14 Kasım 2012 Çarşamba

patlamış mısır sevenler buraya...


ben bayılırım!

Patlamış mısırı çok sevdiğimi bilen annemin evimizin amerikan mutfaklı olacağını görmesi üzerine yaptığı ilk yorumlardan biri  "sakın mısır patlatma" oldu...Malum tencerede patlatınca ortalığı yağ kokusu kaplıyor. Yağsız yaparsanız bilemem ama ben yağından tuzundan kısmam tadı orda sonuçta:D

İuno'nun günlüğünde okumuştum mikrodalgada yapılabilen mısırları...Bir gün yolum Terracity Makro Center' a düşünce buldum bu mısırları da merağımı giderdim. Bu arada Makro Center' da gerçekten aklımı kaçırmış gibi ordan oraya koşuyorum, harika ürünler var! Patlayacak mısırlarla ilgili anlamadığım birşey var ki o da bazı kutularda tuzlu bazılarında yağlı yazıyor. niye ayırıyorsun ikisini de koysana aynı kutuyatuzlu olana nasıl yağ eklenir sonradan:) Her ikisinden de aldım. Önce yağlı olanı denedim tabiki tuz sonradan da atılsa olur:)



Kutusunu okuduk anladık mikrodalgaya yerleştirdik küçücük paket oldu mu kocaman bir popcorn:)  3.pişirme seviyesinde 4 dakika patlamaları için yetti. Tadı mı? beklemediğim kadar iyi! Biz bayıldık iyi ki paket paket almışız:D koku mu? yok denebilir...



Mısırlarımızı da patlattığımıza göre koltuğumuza yayılıp filmimizi izlemeye başlayabiliriz... Biz o an farkına vardık ki nerdeyse 6 aydır evliyiz, evimizde başbaşa bir film keyfi yapmamışız! Hayır çok sıkıcı tipler olduğumuzdan değil ona fırsat bulamamışız heralde gezmekten:P

Yani kısaadan hisse, bulursanız alın deneyin memnun kalırsınız eminim!

13 yorum:

  1. afiyet şeker olsun canım benim :))
    ben istemem, kendime dikkat ediyorum...
    eee şimdi yersem yaptığım sporlar boşa gider dimi :)))
    ellerine sağlık...
    size afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  2. ben de bayılırım harika görünüyor :)

    bu arada bloğuma çekilişe beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com/2012/11/cekilis-mango-canta.html

    YanıtlaSil
  3. çok sevdiğim halde mısır patlatmaya acayip üşenirim, makinasını almıştım ama makinaya yağ tuz koyulmadığı için saman gibi bişey oluyoo:))) bunu denemek lazım iyi fikir

    YanıtlaSil
  4. afiyetler olsun
    patlamış mısıra bayılırım
    film izlerken ohh süper
    kaselerden birini alabilirmiyim:D

    YanıtlaSil
  5. Bende bu yazınla birlikte farkettim ki evlendiğimden beri mısır patlatmamışım :D Benimde mutfağın kapısı yok o yuzden bende bundan denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  6. Kim sevmez ki patlamış mısırı kışın sıcacık evinde sevdiğinle keyif yaparken yenilen mısırın keyfine diyecek yoktur .

    Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  7. bebek ya mikrodalgamız yok ise ne yapacağuuukkkk :(((

    YanıtlaSil
  8. afiyet olsun,kış geldi mısırlar patlasın:)) kışa ve filmlere çok yakışıyor şu mısır,çayla birlikte bayılırım:)

    YanıtlaSil
  9. dün akşam yaptım bende kovalar dolusu ve odama bile yağ kokuları sinmişti. Eger aynı tadı bulabiliyorsan değiştirme bence de :) Evlendiğim zaman deneyeceğim :)) çok güzel yea :)))

    YanıtlaSil
  10. afiyet olsun canım :) biz de çok severiz patlamış mısırı ben de o yüzden arçeliğin ördek şeklindeki mısır patlatma makinesinden aldım onun da gagasından çıkıyor patlamış mısırlar :)

    YanıtlaSil
  11. Iskocyadada var :)
    Cok pratik bende cok seviyorum heleki tereyaglisina bayiliyorum :)
    takibindeyim tatlim
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  12. ben de bayılıyorum onlaraaa.. bak bir de peynirlisi var, bence yağlının yerini tutmuyor ama değişiklik iyidir deyip deneyebilirsin :) Afiyet olsunnn..

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))