23 Mayıs 2013 Perşembe

dondurmacılık oynayalım mı?

Isınan havalarla birlikte artan dondurma yeme isteği aklıma çok önemli bir şey getirdi! Benim dondurma kasem yoktu alırım alırım alıyorum tamam bu değil, bu değil bu da değil derken geçen yazı atlattım. Yazın hemen hemen her akşam yenilen, misafire en güzel ikramlardan olan, kimsenin kolay kolay hayır demeyeceği dondurma için hazırlığımı yapmalıydım. Tantitoni' nin online satış sitesine bir bakayım dedim...İşte yeni oyuncaklarım...


Dondurma kaselerinin içinden gözüme bunları kestirdim, bir de bunların külah şeklinde olanları vardı ama şuan satışta yok. Satışta olan külah şeklindekilerin de üzerinde bu "çikolata sosu akıyormuş" efekti yok ve  yaklaşık 2 katı fiyatı. Kaselerime karar verdim. Rengarenk dondurma kaşıklarını es geçemezdim...


Her ikisinin de adet fiyatı 6 TL, Tantitoni' de şuan 3 ürüne %33 indirim kampanyası var. 50 TL üstü alışverişlere de Fairy bulaşık deterjanı hediye:))

Yaşadığım yerde Paşabahçe yok, gittiğim yerlerde de hiç denk gelemedim, online satışı da yok, neyse ki Tantitoni de silikon kapaklardan yapmış da eksik kalmadım çok şükür:P


Ben pembesini daha açık renk diye düşünerek pembe sipariş vermiştim ama o açık renk olan pembenin adı sitede lilaymış meğer gelince anladım. Mavi olan eşime (!) erkek işi olanı yok mu dedi bu var dedim sonuçta mavi yani...pembe fiyonklu olan benim onsuz asla yatamadığım başucu suyum için, diğer cupcakeli pembe de benim o da büro için...


Öyle işte dün bu rengarenk kargom gelince mutlu oldum ben paylaşayım dedim:))

Hoşçakalın;)

18 yorum:

  1. çok güzelmiş kaseler, benimde aklımdaydı bakayım şimdi :) rengarenk mutfak alışverişlerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rengarenk işte tam oyuncak gibi:)) aslında geçen sene daha güzel şeyler vardı sanki, yaza gelecekmiş yeni ürünler yine...

      Sil
  2. hepsi birbirinden güzel bayıldım. güle güle kullan.. Hemen ışınlanıyorum ben de siteye hazır indirim varken :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)) indirim oranı fena değil işe yarıyor;)

      Sil
  3. Çok tatlılarr güle gülee kullan canım benmmm

    YanıtlaSil
  4. çok çok şirinler..ama ben sitede bulamadım bu şirin dondurma kaseleriniz:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bulamadın mı:( anasayfada masaüstü bölümünde, servis ürünlerini tıkla 2. sırada görünüyor zaten;)

      Sil
  5. Çok güzellermiş canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller canım renkli silikon kapaklardan bende de var dondurma kaselerine de bayıldımm güzel günlerde kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  7. ig'de görmüştüm ve bayılmıştım hatta soracaktım nerden aldın diye :) güle güle kullan canımm

    YanıtlaSil
  8. İyi ki külah şeklinde olanlardan almamışsın, bende vardı, başkasına verdim:/
    Sebep? Dondurma bitmek üzereyken ya da erimişse, külahın sonunda birikiyor ve yemek mümkün olmuyor. Bir diğer sebep te, içiçe geçmediği için dolapta çok yer kaplıyorlar, fazla depolama yeri olmayan için sorun..
    Bence bunlar çok güzel, ben de bu tip bir tabak almayı düşünüyorum, şimdilik renkli yaz bardaklarımda ikram ediyorum dondurmayı:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller ilk fırsatta ben de bakayım... artık yalnız başıma 6 kap dondurma koyar afiyetle yerim :D

    YanıtlaSil
  10. Hepsi çok güzel güle güle kullan,sen paşabahçeden bir şey iste yeter ki ben alır yollarım ki:)

    YanıtlaSil
  11. Çook güzel ve eğlenceliler güle güle kullanın =)Paşabahçenin online satışı var aslında amaa

    YanıtlaSil
  12. bu tatlı kaşıklarından bende aldım çok güzel görnüyorlar cıvıl cıvıl şu anda tantitonide indirim var bu kaşıklarda güle güle kullanının

    YanıtlaSil
  13. ayyy ben bunları nasıl kaçırmışımmm
    bayıldıımmm, eşinin repliğini sanki bende duyacağım gibi geliyor,
    bunların erkek işi yok mu :D :D
    silikon bardak kapakları da süper fikir,
    hemen bakimm

    YanıtlaSil
  14. ben de bunların külah şeklinde olanlarına bayılıyorum ama yukarıda okuduğum yorumdan sonra sanırım ben de seninkilerden alacağım. Güle güle kullannnnn :)

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))