8 Kasım 2012 Perşembe

Zor gunler...

Son 1-2 aydir ayak ve bacaginin agrisi hic gecmeyen canim annecigim bayramin hemen donusunde hastaneye yatti ve cumartesi gunu belfitigi ameliyati gecirdi...agrisi o kadar siddetliydi ki dayanamadigi icin agladigi zamanlar oldu. Ayak parmaklarinda da his kaybi basladigi icin acil olarak ameliyata alindi. Cok sukur ki ameliyati iyi gecti, hastaneden cikti dun gece ameliyat sonrasi evimizde ilk geceydi ... Onumuzdeki 6 ay iyilesmek icin cok onemli ve hassas bir donem. Eminim herkesin yakininda birileri belfitigi sorunu yasiyordur. Bildiklerinizi paylasirsaniz sevinirim. Allah anne ve babalarimizi basimizdan eksik etmesin!

Babacim orkidesiyle, canim esim uzaklardan gonderdigi lilyum ve gulleriyle anneme moral oldular

24 yorum:

  1. canım benm ya geçmiş olsnnn
    Allah betrinden saklasın...

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun canım Allah acil şifalar versin annem de bel fıtığı ama fizik tedavi görüyor ağır bişeyler kaldırmaması gerekiyor çok ağrılı bir rahatsızlık Allah kimseye vermesin

    YanıtlaSil
  3. Allah c.c acil şifalar nasip etsin canım,
    benim annemde belfıtığı ameliyatı geçirdi ama ben ozaman 12yaşında idim çok bişey hatılamıyorum ogünlere dahil,
    üzerinden 18 yıl geçmiş annem maaşallah iyi çok şükür arasıra bacak ağrısı yaşıyor bu aralar ama onun fıtıkla bir ilgisi varmı bilmiyorum,
    tekrar tekrar geçmiş olsun anneciğinin ellerinden öperim sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Rabbim acil şifalar versn benimde anneannem hasta etrafımdan da hep hastalık haberleri duyuyorum Rabbim sonumuzu hayretsn

    YanıtlaSil
  5. cook gecmiş olsun cnm bnmde bel fıtıgı ameliyatı oldu ama iyilesti belini hic zorlamaması gerek anneninde bundan sonra öyle ki doktor babama 5kg bile kaldrmcaksın demsti ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok çok geçmiş olsun, en acilinden şifalar versin Allah inşallah, dualarıma anneciğinizide ekliyorum...

    Çiçekler nasılda güzel,zarif...

    Sevgilerimle
    Sümeyra

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Geçen yıl martta bel fıtığı teşhisi kondu. 1,5 ay fizik tedavi gördüm. Temmuzda anilen fenalaştım, sağ bacağımı hissetmemeye, üstüne basamamaya başladım. Apar topar ameliyata alındım. Fıtıklaşmış dokunun bir kısmı kopup bacağa inen sinirin üstüne düşmüş neredeyse, derdim oymuş. 15 ay oldu ameliyat olalı. 2. gününde ayaklanmıştım. 15 gün kadar omurgam sağa doğru kavis yapmış şekilde gezdim, öyle ağır bir ağrıdan sonra omurga kendini en rahat ettiği şekilde konumlandırmıştı, sonra düzeldi. 1 ay sonra yaram enfekte oldu, en tehlikeli şeylerden biri bu. Çok dikkat edin enfeksiyona karşı. 1, 1.5 ay sonra bile enfeksiyon gelişebiliyor. Doktorunuzu mutlaka bilgilendirin. Şu anda çok iyiyim. Verilen egzersizleri sürekli yaptım. Ağır filan kaldırmıyorum, bir şey almam gerektiğinde de asla belimden eğilerek yapmıyorum, diz çöküyorum yere paşa paşa. Ve uzanmıyorum, yüksekten bir şey almam gerektiğinde. Mutfakta sürekli tabure kullanıyorum. Bel fıtığı teşhisi koyulmadan önceki halimden çok daha dikkatli bakıyorum artık kendime. Böyle bir faydası oldu belki. Kilo almamak, kiloluysanız vermek en önemli kurallardan.

