15 Ağustos 2013 Perşembe

Bir Blogum Var Unutmadım!

Ramazanı ve kısa süren bayram tatilini geride bıraktık, yaz da bitti bitiyor... Eminim herkes kendini 9 günlük kurban bayramı tatiliyle avutmaya çalışıyor ;)

geride bıraktığımız ramazan ayında ne yapsak ne yesek günlerinden bir kaç kare özet geçeyim


 Bu çıtır tavukları mutlaka deneyin. KFC severlere aynı tadı bulacaklarınının garantisini veriyorum, hem de ev yapımı daha güvenilir...

- Galeta unu yada bayatlamış ufalanmış ekmek içleriyle 1 paket knorr çıtır pane harcını karıştırıyoruz.
-2 yumurtanın sarısını biraz tuz ekleyip çırpıyoruz
-Tavuk kanatlarını yada butlarını önce pane harcına, sonra yumurta sarısına, sonra tekrar pane harcına buluyoruz
-Bol kızgın yağda kızartıyoruz ve afiyetle çıtır çıtır yiyoruz...

Bir diğer ne yedik karesi ise Magnolia Puding,

Cook Shop'ta yemeyeni dövüyorlar desek yeridir, instagram da fotoları sık sık görmeye başlayınca denemek şart oldu:)


Ben tarifi  Giz'li Teras ' dan aldım. Merağımı afiyetle gidermiş oldum. Tabaktaki sunum alay konusu oldu tabi, misafirlerinize yapacaksanız kuplarda yapmak daha akıllıca;)

Evde süt olmayınca, mayaya da vakit olmayınca nasıl şipşak poğaça yapabiliriz? Tarif burda


Ben ilk denemem olunca yarım ölçü uyguladım tarifi yanlış hatırlamıyorsam ufak ufak (öyle severim) 22-23 adet poğaça oldu. Yani büyük yaparsanız daha az sayıda olabilir... 

çok ara vermeden neler yaptık, neler aldık kısmı için yine burda olacağım..:)

burası sıcak hem de nasıl mı?

 

Ağzım açık aldı görünce, resmen yamuldu canım mumum!



2 yorum:

  1. eline sağlık kanatlar harika görünüyor iştah açıcı hemde :D

    YanıtlaSil
  2. ŞU ÇITIRLARIEN YAKIN ZAMAN DA DENEMEK LAZIM

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))