4. ayy şallara bayıldımmm takılar da çok güzeller güzel günlerde kullan :) özellikle dantel şal için İzmir optimumdaki forever new'e uğramam lazım :))

    YanıtlaSil
  5. arayı uzatma bebek gsel gnlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzel özellikle yüzüklere bayıldım ben, güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
  7. Canım nerde yaşıyorsun bilmiyorum ama Addax Ankara'da kızılayda da var.en azından ankaralı takipçilerin haberdar olsun :))

    YanıtlaSil
  8. Hepside çok hoş küpeler şallar birbirinden güzel güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  9. şallar harikaymış, güle güle kullan ;))

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan canım. bende bu markanın takılarını çok seviyorum

    YanıtlaSil
  11. takı pek takmıyorum da benim de şal almam lazım bu aralar, soğuklar geliyor :)
    istanbulda da bi outlet bulsak fena olmaz..
    geçen gün c&a da el kadar şal beğendim 15 liraydı :) öğrenciye büyük kazık yani.

    YanıtlaSil
  12. ayyyy çook süper hepsii bayıldımm: ) güle güle kullannn canım

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))