    Çooook ağır bir rahatsızlık filan değil, doktoru dinleyip egzersizleri yapıp kilonuzu kontrol altında tutarsanız iyileşmek hiç de zor değil. 15 ay önce felç tehlikesiyle apar topar ameliyata alınan biri olarak söylüyorum bunu, yüreğinizi ferah tutun.

    YanıtlaSil
  8. çok zor birşey bilirim, Allah acil şifalar versin biran önce sağlığına kavuşsun işallah...

    YanıtlaSil
  9. Çok çok geçmiş olsuncanım
    Allah tez zamanda iyileştirsin

    YanıtlaSil
  10. geçmiş olsun canım allah acil şifalar versin

    YanıtlaSil
  11. Annem de babam da ikişer kez oldular ameliyat. Kendilerini zorlamadıkları sürece bir sıkıntıları yok çok şükür. Babam pek söz dinlemez arada yüklenir ama genel olarak iyiler. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  12. kuzuuuum çok geçmiş olsun :( Allah bir an önce anneciğine şifalar versin bişeciği kalmasın

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun canım acil şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  14. Canim cok gecmis olsun,cabucak iyilessin ins

    YanıtlaSil
  15. Hepinize tek tek tesekkurlerimi yazmak isterdim ama tahmin edersiniz annemle ilgileniyorum, ziyaret icin gelen misafirler falan derken zaman nasil geciyor anlayamiyorum. Tecrubelerinizi paylasmaniza cok sevindim icimizi rahatlattiniz, biliyordum mutlaka birileri fikir verir diye yanilmamisim yazan elleriniz dert gormesin:)) iyi dilekleriniz icin tekrar tesekkurler, gorusmek uzere;)

    YanıtlaSil
  16. Canım acil şifalar diliyorum, Allah eksikliklerini göstermesin başımızdan eksik etmesin onları.. Umarım atlatacak bu dönemi..

    YanıtlaSil
  17. çok çok geçmiş olsun,benimde belimde bazen dayanılmaz ağrılar olur ayakta çok durduğum zamanlarda filan,bi ara kısa bi fizik tedavi görmüştüm doğuştan belimde iki kemik arasında boşluk var,ileri de allah korusun fıtık olabilme ihtimaline karşı,doktor sürekli egzersiz yapmamı önermişti ama ben yapmıyorum,çok kızıyorum kendime.çok yakın doktor bi arkadaşım var,son görüşmemizde beni çok uyardı,egzersiz çok önemliymiş,oradaki kasların güçlü olması lazımmış,annen de doktor kontrolünde egzersizlerini yapıcaktır zaten ama hiç bırakmasın bel bölümünde ki kaslar güçlenmeyip erirse ameliyatın hiçbir faydası olmuyormuş,çok dikkat etsin kendine,ah ah hepimiz düzenli egzersiz yapsak keşke:((

    YanıtlaSil
  18. acil şifalar dilerim canım çok çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  19. allah acil sifalar versin gecmis olsun canim :((

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  20. benim annemde de hem bel hem boyun fıtığı var.. çok geçmiş olsun canım :(

    YanıtlaSil
  21. çok çok geçmiş olsun canım benm:( acil şifalar olsun inşallah

    YanıtlaSil
  22. Çok çok geçmiş olsun, Anneciğin bir an önce iyileşsin inşallah...

    http://tidyghost.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  23. Allah başka dert göstermesin,çok geçmiş olsun,annelerimiz bu hayatta bize verilen en büyük hediye,evlendikten sonra daha iyi anladım:(

    YanıtlaSil
  24. Coook gecmıs olsun canım ınsallah bır an once ıyılesır gec yazdıgım ıcın kusura bakma

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))