30 Ocak 2013 Çarşamba

çok ara vermişim çok


Hergün, uzun zamandır blogumu boşladım birşeyler yazayım diyerek başladığım günümü yine birşeyler yazmadan bitirdiğimi farkettim! Bu kadar ara vermemdeki en büyük sebep mi desem suçlu mu desem  kesinlikle İnstagramdır:)) Bunun yanında iş-ev-aile gibi vaktimizin çoğunu harcadığımız sorumluluklarımızı bahane olarak sunmaya utanıyorum çünkü 1 ayı geçmiş yazmayalı nasıl bir yoğunluksa!...

Madem 2013'te hiç post hazırlamamışım, yılbaşından başlayalım. Biz yeniyıla Kemer'de yemyeşil orman ve deniz manzaralı bir otelde girdik


Majesty Mirage Resort  manzarası ve konumu ile bizi memnun ederken, yemekler ve konfor açısından sınıfta kaldı. Yılbaşı programı için meslek odası olarak toplu rezervasyon yaptırıldığından bizim tercih ederek gittiğimiz bir otel değildi. Kış sezonunu da düşünecek olursak benim zaten beklentim yüksek değildi. O nedenle keyfimi kaçırmadım, dinlenmeme, eğlenmeme baktım...Ben yine balerin topuzumu yaptım çıktım, hiç kuaför falan arayıp riske giremem yani ben daha güzel yaptım:))



Elbise, hiç beklenmeyenlerin adresi LCW ;) 1-2 gün önce arkadaşımla öylesine dolaşırken bulduk "aaa bu tam yılbaşı elbisesi" dedik başka zaman bu kadar pul payet beni aşar :))


Saçlardan bahsetmişken özensizce yaptığım maşa ve 3 tel tokayla kavuştuğum bu görüntüyü siz de çok kolay elde edebilirsiniz;)
Özensiz maşa diyorum çünkü sabah çok uğraşacak vakit yok ( bi de aslında öylesi daha doğal) , ama saçımın da bir forma ihtiyacı var ben saçının doğal hali hiçbirşeye benzemeyenlerdenim...Hızlıca, kalın tutamlar alıp maşaya sararak fazla bekletmeden salıyoruz. Saçın önüyle çok vakit kaybetmemek için, daha güzel göründüğünü düşündüğümden ön kısımları dışa doğru sarıyoruz. ön kısımları alıp arkada birleştirip hafif yukarı kaldırıp biraz bombe vererek 3 tel tokayla birleştiriyoruz...Sonra da bolca sprey!

Tabi hep saç yapmıyoruz, evde koca yemek bekler arada da pizza falan yapıyoruz:))
Bol malzemoslu pizzamızın yarısını yiyebildik 2 kişiye kocaman tepsi fazla geldi bi de hamuru azıcık kalın yapmışım:( Ben hamurunu kendim yaptım ama fırından ekmek hamuru da alıp yapabilirsiniz, ben öylesini de deneyeceğim. Hamurun üzerine sürülen sulandırılmış salçalı sosun içine kıyma da ekledim. Gerçekten kıyma tadı almıyorsunuz yani pizzaya ne alaka demeyin çok güzel bir tat veriyor;)

Silikon kalıptaki kek faciamdan sonra o kalıbı bir daha kullanmamaya yemin ettim. Bilmiyorum belki ben beceremedim ama ben silikon kalıbı yağlama veya unlamaya gerek kalmadığından pratikliği açısından tercih etmiştim. 


Eğer bunları yapacaksam bildiğim yoldan şaşmam dedim hem de kelepçeli kalıbım da olmuş olur diye markofoni'nin  biev kampanyasından sipariş verdim. Dün akşam tart kalıbıyla meyveli tart yaptım, çok memnun kaldım alacaklara tavsiye ederim:)



En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle;)

24 yorum:

  1. canımmmmm özlettin cidden bayadır yoksun hatta nerelerde acaba diyordum!
    oteliniz harikaymış manzaraya bayıldım, ışıldıyosun elbisen de süpermiş
    bide saçların ne renk sen mi boyuyosun rengini de doğal maşan kadar çok sevdim ben:)))
    öpüldün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yetişemiyorum heralde heryere:))
      saçlarımı kuaför boyuyor, tam net su renk diyemem karıstı iyice 2-3 seferdir:))beğendiğine sevindim muck!

      Sil
  2. nerelerdesin canımm yaa özledik seni bizz :)) elbisene ve doğal maşalı saçlarına bayıldımm çok yakışmış ikisi de :) arayı fazla açma bi daha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yokluğum farkedilmiş demek:) takip ediyorum sizi ama yazmaya yetişemedim bir süredir. teşekkürler canım;)

      Sil
  3. hoşgeldin tatlım...
    bu arada çok şıksın...
    ve o mamalarda gözüm kaldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum, cok tesekkürler:)
      sen daha güzellerini yapıyorsundur eminim:))

      Sil
  4. Saçların süper olmuş :) hele o topuzu sen mi yaptın? Harika valla hiç kuaföre falan gitmeye gerek yok :)
    Bu arada saç rengini de çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendim yaptım canım bu topuzu keşfettiğim çok iyi oldu zaten:) tesekkürler;)

      Sil
  5. İnstagram yuzunden blogunu boslayan biride benim... İnstagram tudm vaktimi aliyor am bi yerden baslamak lazim benim de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagram daha pratik daha kolay geliyor, kısa kısa anlık:)

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Elbiseniz cook guzel:) takipteyim bende beklerim omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. pizza süper görünüyor, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. Elbiseyi lcw den aldığını duyunca kısa bir şok yaşamadım değil :) saç rengini ve modeli de sana çok yakışmış,instagrama giriş yaptım yapalı bende çok boşladım burayı :/

    YanıtlaSil
  10. bu kadar uzak bırakma kendinden bizi, herkes ig'den takip edemiyor özlüyordur takipçilerin :D

    YanıtlaSil
  11. yeniden hoş geldin o zaman. Saçlarını bende çok beğendim, ben ön kısımlar hariç maşayı başaramayanlardanım :(

    YanıtlaSil
  12. canım çok şık olmuşsun yılbaşı gecesi,o kadar LCW ye girerim hiç böyle bir elbise görmedim ne şanslısın sen:))

    YanıtlaSil
  13. ay ne şeker bi blog bulmusumm:)
    o kıyafete ve saçlara bayıldımm hele o kekk :)

    ben de beklerim bloguma.. ayrıca blogdaa çekiliş var, katılırsan cok mutlu olurum:)

    http://www.prettyinpinkbride.com/2013/01/size-bir-hediyem-var-my-first-giveaway.html

    YanıtlaSil
  14. Ohh valla saçlar müthiş, payetli elbise şahane, pizza kek mikemmel daha nolsun:) bundan sonra sana ceza hergün bir post bekliyoruz:D

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, saçlarını ve elbiseni çok sevdimm :)
    Seni mimledim bu arada.. :)

    YanıtlaSil
  16. Saçını hiç boyatmamış biri olarak saç rengini bende çok beğendim..
    Zaten maşa dalgasını oldum olası sevmişimdir.Bloggerda yeniyim bende bloguma beklerim..Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  17. ben bu yazıları niye yeni görüyorum yaaaa.
    canım harika gözüküyorsun her zamanki gibi, fıstık gibisin. demek ki LCW bile olsa güzele ne yakışmaz sözü doğru, çok şık durmuş.
    bende de biev kalıplarından var, o klipsli oldukça pratik oluyor ama yıkamasını hiç sevmiyorum :)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))