4 Şubat 2013 Pazartesi

En Şeker DIY

En şeker pek bir şeker 3 DIY paylaşayım sizlerle, ben de Pinterest' te karşılaştım kendileriyle. 

Yeni doğan ufacık bebelere hediye mi götüreceksiniz, hediye paketleri de hediye kadar önemli mi sizin için, nasıl paket yapsam, nasıl daha ilginç hale getirsem diye mi düşünüyorsunuz o zaman buraya bakın:))

Rengarenk çıtçıtlı bodylerin içine birer de çorap yada şapka vb.koyup sarıyoruz ve desenli cupların içerisine yerleştiriyoruz işte bu kadar! Desenli cupların böyle büyük boyunu bulamazsak hasır sepetler veya sizin aklınıza gelen başka şeyler de kullanılabilir;) Bunların meyveli pasta havluları vardı 2-3 yıl önce görmüştüm nette gezerken, onlara da ilk görüşte bayılmıştım ben! Havlu pastalarını sabun meyvelerle yada plastik meyvelerle süsleyerek ister banyo dekorasyonunuz da kullanabilirsiniz isterseniz de çok tatlı bir hediye olarak sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz;)







Bir de keçe severlere fiyonk yapımı var. Çok cici bir fiyonk oluyor, taçlarda,broşlarda,kıyafette heryerde kullanılabilir;)


bol fotoğraflı bu post sizlere ilham versin;)

görseller internetten alıntıdır.

22 yorum:

  1. İlk karedekinden yapmıştım geçenlerde, kuzenimin kızı için: )
    Sonrakiler de çok güzel. İnsanın yiyesi geliyor: )

    YanıtlaSil
  2. fikirler gerçekten çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de yapacağım en kısa zamanda:)

      Sil
  3. cupcake ve fiyonka bayıldım:)çook güzeller
    sevgiler
    omurinandi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ayy o pastalar gerçekten havludan mı,yiyesim geldi:)

    YanıtlaSil
  5. Harikalar ne muhtesem fikirler! Danke...

    YanıtlaSil
  6. hepsi çok cici yaa yapılışları da çok pratik sevdim bu fikirleri :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım hiç zor birşey değil çok yapılabilir yani:)

      Sil
  7. ay ama bunlar neeeeee :) kız bunları ben yeriiimmm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın tam yiyelisi şeyler bunlar canım:D

      Sil
  8. bunlar çok sevimliiiii ♥♥♥♥
    iş yerimizde yeni baba olmuş birisi var...
    ne hediye edeceğimi buldum :))
    teşekkür ederler ♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bak işinize yarar birşey sunmuşum sevindim:))

      Sil
  9. Ahhh hepsi pek bir şeker olmuşlar bunların bayıldım :)

    YanıtlaSil
  10. hepsi çok güzel:)Bir an yememek için zor tuttum :D Dikkatli bakılmasa bazıları anlaşılmıyor bile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi pastalar ne kadar gerçekçi:))

      Sil
  11. ayy nasıl şeyler bunlar böyleee harikalar,kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi :)
    paylaşım için sağolun.
    banada beklerim izleyicim olursanız mutlu olurum görüşmek dileğiyle sevgiler...
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))