18 Nisan 2013 Perşembe

aramıza yeni katılanlar!

Bazen hiç olmadık birşey yüzünden kendinizi acayip şanslı hissettiğiniz zamanlar olmuştur. Sık sık ziyaret ettiğim Forever New'in outlet mağazasında her gidişimde bayıldığım ancak fiyatını yüksek bulduğum statement kolyeyi indirimin dibine vurmuş halde görünce ben de aynen öyle "çok şanslı" hissettim!


Gördükçe ayılıp bayılmakta haksız mıyım ama şunun güzelliğine bakın:))
Sezon fiyatı 59,95 tl iken 9,95 tl'ye inen bu kolyeyi tabiki anında kaptım. Hatta fiyatını görünce inanamadım. Bazen saflığım tutar şöyle ki askıdaki 4 kolyenin 3ünde fiyat etiketi 9,95 idi, en öndeki birinde indirim etiketi yoktu. Yanlışlık mı var acaba ben indirim etiketi olanı alayım diye arkadakilerden birini seçtim:)) eminim size de oluyordur acaba indirim yok mu, bir yanlışlık mı oldu diye tereddütte kaldığınız zamanlar...Neyse ki bir hata yokmuş benim oldu sonunda;)


Bu yüzük de boyutuna rağmen çok hoşuma gitti. onun da fiyatı 2,95 tl'ydi. Benden size tavsiye arada uğrayın;)

24 yorum:

  1. takı konusunda ben şanssızım sanırım, çok güzelmiş bunlar:) ben gittiğimde indirim yoktu 2 hafta önce gerçi ilden ile farkediyor sanırım:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu outlet mağazası, önceki sezonun ürünleri olduğundan genelde çok uyugun oluyor, umarım sen de denk gelirsin;)

      Sil
  2. Süper fiyatlarmış ben de üşenmesem gidicem de çok üşeniyorum ya neyse haftasonu İstanbula gittiğimde bakayım ben de en iyisi birkaç bişey gözüme kestirmiştim :) Güle güle kullan tatlım;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul' da alası vardır heralde:)) teşekkürler Begümcüm

      Sil
  3. kolyeye bayıldım.. bugun ben de viaporttaki outlet mağazasına uğrayayım:)
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğra uğra mutlaka bulursun inşallah;) teşekkürler

      Sil
  4. Şaka gibiii :D Güle güle kullan canım. Bende kuzenimin düğününde giyeceğim elbise şöyle taşlı büyük bir kolye arıyorum ama bulamıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şaka gibi evet o fiyattan alan olmamıştır umarım diyeceğim ama olmuştur naparsın:)) inşallah sen de bulursun tatlım...

      Sil
  5. kolye gerçekten çok güzel :) ve güzel bir fiyata almışsınız gerçekten dediğiniz gibi arada bir uğramak gerekiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, fiyatı kaymaklı ekmek kadayıfı oldu zaten :D

      Sil
  6. vaaooov harika :)
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  7. ben pek büyük kolye takamıyorum,hatta alerjim var o yüzden pek yanlarına yaklaşamıyorum ama çok şık gözüküyorlar güle güle kullan,o güzel yüzüğün de 2.5tl olması da harıkaymış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten mi:( benim de kuzenimin var öyle bir alerjisi kolye,küpe takamıyor sadece altın olursa sorun olmuyor sanırım...teşekkürler canım

      Sil
  8. Hepsine bayıldım çok zevkli seçimler güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler beğenmene sevindim;)

      Sil
  9. fiyat gerçekten müthiş....
    güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  10. kolyene bayildim!!!!!!! (: harikaaaaa..
    banada beklerimmmmm :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hemen geliyorum;)

      Sil
  11. Deepo2da ki forewer new'e her girdiğimde bende kendimi şanslı hissederim hele hele bir önceki sezonda çok beğenipte almadığım bir ürünü çok çok ucuzlamış bir şekilde görünce balıklama atlıyorum...
    Kolyen de yüzüğün de çok hoş..Güle güle kullan tatlım..
    Side'den sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de zaten Deepo' dan aldım müdavimi oldum:)) çok teşekkürler;)

      Sil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))