24 Aralık 2012 Pazartesi

Mutfağı için tablo arayanlar koşsun!


bugün evim.net i gezerken gördüm bu tabloları, hepsine bayıldım! Ben sadece beğenmekle yetiniyorum amerikan mutfak olduğu için asacak yerim yok:))




tabloların boyutları  60*40 ve 50*50  olmak üzere 2 grup, fiyatları aynı 36,90 TL ...
 almasanız da bakın içiniz açılır:))




Ben salonumdaki konsolun üzerine bir tablo yada ayna arayışındayım... Kaç ay oldu istediğimiz gibi olanını bulamadık:))

alacak olanlar güle güle kullansın;)

10 yorum:

  1. ben de uzunlamasına dikdörtgen şeklindeki aynalara bakıyorum hep canım salondaki yemek masamla paralel gelecek şekilde. ilk önce tablo arıyordum ama şık bir ayna her zaman daha geniş ve ferah gösterir diye düşünüyorum umarım buluruz :)) bu arada mutfak tabloları da aklımı çeldi şu anda :)))

    YanıtlaSil
  2. ayyy bunlar çok ciciiii ama bizim mutfak totalde 2metrekare olduğu için duvarlarda yer yok maalesef :(

    YanıtlaSil
  3. çok tatlıymış bende bayıldım doğrusu:)) malesef benimde mutfağım açık mutfak şeklinde olduğundan asacak yerim yok:((

    YanıtlaSil
  4. Ayy bayıldım :)
    Ben mutfağımı kırmızılı düşündüğüm için tam benlik gibi geldiii ilk resim:)

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin şeyler bunlar:) güzel paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok şeker gene de Türkçe yazılı olanları daha çok seviyorum galiba

    YanıtlaSil
  7. çook güzeller:)ben tam bir cupcake hastasıyım paylasım için tesekkürler..blogunuzu takibe aldım bende beklerim omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))