18 Mayıs 2013 Cumartesi

bir düğün,bir ikea,bir kahvaltı

Üniversite yıllarının yediği içtiği ayrı gitmeyen, o yıllardan hatırlanan yaşanmışlığa dair ne varsa içinde hep birlikte olan,  beni konuk ev arkadaşı olarak haftanın en az 3 günü kabul eden, şimdi hepimiz apayrı şehirlerde de olsak aralarına hiçbir zaman en ufak mesafe girmeyen, en yakın 4 kız arkadaş arasında ilk evlenen bendim. Hiç beklemediğimiz şekilde ikinciliği Eliffer kaptı. Kendisi zaten bir içim sudur! Düğününde, gelinliğin içinde tarif edemeyeceğim kadar güzeldi, keşke yüzünü kapatmak zorunda kalmasaydım...

 

Düğün hepimizin biraraya gelmesi için çok iyi bir fırsat oldu, hepimiz Ankara'da toplandık.


Merak edenler olursa elbisem Miss İpekyol, çantam ve küpeler Forewer New. Ankara'da daha önce kuaföre gitmemiştim. Saçımı kuzenimin gittiği kuaförlerden biri olan, Atakule'nin karşısında Bora Işık kuaföre yaptırdım, makyajımı kendim yaptım. Ortadaki arkadaşımın elbisesi Mango, en sağdaki siyah elbise ise Roman'dan. Tabi gelini söylemeden olmaz onun da gelinliği Pronovias. Saç-makyaj ise Ankamall'de Vassago'da yapıldı. Pişti oluruz korkusuyla facebookta grup bile kurduk, herkes elbisesini gösterdi :))

Ertesi gün Ankara'ya gitmişken İkea'ya uğramadan olmazdı. Zaten ne zamandır zor tutuyordum kendimi nasılsa düğün için gidilecek o zaman yaparım alışveriş kargo ücreti ödemeye ne gerek var diye:))




Tüm planladıklarımı aldım ama eve gelince hiç birşey almamışım keşke biraz daha alsaymışım dedim. Bu durumu yaşayan bi tek ben değilimdir heralde??? O yüzden yetkililere sesleniyorum neden hala Antalya' da bir İKEA yok neden!

Ankara'dan sonra Eskişehir'e geçip sadece 1 gün de olsa ailemle görüşüp evimize geri döndük. Haftasonu da yeni aldığım ikea cicilerimi ve annemin diktiği yeni masaörtümü kullanmak için kahvaltıyı fırsat bildim.

Ben aslında o kadar da çok fotoğraf çekmiyorum :( Fotoğraf çekmemden sıkılmış bıkmış kocamın surat ifadesinin kusuruna bakmayın!
hoşçakalın;)

9 yorum:

  1. Canım çok hoş olmuşsun,arkadaşına mutluluklar dilerim.Ama asıl gözüm masa örtüsünde kaldı harikaaa! Annenin ellerine sağlık,o marifetli elleri öperim :)

    YanıtlaSil
  2. Çok zarif olmuşsun:) bence açık saçta yakışır sana ama tabiki bu kıyafetle topuz daha iyi olmuş. Arkadaşın da belli ki çok hoş olmuş..Pronovias olduğunu anlamıştım:) Mutluluklar..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuşsun canım prenses gibisin... arkadaşına da bir ömür mutluluklar tatlım

    YanıtlaSil
  4. her şey güzellik sevgi ve keyif ile yaşanmışş
    hep böyle olsun..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. çokkk tatlı olmuşsun, evlenen çifte ömir boyu mutluluklar dilerim..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuşsun canım kırmızı çok yakışmış sana. Gelin kızımız da çok sade ve güzel olmuş gelinliği muhteşem görünüyor. Sofranın güzelliğine de ayrıca bittim yani:)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmussun :) bende ikea hayranı olup gidemeyen ve int alışveriş sepetine ekleyip sonrada alamayandanım :(

    YanıtlaSil
  8. evlenen çifte mutluluklar diliyorum :)
    ikeayı bende çok severim :)
    hep elim dolu dönerim :)
    KAHVALTI SOFRASIDA SÜPER GÖRÜNÜYOR AFİYET OLSUN...

    YanıtlaSil
  9. bende bloguma ve çekilişime herkesleri beklerim
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))