21 Ağustos 2013 Çarşamba

İndirimde Aramıza Katılanlar

Eskişehir' de Espark yapıldıktan sonra biz Esk.lilerin alışveriş anlayışı değişti. Ankara' ya gittiğimizde meşhur Bahçeli Mango outleti ayıla bayıla gezdiğimiz günlerden sonra Mango Esk.e gelmişti büyük olay tabi...Onunla birlikte Zara, Stradivarious, Bershka, Pull&Bear ve birçok Esk.te olmayan marka/mağaza...İnditex Grubunun indirimlerinden sonra da benim alışveriş anlayışım değişti. Sezondan alışveriş yapamaz oldum:) İhtiyaçlar yada çok çok beğendiklerim haricinde pek birşey almam iştahımı indirimlere saklarım:) Şimdi Esk.te değilim ama sevdiğim mağazalara ulaşabiliyorum hepsi burda da var ...

Temmuz ayında heryerde indirime rastlamak mümkündü. Ben de dolaşırken bu 2 ayakkabıyı dolabıma ekledim.


Babetler Koton'dan, dolgu topuklu olanlar ise Bershka...Bu 2 ayakkabıyı giydim mi derseniz tabi ki hiç vakit kaybetmedim. Aldığımı bekletmeyi hiç sevmem:))


Babetler fiyatından beklemediğim kadar rahatlar! Üzerimdeki şimdiye kadar hiç bu kadar renkli giymediğim bluz ise yine Koton'dan bedavadan az pahalı olması sebebiyle alındı "bi deneyeyim bakalım renkli renkli giyerim belki" dedim ve sevdim!

Dolgu topukları ise Haziran ayından doğumgünümde zevkli görümcemin hediyesi olan gömleğim ve yine indirimde Mango'dan aldığım bilekte biten narçiçeği pantolonumla giydim...


 Son günlerimin en mantıklı alışverişi en güzel icadı ise şu cüzdan-çanta:)) Forewer New'den aldığım bu cüzdanın içerisine kartlarınızı, paranızı ve telefonunuzu koyup bileğinize asarak markete, pazara, komşuya çaya, oraya buraya gidebilirsiniz:)) Çok rahat, tavsiye ederim!


Bol indirimli, karlı alışverişli günler dilerim;)

13 yorum:

  1. Mango'nun ve inditex grubun Eskişehir'e gelmesi hiç unutamadığım bir gündü hala hatırlar duygulanırım:)))) biz de bursa zafer plaza'ya giderdik mango için bir zamanlar ahhh ne günlerdi:P
    çok güzel şeyler almışsın cnm güle güle kullan hepsini. Dolgu topuklarına özellikle bayıldım. Nar çiçeği pantolonun üzerine giydiğin gömlek de bir harikaymış.
    öpüldün!

    YanıtlaSil
  2. dolgu topukları çok beğendim, gözüm kaldı:))güle güle giyin canım

    YanıtlaSil
  3. merhaba
    ayakkabıLarıN çok şık ve çok beğeNdimç
    güzeL güNLerde kuLLaNmaN diLeğiyLe :)

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel canım yaa bayıldım çok cici kombinler yapmışsın güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  5. dolgu topuklu olanlara bayıldımm:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Aldığın herşey çok güzel. Hepsini güle güle kullan. Bloğunu yeni keşfettim. Çok tatlı bir blog.
    Ayrıca ben de Eskişehir'de üniversite okudum. Espark'ın açıldığı zamanı filan hatırlarım. Ne olaydı ama Eskişehir için değil mi :)
    Çok özledim Esk.i keşke fırsat yaratıp bir gidebilsem...

    YanıtlaSil
  7. Ayakkabılar süpeer ve bende hiç bekletmeyi sevmem hiiiç :)))

    YanıtlaSil
  8. ayakkabı bekletilirmiymiş hiç.. hiç bir şey yapılması gece yatarken görünecek bir yere konulur:))

    YanıtlaSil
  9. The cork wedges are simply beautiful!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  10. Merhaba

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. canım nerelrdesin uzun zamandır bloğada yazmamışsın ?

    YanıtlaSil

değerli yorumunuz için teşekkürler:))